Huisregeltjes Citromobile stand en bemanning

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Locked
AXClub
Total admin
Total admin
Posts: 437
Joined: SatJun07, 2003 3:04:50 PM

Huisregeltjes Citromobile stand en bemanning

Post by AXClub »

Clubpresentatie op CitroMobile 2006

Huisregeltjes
De clubstand heeft als doel de club te presenteren.
Commerci?le activiteiten zijn niet toegestaan. Dit geldt met name voor onderdelen en accessoires; dergelijke zaken mogen op de clubstand niet aanwezig zijn of worden verkocht/verhandeld.
Clubpromotiemateriaal (bijv. uit de clubwinkel) mag op kleine schaal worden verkocht. Dergelijke handel vindt plaats onder verantwoordelijkheid en voor rekening van de betreffende club.
Op de clubstand mag geen (type_ )auto, aanhanger of iets dergelijks worden geplaatst.

De clubpresentatie op CitroMobile bestaat uit identieke basisstands. Voor iedere, aangemelde, club is 1 basisstand beschikbaar. (zie verderop op dit blad)
De oppervlakte van de basistand mag niet worden veranderd.
Het is niet toegestaan (semi-)permanent klevende zaken (stikkers en dergelijke) op de tafel of wanden van de clubstand te plakken. Het is niet toegestaan in de wanden te spijkeren. Aan de standpaal van de stand mag niets aangebracht worden.
TIP: Breng posters, foto's en dergelijke aan met (etalage-)spelden!

Bij de indeling van club presentatie is zoveel mogelijk rekening gehouden met de manier waarop het themagedeelte op CitroMobile is ingericht. Clubs die meedoen aan het thema worden zoveel als mogelijk in de buurt van hun bijdrage aan het thema geplaatst. Toch is enige verschuiving daarbij niet te voorkomen. Het is een club niet toegestaan een andere plaats binnen de presentatie in te nemen als vooraf, door de co?rdinatoren van Citroën Contact is bepaald.
Het geluidsniveau van geluidsbronnen (video, pc's en dergelijke) mogen andere clubstands niet hinderen.
Niet aangemelde geluidsbronnen mogen niet worden aangesloten of gebruikt. Inpakken cq. afbreken van de clubstand voor einde beurs is niet toegestaan. Wanden en verdere onderdelen van de clubstand dienen aan het eind van de beurs schoon en vrijgemaakt van posters en dergelijke te worden achtergelaten.
Voor zaken die de clubpresentatie betreffen en niet in de huisregeltjes staan, kunnen jullie terecht bij een van de co?rdinatoren voor de clubpresentatie van Citroën Contact.
Aanwijzingen van de co?rdinatoren van de clubpresentatie van Citroën Contact dienen te worden opgevolgd.
De stand bestaat uit een tafel en twee haaks op elkaar staande panelen. bedekt met een gekleurd tafelkleed

TIPS

(ca. 180 x 90 cm). Deze tafel is geplaatst voor wanden van 1 meter breed. De tafel is standaard .Iedere clubstand is uitgerust met 2 stoelen.

In de nacht is er bewaking aanwezig. Toch wordt het afdekken van de tafel van de clubstand aan het eind van de dag aanbevolen.
De koffie voor clubpresentatie wordt _traditioneel- ook dit jaar verzorgd door het HY-team. Het is dus niet nodig dat elke stand voor zichzelf koffie gaat zetten. Breng wel zelf een mok of beker mee U!l1II
Voor gasten is in beperkte mate plastic bekertjes beschikbaar.

Opbouwen en afbreken
ATTENTIE: inrichten van de clubstand op vrijdag is NIET mogelijk!!! Je krijgt GEEN toegang tot het terrein!
Het inrichten van de clubstand is mogelijk op zaterdag tussen 07.00 en 09.00 uur en op zondag tussen 8.00 en 9.00 uur.
Clubstand die op zaterdagmorgen 9.00 uur niet bezet zijn zullen/kunnen voor andere doelen worden gebruikt. Betreffende club kan dan geen aanspraak meer op een plaats maken.
Last edited by AXClub on TueMay09, 2006 7:11:59 PM, edited 1 time in total.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

resume:



voor 9 uur aanwezig zijn.
Niet vertrekken voor 17:15
Bekertje meenemen voor koek en zopie. (lekkers mag altijd :D )

Geen verkoop van niet club gerelateerde spullen (enkel shirts, stickers dus)


Ieders veel plezier!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

Vorig jaar stond ik ook op de stand en dat was erg leutig :) Ik stond op zondag, nadeel was een enorme kater van de avond ervoor. Gelukkig maakt al dat citroen moois de dag dan meer dan goed :lol:

Ik weet niet of het officieel mag, maar ik zou ook een klapstoeltje meenemen, als je er met 3 man staat ofzo is dat makkelijker.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Kakelbont wrote:Ik weet niet of het officieel mag, maar ik zou ook een klapstoeltje meenemen, als je er met 3 man staat ofzo is dat makkelijker.


Klapstoeltje mee is idd we erg handig.
Verder was de eerste dag wat mij betreft zeer geslaagd :D

Nog met een flyer achter een AX GTi gehold op de parkeerplaats, stapte er iemand uit die hier al lang master spammer is :lol:
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Rio97 wrote:
Kakelbont wrote:Ik weet niet of het officieel mag, maar ik zou ook een klapstoeltje meenemen, als je er met 3 man staat ofzo is dat makkelijker.


Klapstoeltje mee is idd we erg handig.
Verder was de eerste dag wat mij betreft zeer geslaagd :D

Nog met een flyer achter een AX GTi gehold op de parkeerplaats, stapte er iemand uit die hier al lang master spammer is :lol:


Whaha, heb jij achter mij aangerend? Ik ben trouwens AX Weirdo en geen master spammer :wink:
Freude am Fahren.

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

master-arnie wrote:Whaha, heb jij achter mij aangerend? Ik ben trouwens AX Weirdo en geen master spammer :wink:

Nou, of je nou master spammer bent of nie... je rijdt een AX --> PRIMA :D :D :lol:
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

Locked