Even om de animo te peilen. Op speed is dus ook een sprintbaanvan een x aantal meters. Ik ga meedoen en ik weet zeker dat er nog meer mensen zijn.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Nou, tegen die tijd zal m'n 1.6 nog wel niet klaar zijn... maar met een originele 1.4 durf ik het ook wel aan!! is ook weleens leuk om te kijken hoeveel die tuning nou ?cht scheelt...
Ik ga niet sprinten op speed, heb wel spagetti spruitstuk, green filter en chiptuning maar met mijn 16inch verwacht ik ook geen wonderen heb geen zin om 13inch te gaan monteren daar.
(Er even van uit gegaan dat ik op de beurs sta) , ik sta r voor de show en laat t sprintwerk over aan de andere
ik heb die Gutman aanschouwd.. zag er niet snel uit onder de kap zeg maar
ik weet trouwens nog lang niet zeker of mn blok er dan inligt/apk enzo! Eric heeft nog geen tijd om het blokje te tillen en dan moet ik het er ook nog in leggen en mn dealer tijd hebben voor een APKkeuring en alles in 1x goed gaan enzo! duurt mij allemaal te lang!
maarrr nu heb ik iig tijd zat om van alles te bstellen enzo
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Prijzen voor 1 2 en 3 in de 1600 klasse. T worden iig alleen maar axjes op het podium merk ik :D:D