FULL SPEED NOOIT MEER IN ZWOLLE

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Locked
TTF
AX weirdo
AX weirdo

FULL SPEED NOOIT MEER IN ZWOLLE

Post by TTF »

"IJsselhallen betreurt kabaal"

Zwolle - Full Speed is zowel voor de eerste als voor de laatste keer bij de Zwolse IJsselhallen gehouden. Directeur Eric Broekaart van de evenementenhal is zich afgelopen weekeinde 'rot geschrokken' van het enorme kabaal dat met name het 'driften' en de straat-races veroorzaakten. 'Dit nooit meer. Ik betreur als verantwoordelijk man van de IJsselhallen dat Full Speed voor zoveel overlast in de buurt heeft gezorgd.'

Broekaart heeft afgelopen weekeinde heel wat telefoontjes van klagende buurtbewoners gehad. 'Die mensen heb ik persoonlijk mijn excuses aan kunnen bieden, maar ik wil bij deze ook de mensen die niet gebeld hebben vertellen dat ik er spijt van heb dat dit evenement bij ons gehouden is. Soms weet je vooraf niet precies wat de organisatie met een bepaalt programma-onderdeel bedoelt. Ik heb zaterdag ochtend al zoveel mogelijk proberen te herstellen. Enkele onderdelen heb ik laten schrappen. Maar het probleem is dat als er al heel veel volk rondloopt dat speciaal voor zoiets komt, je niet zomaar de stekker er uit kunt trekken.'

Broekaart heeft niet alleen veel belletjes uit de buurt gehad. Hij kreeg ook politie, gemeent en brandweer op bezoek. 'Die waren uiteraard ook niet blij.' Omdat de IJsselhallen absoluut geen zin heeft in herhaling, heeft Broekaart besloten dat Full Speed voor de laatste keer te gast is geweest bij de Zwolse evenementenhal.

De Full Speed-beurs, met 'brave' kraampjes vol auto attributen en hebbedingetjes in de IJsselhallen zelf, wordt al een aantal jaren in Zwolle gehouden. Dit keer werd voor het eerst ook het buitenterrein - voor spectaculaire straatraces - gebruikt. Het organisatiebureau wilde Zwolle kennis laten maken met het in Japan en de Verenigde Stanen populaire fenomeen 'drifting'.

De organisatie van Full speed was gisteren zelf niet bereikbaar voor commentaar. Bij de politie IJsselland zijn afgelopen weekeinde welgeteld tien klachten binnengekomen. Mien Theihzen van de bewonersvereniging Stichting Kamperpoorters heeft niet het idee dat veel buurtgenoten geklaagd hebben. 'Het was hier allemaal heel erg goed te horen. Je kunt dan inderdaad praten over geluidsoverlast, dat klopt. Maar bij iederen die ik er over sprak werd vooral nieuwsgierigheid gewekt. Veel bewoners zijn gaan kijken en hebben er een geweldige middag beleefd.'

Bron: De Stentor / Zwolse Courant

Dinsdag 27 september.
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

allemaal veel paniek van die directeur...

lees je de laatste alinea.. is er gewoon nix aan de hand! die man is weer es als de dood dat hij zn baan verliest :?
Image

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

10 klachten op hoeveel omwonenden? Sneu dit.... 2 daagjes (en dan ook nog niet eens in de avonduren....waar zeiken die mensen over....gun een ander (vele anderen) ook een pleziertje....
Image

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Zo te zien konden de mensen achter het hek het prima volgen. Vent zal wel balen van de schoonmaakkosten van zijn straattegels :twisted:
En ach, toen ik thuiskwam was hier ook een evenemt voor Sherry drinkende mensen aan de gang waardoor ik vijf minuten lopen van huis moest parkeren. Dat is pas overlast! Hoor je mij toch ook niet zeiken??
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

idd het was niet alsof er om 2'snachts herrie werd gemaakt, het was gewoon overdag, en ik snap die mensen ook dan niet het is een evenement wat hadden ze dan verwacht, kudde postzegelverzamelaars :?

ben wel een beetje teleurgesteld in die buurt dan :x wat als er een kermis komt te staan :wink:

stelletje grafkikkers, zijn ze nooit jong geweest ofzo, als ik dit aan mijn oma vertel dan lacht zij zich dood :evil:

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

hahaah leuk in elkaar gestoken verhaal maar:

A de IJsselhallen is van Libema.
B De organisatie van Full Speed ligt bij Expodia. Een BV van Libema.

(C. Autotron dat is het hoofdkantoor van Libema)

blijft erg jammer als het niet meer doorgaat daar.
Ben benieuwd waar dit nu wel gehouden gaat worden.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

ghehe, ben wel benieuwd idd Joost! Wist dat niet, lijkt me niet dat ze hun eigen beurs gaan verplaatsen.. misschien dat er intern iemand op z'n donder krijgt omdat ie teveel herrie gemaakt heeft en dan heb je 't waarschijnlijk wel gehad!

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Ijsselhallen is van Hedon!

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

Brutus wrote:Ijsselhallen is van Hedon!

IJsselhallen Zwolle is onderdeel van Lib?ma check www.ijsselhallen.nl

maar om een idee te geven wat Libema doet.
ik zelf ben van de categorie Attractiepark Sportiom 's-Hertogenbosch

Image

Master Lee
Moderator
Moderator

Post by Master Lee »

mij zal je volgend jaar zoiezo niet terug zien op full speed in zwolle vond er namelijk niet heel erg veel aan.

ik was met 2 uur uitgekeken daar :?

der ware verder ook niet echt veel bijzondere auto's, aan sommige auto's was zelfs helemaal niks gedaan en dat vind ik een beetje zonde van me tijd om.

verder sommige stands ware ook zeer bedroevend, der was gewoon niks aan gedaan behalve 5 auto's neergezet en misschien een spotje erop.

niks ten nadele van de axclub of citrosport die ware wel leuk opgezet 8)
Gratis geld verdienen met emails of met een quize ?? kijk dan hier

http://vanderlee.jouwpagina.nl

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Master Lee wrote:mij zal je volgend jaar zoiezo niet terug zien op full speed in zwolle vond er namelijk niet heel erg veel aan.

ik was met 2 uur uitgekeken daar :?

der ware verder ook niet echt veel bijzondere auto's, aan sommige auto's was zelfs helemaal niks gedaan en dat vind ik een beetje zonde van me tijd om.

verder sommige stands ware ook zeer bedroevend, der was gewoon niks aan gedaan behalve 5 auto's neergezet en misschien een spotje erop.

niks ten nadele van de axclub of citrosport die ware wel leuk opgezet 8)

Tja, dat je binnen 2 uur heel full-speed hebt gezien is altijd al zo geweest.
Freude am Fahren.

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

29 sep. 2005 - Full-Speed Zwolle 2005: het was weer gezellig
Full-Speed Zwolle 2005 (24 & 25 september) gaat de boeken in als een van de meest actieve edities van Full-Speed. Op het buitenterrein van de IJsselhallen was het continue een mix van motorgegrom, piepende banden, rook en de heerlijke geur van verhit rubber. Met name door het goede weer was het goed uit te houden buiten. Het publiek genoot dan ook van de sprints en het driften. Binnen was er over de verschillende hallen verdeeld veel te zien: productpresentaties, DJ?s, danseressen, geluidswedstrijden, clubspresentaties en diverse prijsuitreikingen.

Binnenkort volgen de foto?s van dit evenement

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

juist!! die laatste post is meer realistisch volgens mij!
Image

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master

Post by CitroënAXDriver »

Ik vond dat er nu voor het eerst in Zwolle ECHT wat leuks te zien was
met dat driften, iedereen sprak erover en was laaiend enthousiast.
Zonde dat er nu dit soort dingen in de krant staan :cry:
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

miennepetien
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by miennepetien »

Citro?nAXDriver wrote:Ik vond dat er nu voor het eerst in Zwolle ECHT wat leuks te zien was
met dat driften, iedereen sprak erover en was laaiend enthousiast.
Zonde dat er nu dit soort dingen in de krant staan :cry:

Helemaal mee eens, vond het geweldig om te zien en je kon zelfs meerijden....was een leuk extraatje.

Jammer dat ze daar gelijk weer moeilijk over gaan doen en Full Speed niet meer in Zwolle houden, ze kunnen dat driften de volgende keer toch weglaten :(

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

Dat driften was gewoon te gaaf, wil ik zeker vaker zien, ik heb meegereden en het is heel apart niet echt adralinekick ofzo maar gewoon lekker relaxt.

Locked