4 januari 2004 Groningen-meeting foto's!!!

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Locked
peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

4 januari 2004 Groningen-meeting foto's!!!

Post by peter »

Dag lieve kijkbuiskindertjes,

De laastste tijd zijn er een aantal leden uit Groningen bijgekomen. Na een beetje de meningen gepeild te hebben stel ik voor om binnenkort eens een meeting in Groningen te houden :D

Natuurlijk zijn leden die verder weg wonen van harte welkom, evenals AX-eigenaren die hier wel op het forum meelezen, maar om wat voor reden dan ook niet zijn ingeschreven. Een locatie zou bijvoorbeeld de parkeerplaats van de Ikea kunnen zijn.

Een datum moet nog geprikt worden, dus als de mensen die geinteresseerd zijn in dit draadje hun voorkeur willen aangeven: graag!

Leden tot zover die wel een noordelijke meeting willen bijwonen:
- Martin
- Erik
- Bertram
- Rene
- Peter

Meer moet toch lukken????
Last edited by peter on SunJan04, 2004 5:29:12 PM, edited 1 time in total.
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Ik vind dit eigenlijk niet zo'n flex idee. Ik dacht dat we wel meetings op verschillende plekken zouden houden maar zo wordt het een beetje ongeorganiseerd. Kijk ik kan niet zeggen dat het niet mag en als er voor de rest niemand problemen meeheeft dan zal het mij ook aan mn achterwerk oxideren (lesje hoe omzeil ik het filter). Maar ik denk dat we beter ervoor kunnen zorgen dat er 3 plaatsen in NL komen waar een meeting kan komen. En aangezien groningen toch niet echt centraal ligt is dit misschien niet de locatie bij uitstek. Begrijp me niet verkeerd hoor hartstikke leuk een meeting in groningen kom misschien wel langs. Maar toch heb ik dan het gevoel dat de axclub een beetje in regio's verdeeld wordt en das zonde.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Jaja.... Eindelijk maar toch is het topic geopend!! 8)

Een plek als bij de IKEA kan natuurlijk, maar je kan ook denken aan de parkeerplek bij de snelweg (bijv. bij de Shell A28) .. Moet ik er wel bijzeggen dat het aan de kant van groningen richting assen is.. Want aan de andere kant staat bekend met een slechte naam.. Blijkt een afwerkplek te zijn..

Maar misschien moeten we ook denken aan onze lieve vrienden uit Friesland.. Buiten dat het niet zo goed gaat met het autootje van Michiel... Leek me wel dat hij ook aanwezig zal zijn...

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Sander wrote:Ik vind dit eigenlijk niet zo'n flex idee. Ik dacht dat we wel meetings op verschillende plekken zouden houden maar zo wordt het een beetje ongeorganiseerd. Maar toch heb ik dan het gevoel dat de axclub een beetje in regio's verdeeld wordt en das zonde.


Zo is het niet bedoeld.....gewoon de noordelingen een keer bij elkaar laten komen.....de landelijke meetings zijn we ook van de partij, maar het moet toch mogelijk wezen als je met meerdere leden binnen een straal van laten we zeggen 30 km een keer samenkomt? hte versterkt alleen maar het clubgevoel :)

Het is dus als een soort mini-meeting bedoeld, ik snap ook wel dat het voor veel mensen te ver rijden is.
Image

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Misschien dat zwolle dan een beter idee is?
Image

Master Lee
Moderator
Moderator
Posts: 624
Joined: TueJun10, 2003 10:38:58 AM
Location: Putten
Contact:

Post by Master Lee »

zwolle zou misschien wel kunne dan moet ik alsnog een uur rijden maar groninge kom ik voor lopig niet is mij een ander werelddeel....

Rik
Total admin
Total admin
Posts: 389
Joined: ThuJun12, 2003 5:41:50 PM
Location: Heerlen
Contact:

Alweer...

Post by Rik »

Alweer in het noorden???

Ik heb het met Maarten er over gehad om eens bij elkaar te komen met de limburgse leden. Hierover binnenkort meer.

----------------------------------------------------------
Grtz, Rik

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

regiomeetings

Post by AX_Powah »

Ik vindt t wel een cool idee, zou zou er ook een BRABANT MEETIN moeten zijn eigenlijk. Gewoon wie wil komen komt, wie niet wil niet... En we hebben altijd 1x in de maand nieuwegein dus waarom niet!

Ik vind het dus een goed idee die groning-meetin' maar begrijp me niet verkeerd maar ik kom echt niet naar groningen !

groetjes geert alias ax powah :twisted:
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Rene
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 8
Joined: MonNov17, 2003 12:54:12 AM
Location: Uithuizen (Groningen!)

Post by Rene »

o.k dan... groningen is een goed idee. zwolle ook.
Iedere plek binnen 150 km afstand vind ik wel in orde,
ik rij echt niet met tegenzin in m'n axie. sterker...
maar het lijkt me erg gaaf om ook een keer een grotere
meeting in het mooie grunn te houden. wie wil komen komt.
you wanna play?
Make my fuckin' day!

Het is erg belangrijk dat de achterkant van je ax schoon is. Het is vaak alles wat een ander
te zien krijgt...

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Re: Alweer...

Post by citro-power »

Rik wrote:Alweer in het noorden???

Ik heb het met Maarten er over gehad om eens bij elkaar te komen met de limburgse leden. Hierover binnenkort meer.

----------------------------------------------------------
Grtz, Rik


Ik doe mee!!

Gronningen is me toch echt te ver. Is volgens mij 250/300 km rijden. pfoeh, en dan ook nog terug...

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Re: Alweer...

Post by Brutus »

citro-power wrote:
Rik wrote:Alweer in het noorden???

Ik heb het met Maarten er over gehad om eens bij elkaar te komen met de limburgse leden. Hierover binnenkort meer.

----------------------------------------------------------
Grtz, Rik


Ik doe mee!!

Gronningen is me toch echt te ver. Is volgens mij 250/300 km rijden. pfoeh, en dan ook nog terug...


Grappemaker... een meeting nieuwegein kost mij ook al 250km en dan nog terug.. Maar klopt, alle recht en eer voor jou om niet helemaal te komen :roll:

DJ
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 138
Joined: WedSep17, 2003 9:36:05 PM
Location: N'dal

Post by DJ »

ZWOLLE PERFECT HALF UURTJE RIJDEN :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
AX Cars One Of The Great DiscoveriesImageImage

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

DJ wrote:ZWOLLE PERFECT HALF UURTJE RIJDEN :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


en voor ons een uurtje... :shock: :lol: :lol:

MichielAX
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 71
Joined: SatJun14, 2003 3:01:12 PM
Location: Heerenveen

lijkt me wel ok

Post by MichielAX »

Zwolle/Groningen/Hoogeveen, ikvind het wel prima hoor!

en sja de mensen uit het zuiden, ik geef jullie geen ongelijk hoor.
Een Brabant meeting ofzo zou voor mijn part ook wel kunnen maar dan wel weer in het nieuwe AX-Tuning-seizoen 2004.
ik ga niet met dit homoweer 100?n kilometers rijden.

Fryslan Foppe.
Duitse auto's zijn slecht voor je gezondheid!

Swatchyaxowner
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 281
Joined: ThuJun12, 2003 6:37:25 PM
Location: Hillegom
Contact:

Post by Swatchyaxowner »

Hehehe lijkt me leuk :D

Is wel lang rijden voor mij maar ja :D
Op wat voor dag wordt ut gehouden ?

Groetjes Jef
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!

Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben :D

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Swatchyaxowner wrote:Hehehe lijkt me leuk :D

Is wel lang rijden voor mij maar ja :D
Op wat voor dag wordt ut gehouden ?

Groetjes Jef


Een maandagochtend uiteraard.. :twisted:

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Nou op maandagochtend ben ik er niet. :wink:

Maar wil jullie best een keertje tegemoet komen. Wel zo eerlijk.
Image

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Ik ben voor

Post by Eriks »

Ik ben voor een meeting in Groningen. Deze hoeft de meeting in Nieuwegein zeker niet te vervangen. We hoeven ook niet iedere maand samen te komen. Maar ik denk dat voor sommigen Nieuwegein toch wel wat ver is. Het kost je veel tijd, zeg gerust een hele dag, en ook geld natuurlijk!

Groningen, Zwolle, Heereveen, het maakt me niet uit. Ik denk dat iemand een voorstel moet doen. Een zaterdag of zondag lijkt me prima!

Ik kan zelf:
6/7 dec (maar ja, sinterklaas??)
20/21 dec
27/28 dec
3/4 jan

Misschien is 3 of 4 jan een mooie optie. Dan hoeven we het ook geen meeting te noemen, maar een nieuwjaarsborrel in het Noorden!!! :)

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Dan ga ik voor de laatste optie... En wel 4 januari.. Zaterdagen zijn slechte dagen voor meetings.. Zaterdag is een drukke dag voor mij :? :shock:

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Ik sluit me aan bij Brutus, 4 januari dus.....ivm drukte feestdagen enzo. Kunnen we mekaar gelijk de beste wensen doen :D
Image

Locked