Limburgmeeting Part 3!!

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Locked
Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Limburgmeeting Part 3!!

Post by Popmart »

Hey mensen,

Zojuist kom ik met Rik van de camping vandaan voor de meeting van 28 & 29 augustus in Limburg. We waren beide enthousiast over de prijzen en mogelijkheden.


De prijzen en mogelijkheden:

- Overnachting 6 euro per nacht per man, incl toeristenbelastingen enzo. De auto mag/moet naast de tent.

* aanvulling: We mogen zaterdag zo vroeg komen als we willen, zondag tegen 12 / 13 uur weer weg.

- BBQ kan geregeld worden. Kosten hiervan zijn 11 tot 12 euro per pakket. Zijn 4 soorten vlees, sauzen en salade. Bij slecht weer wordt de BBQ gehouden in een tent.

* aanvulling: De BBQ wordt per vleespakket afgerekend. We dienen bonnen voor de ax-club te maken en deze in te leveren in ruil voor een bbq-pakketje. Zondag worden de bonnen geteld en vervolgens wordt er afgerekend. Drank gaat per penning.

- Bier kost 1,25 euro (Lindeboom)

- Omdat er die avond een of andere motorclub is (150 man) ( het is soort motorcamping) is er ook een live-band.

* Aanvulling: Het gaat hier om een Honda Shadow club. Niks om je zorgen over te maken, het gaat hier om een leuke, gezellige motorclub.

- Elektriciteit 2,75 euro per aansluiting. Dus voor de muziek bij de tenten. Eigenaar deed daar niet zo moeilijk over.

* Aanvulling: Op de vraag of er muziek gedraaid mag worden, zei de eigenaar het volgende. Muziek mag natuurlijk, ook na 23 uur. Er dient natuurlijk wel rekening gehouden te worden met de overige bezoekers. Dus na 23 uur moet het volume wat omlaag.

- Ontbijt is er ook. En dat kost een paar euro.

* Aanvulling: Ontbijt gaat ook per penning. Er is koffie, thee, gebakken spek met ei, tosti's etc.


Campingplaats is groot genoeg. Ziet er allemaal goed uit. Site van de camping is http://www.indenhof.nl

Aanvulling: Bij slecht weer is er op de camping een grote kantine met buiten een heel grote tent.

De bedoeling is dat we elkaar treffen om 11.00 uur in Heerlen bij de MacDonalds aan de Breukerweg. Route volgt later.

Aanvulling: Vervolgens zal er naar de camping gereden worden, hier kunnen we even rusten, kennismaken, de tent opzetten etc. Vervolgens zal er een tourrit georganiseerd worden welke jullie een mooi stuk van het limburgse landschap laat zien. Na de tourrit wordt er ge-bbqed en gefeest!!! De zondag wordt nog ingevuld, ligt ook aan de opkomst. Misschien snowworld?

Enige wat we v??r zaterdag willen weten is hoeveel man er precies komen. Dit moeten we namelijk komend weekend doorgeven.

Groeten,
Peter, namens het feest-comit?


Excuses voor de vele aanvullingen, Peter. Groeten Rik[/i]

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

waarom heb ik zo'n full speed achtig kriebelend gevoel in mn maag. Ik ben er tenzij de aarde ontploft of zoiets ;)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ik ook!

misschien met 2 personen.. maar dat weet ik nog niet zeker
Image

Rik
Total admin
Total admin
Posts: 389
Joined: ThuJun12, 2003 5:41:50 PM
Location: Heerlen
Contact:

Post by Rik »

Komt Tessa ook mee, Sander?
Grtz, Rik

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Weet ik nog niet.

Owja meneer Benny voor jou laat zich excuseren. Hij is de 29ste jarig. Ook het voorstel dat iedereen cadeautjes voor hem meebrengt heeft geen vruchten afgeworpen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Rik
Total admin
Total admin
Posts: 389
Joined: ThuJun12, 2003 5:41:50 PM
Location: Heerlen
Contact:

Post by Rik »

Tussenstand:

- Rik + Jennifer
- Peter (popmart)
- Q01z + vriendin ?
- Sander + Tessa
- Maarten + Broer
- Roel + vriendin
- Arne + maat (vriend staat ook zo lullig)
- Johan


Op de planning staat:

* 11.00 - 12.00 aankomst te Heerlen
* 12.00 - 12.30 korte rit naar de camping
* 12.30 - 13.30 kennismaking, tent opzetten
* 13.30 -15.00 touren door het mooie limburg
* 15.00 - 15.30 een korte stop voor wat spijs en drank
* 15.30 - 16.30 touren door het mooie Limburg
* 16.30 - 17.00 aankomst op de camping
* 18.00 een georganiseerde BBQ
* 20.00 een ax-feest bekend van Full Speed Zwolle en Rosmalen

(kosten camping ?6,00)
(kosten georganiseerde BBQ ?12,00)
(drank regelen we waarschijnlijk zelf, consumpties op de camping ?1,25)


De ax-rijders van Citrosport zijn inmiddels ook uitgenodigd.



Zeg martin, plak gewoon nog twee dagen vast aan je vakantie in Limburg!!!

Mensen, iedereen mag natuurlijk vriendin/vriend/vrouw/man/vrienden meenemen. Deze moeten natuurlijk wel ook aangemeld worden.


Owja, mensen van ver (zoals sander) kunnen gerust vrijdag al afrijden. Deze mogen dan gezellig bij mij blijven :wink:
Last edited by Rik on SunAug22, 2004 11:40:26 AM, edited 3 times in total.
Grtz, Rik

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

wwwheeeeeeeeee wheeeeeeeeeeee ik kan niet... :cry: :cry: :cry: k*t werk
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Dus als ik het goed begrijp hebben we eind deze maand een camping-meeting in Limburg en volgende maand ook weer in de buurt van zwolle? :? Word het niet wat teveel van het goede? :oops:

Zo word de opkomst juist verdeeld denk ik! De een komt deze maand en de ander volgende maand. En tja, als alles opgedeeld word komen er minder mensen toch? Of zeg ik nu iets heel geks?
Freude am Fahren.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Ik ben dan met mijn vriendin op vakantie, en ik weet nog niet waar we heengaan (zij mocht het dit jaar uitzoeken, t wordt een verassing voor mij dus)! Mocht het in de buurt zijn dan komen we natuurlijk langs!!
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

peter wrote:Ik ben dan met mijn vriendin op vakantie, en ik weet nog niet waar we heengaan (zij mocht het dit jaar uitzoeken, t wordt een verassing voor mij dus)! Mocht het in de buurt zijn dan komen we natuurlijk langs!!


leg stiekem een folder van de omgeving op tafel! :lol:

ik heb dr wel zin in! en in zwolle ben ik dr ook weer!
hopelijk krijg ik mn 'vriendin' mee :P
Image

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

nog ander halve week wachten, zucht...

neem je je vriendin mee? (RIK)

Rik
Total admin
Total admin
Posts: 389
Joined: ThuJun12, 2003 5:41:50 PM
Location: Heerlen
Contact:

Post by Rik »

Dus als ik het goed begrijp hebben we eind deze maand een camping-meeting in Limburg en volgende maand ook weer in de buurt van zwolle? Word het niet wat teveel van het goede?

Zo word de opkomst juist verdeeld denk ik! De een komt deze maand en de ander volgende maand. En tja, als alles opgedeeld word komen er minder mensen toch? Of zeg ik nu iets heel geks?



Zwolle en rosmalen vallen samen met Full Speed. Dit weekend bestaat dan ook uit:

* zaterdag full speed tot 17.00
* BBQ + feest
* zondag full speed tot 17.00
* naar huis


Leuk natuurlijk, maar tijdens de limburgmeeting, kun je genieten van het heerlijke landschap in Limburg, de heerlijke slalomweggetjes, de heuvels (voor jullie bergen), een lang feest, uitslapen op de zondag, vervolgens misschien zwemmen/skien/touren/terrasje of iets dergelijks op de zondag.


Ik wil toch een minimum van 15 man aanhouden!!!
Grtz, Rik

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Damn, klinkt toch allemaal wel heel verleidelijk, maar ja Limburg is wel dik 200 km rijden. Weet niet of me Ax dat op prijs stelt :oops: Koppeling heb ik in ieder geval liggen, maar betwijfel of die er dan al in hangt :(

Ik geef me op onder voorbehoud..... En kom waarschijnlijk met een maat.
Freude am Fahren.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Ik ben er en Tessa neem ik gewoon mee :P Dit wordt gewoon enorm gezellig. Rik ik zou niet zo vastklampen aan die hoeveelheid. Als we met zn tienen zijn wordt het ook gezellig alleen minder druk. En het zou zonde zijn van de organisatie vind ik.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Het is nu donderdagavond. Dus als mensen nog meewillen laat dit dan vandaag of morgen weten!

Master Lee
Moderator
Moderator
Posts: 624
Joined: TueJun10, 2003 10:38:58 AM
Location: Putten
Contact:

Post by Master Lee »

sorry maar ik kan hellaas niet

Rik
Total admin
Total admin
Posts: 389
Joined: ThuJun12, 2003 5:41:50 PM
Location: Heerlen
Contact:

Post by Rik »

Ja Sander, dat klopt natuurlijk wel. Maar als er bliijkt dat er niet veel interresse is, dan kan ik ook gewoon gaan werken. Daarbij komt ook nog eens dat een goede vriend van me zijn verjaardag viert zaterdag.

Maar goed, met 12 mensen ben ik ook tevreden. En die vriend, die begrijpt het wel. Misschien dat jullie me 's avonds een uurtje moeten missen. Misschien nodig ik nog wat vrienden uit op de camping.

Ik hoop nog steeds dat er meer aanmeldingen komen. Ik moet uiterlijk zondag alles doorgeven aan de camping-eigenaar. Dus kom op mensen!!!

Dus als het aan mij ligt gaat het gewoon door. Ik moet alleen morgen verlof regelen. Ik had al gezegd dat ze daar rekening mee moesten houden, maar toch.

Ook als iemand vrijdag al af wil komen, laat het me dan ook even weten.
Grtz, Rik

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Ik ben er zeker maar het kan zijn dat ik zaterdag wat later ben. Vrijdag zit ik namelijk op een verjaardag.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

betterman
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 444
Joined: SatNov08, 2003 3:02:24 PM
Location: geleen
Contact:

Post by betterman »

ik kan en kom :D
King for a day, Fool for a lifetime.

alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707

Maarten v E
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 318
Joined: ThuJun12, 2003 3:51:21 PM
Location: Sittard
Contact:

Post by Maarten v E »

mn "broer"komt ook. alleen de nacht moet hij werken....

ik denk alleen niet dat ik t red om 13:30. zal paar minuten later worden..

gr
maarten

Locked