het nababbelen over de franse autodag

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Locked
User avatar
Ralf
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 369
Joined: MonMay10, 2004 6:17:08 PM

het nababbelen over de franse autodag

Post by Ralf »

welke grapjas heeft de flyer van axclub.net onder me ruitenwisser gedaan :shock: ,..... gaan we nu doen alsof jullie me niet meer kennen :D

vond beetje tegenvallen,....
vooral de prestaties van de racende axen :D (geintje hoor)

maare volgend jaar weer denk ik, en mischien dat ik dan wel ff die renault 5 GT turbootjes eruit kom rijden,... ik zeg altijd maar zow "je trekt het met pickwick"......

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

was ik, wist ook wie ik flyerde hoor :lol:

hij was er in no time vanaf maar toch heb ik je niet gezien of gesproken
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ik heb je idd ook gemist Ralf!!
voortaan moet je ook slalommen hoor..

ik vond het verder echt super geslaagt! jammer dati k zo vroeg weg moiest :S en achter af had ik liever niet gegaan en mn ontslag gekregen.. stelletje eikels op me werk
Image

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Re: het nababbelen over de franse autodag

Post by Rob GT »

Ralf wrote:welke grapjas heeft de flyer van axclub.net onder me ruitenwisser gedaan :shock: ,..... gaan we nu doen alsof jullie me niet meer kennen :D

vond beetje tegenvallen,....
vooral de prestaties van de racende axen :D (geintje hoor)

maare volgend jaar weer denk ik, en mischien dat ik dan wel ff die renault 5 GT turbootjes eruit kom rijden,... ik zeg altijd maar zow "je trekt het met pickwick"......


Jij zette hem anders wel angstvallig ver weg :P
En de citroens vielen allemaal een beetje tegen... rudy deed het nog redelijk met zijn citroen 106 :evil: (oke, denny in de GTI was ong. net zo snel) Volgens jaar beter! In ieder geval zijn we wel fanatiek.

Maarreh... zelfs ik had een stapel flyers onder mijn wisser! Je bewaard ze toch wel voor ax-rijders die nog geen lid zijn?

Enne... marc, ontslagen? Was je te laat?

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

jaa... ik kreeg ook nog een flyer in mn handen gedrukt van joost...
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Nee hoor Rob! was ruim op tijd.. maar had liever ontslag genomen.. werk was alleen maar gezeik [super druk, en nix ging goed]

dat ik op de terugweg in slaap viel op de snelweg vertellen we maar even niet.. anders gaan jullie vast lachen

volgend jaar wil ik ook mee doen! met mn AX had ik ook meegedaan.. dan maar traag.. maar wel humor :P ik had alleen nooit op de weg kunnen blijven denk ik :lol: :lol:

super fanatieke vereniging :roll:
we hadden alleen denny's auto ff moete fixen.. ben je nog thuis gekomen den?
Image

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

meeting

Post by tank_driver »

Ik vond`t het kickuuuuuh m`n eerste meeting heb filpjes van zoevende axjes en 1tje die stilstont :lol: geintje maar ik had ook een neon balkje gekocht voor 5.- geen geld toch??? maar vanavond ff kijken oft er cool uit ziet achter me grill :P
die filpjes en fotos van de meeting mail ik wel naar joost want ik heb geen webspace oke. groetjes van een evil tank drivertje :twisted: :twisted: :twisted:
oh ja ik heb ook fotos van het inbouwen van neon zelf gemaakt is wel makkelijk voor iemand anders of voor de Know how (Joost????)
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

manuarmata
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 158
Joined: ThuJun12, 2003 9:53:28 PM
Location: Dendermonde, Beeeelgie !!!!
Contact:

Post by manuarmata »

ROB GT Schreef

Maarreh... zelfs ik had een stapel flyers onder mijn wisser! Je bewaard ze toch wel voor AX-rijders die nog geen lid zijn?


dat was ik, ik had er nog enkele over en ik kon ze niet weggooien omdat laser kleurendruk vrij duur moet geweest zijn, ik heb ze dan maar onder jou ruitenwisser geplakt.

arme denny trouwens, wat een afgang :(
maarja bij mc donalds deed hij het ook niet meer dus het was wel een beetje te verwachten.

ik heb trouwens nog foto's van sander op 't circuit.
saxo 16v + musketier uitlaat + open luchtfilter = nog steeds en prima wekker voor de hele buurt
www.saxoclubvlaanderen.tk

User avatar
Ralf
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 369
Joined: MonMay10, 2004 6:17:08 PM

Post by Ralf »

Jij zette hem anders wel angstvallig ver weg



ik was er ook een uur eerder als jullie en ik was met de kuukse groep (306gti, 205 gti 306 tdi, 2x 106 ralley) dus vandaar

Locked