bedankje.......

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Locked
artic
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 43
Joined: SatSep04, 2004 7:23:08 PM
Location: nijmegen
Contact:

bedankje.......

Post by artic »

hallo allemaal,

ja zeker het was vet tof!!!!!!!!!!!! maar ook wij waren erg gaar van de stand-dag, vandaar dat wij zondag maar vertrokken zijn, effe slapen en daarna weer gebouwd aan m'n auto. alle problemen zijn nu opgelost op de spoiler na, dus bij deze een oproep: ik zoek een vette "over the top"spoiler. zo eentje als bij to fast en to furious. (als ik het teminste goed schrijf...) verder tja, ik heb het erg tof gehad, m'n eerste keer met de ax-club, maar het leek of ik jullie al jaren kende. toffe gasten ontmoet, weer een keertje gehakt (dat was erg lang geleden), lekker gegeten en gedronken, kortom allemaal bedankt voor de openheid en gezelligheid, ohja en zeker bedankt voor de support van iedereen van de ax-club tijdens de db-drag uitslag!!!!!!! dus eh je kunt mij er zeker weer bij rekenen de volgende keer.

ps wie gaat er over 2 maanden naar de jaarbeurshallen?? ook een tuningshow maar dan nog groter!!

het zal trouwens wel even duren voordat ik jullie namen in het hoofdje heb, maar de meeste weet ik nu wel.

GASTEN ALLEMAAL BEDANKT VOOR DE GEZELLIGE TIJD DIE WE OP DE CAMPING EN FULLSPEED HEBBEN MEEGEMAAKT!!!!!!!!!

enne gabber, als je hulp nodig hebt met de kist voor die mooie JBL-etjes dan hoor ik het wel. MAZZEL :jump: :sleep :8 :music :tongue :mrgreen: :clown :shock: :evil :twisted: :angel :alcoholic :kisses

groeten van artic!!!!

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Ey Artic!

zondag lagen er op de stand van Raceland van die spoilers.. 2ehands maar nog wel super vet.. niet zo duur ook

ik wil me vrijwel volledig aansluiten op je verhaal.. het was helemaal geweldig en de organisatie was goed voor elkaar!!

Speed&Design in Utrecht moet ik ook zeker naartoe!

marc
Image

Swatchyaxowner
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 281
Joined: ThuJun12, 2003 6:37:25 PM
Location: Hillegom
Contact:

Post by Swatchyaxowner »

Hehe Artic nog maals gefeliciteerd met je score van Maar Liefst 129,5 Dbtjes

Nee heb geen hulp nodig gaat wel goed komen thx voor aanbod

PS

Hardcore will never Die !!
Smoke weed every day :lol:
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!

Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben :D

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Ik denk wel dat ik naar speed en design toe ga klonk wel leuk.

Jeffry heeft voor jou tijd eens een ax volgeladen met mdf dus maak je om hem maar geen zorgen. Dat gaat wel goed komen.

Smoke weed every half an hour
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Marcel

we hebben je zondag echt sterk gemist

het rook zo aangenaam lekker al vanaf dat ik opstond uit mijn tentje

Ik hoop dat je het gezellig hebt gehad (Y)
Ik in iedergeval zeker wel
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

yeah ik vond het ook super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar (over 2 maanden mischien) :P weet wel dat het dan veel kouder is kunnen we beter een huisje huren met zun alle
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

Bijrijder
AX Starter
AX Starter
Posts: 14
Joined: TueSep28, 2004 8:52:07 AM
Location: Hoogeveen

Post by Bijrijder »

hey!!
ik heb echt in die auto gezeten van Artic, lekker Dj Paul Elstak geluisterd :roll:
Was toppie! De volgende keer ga je winnen met die DbDrag, ik weet ut zeker! ;) ;) ;) ;)

Greetz!
~Unleash the beast~

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

als je mee doet win je wel van alle axen maar op speed was er ook nog een karretje met een monster sound, dat de lak er niet af knetterde verbaasteme behoorlijk
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

Swatchyaxowner
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 281
Joined: ThuJun12, 2003 6:37:25 PM
Location: Hillegom
Contact:

Post by Swatchyaxowner »

Ja en vergeet je 6 spoilers niet :lol:
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!

Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben :D

Locked