Uitslag enquête Ardennenmeeting

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Post Reply
AXClub
Total admin
Total admin
Posts: 437
Joined: SatJun07, 2003 3:04:50 PM

Uitslag enquête Ardennenmeeting

Post by AXClub »

Hierbij een kleine enquête van maximaal 8 vragen.
Dit om een betere indruk te krijgen van afgelopen uitje en om te kijken wat we kunnen verbeteren.
De vragenlijst is te vinden met een klik.

vinnyvs
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 233
Joined: WedJun25, 2008 8:11:48 AM
Location: maarssen

Post by vinnyvs »

heb hem ingevuld en ben eigenlijk wel benieuwd wat er uitkomst.
mag dat bekend gemaakt worden, alleen de percentage dan.
gr vincent
Mijn verlanglijstje?
de rest van de ax wat ik nog heb liggen verkopen.
deze week me mercedes sprinter L2H2 ophalen.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Ik heb hem ingevuld, Maar de reden dat ik niet gaan kon stond er niet tussen er was ook geen overige als keuze dus,

De reden dat ik er niet was was meer omdat ik geen rijbewijs heb. en geen AX meer.

axfirst1992
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 148
Joined: MonFeb09, 2009 8:11:37 PM
Location: Maarssenbroek

Post by axfirst1992 »

goede middag, ik had hem ook ingevuld.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

vinnyvs wrote:heb hem ingevuld en ben eigenlijk wel benieuwd wat er uitkomst.
mag dat bekend gemaakt worden, alleen de percentage dan.
gr vincent
geen probleem.
één ding is inmiddels wel opmerkelijk.
Blijkbaar had nog niet iedereen 2 toiletgebouwen gevonden.
Bij het gewone (oudere) toilet gebouw waren meerdere douches.
Dit in tegenstelling tot het nieuwe toiletgebouw.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

In totaal legden 46 mensen deze enquete volledig af.
waarvan 17 personen op de campingmeeting zijn geweest. van de in totaal 27.
met als aantekening dat er een aantal als vriend/vriendin mee kwamen en niet actief op het forum aanwezig zijn. (dus mogelijk de enquete niet gevuld hebben)

Statistieken voor vraag 1 : Ben je naar de Ardennenmeeting geweest? (Bij antwoord ja ga je naar vraag 3 bij antwoord nee ga je naar vraag 2)
1 Ja 37.78%
2 Nee 62.22%

Statistieken voor vraag 2 : Ik ben niet naar de Ardennenmeeting geweest want: (gaat door naar de laatste vraag)
1 Te duur 0.00%
2 Geen interesse 10.71%
3 Geen tijd 71.43%
4 te laat in september 3.57%
5 Combinatie met Malmedy zag ik niet zitten. 14.29%

Statistieken voor vraag 3 : Ik ben naar de Ardennenmeeting geweest en heb wel of niet op Malmedy gereden: (bij antwoord 1 sla je vraag 5 over bij antwoord 2 ging je door naar vraag 5)
1 Ik heb zelf op Malmedy gereden 64.71%
2 Ik heb niet meegedaan aan het dagje Malmedy 35.29%

Statistieken voor vraag 4 : Was de kampeermeeting een toegevoegde waarde voor het Malmedy uitje (of vice versa): 1 Ja ideaal 100.00%
2 Nee 0.00%

Statistieken voor vraag 5 : Omdat Malmedy in de buurt lag en die datum reeds gepland was hebben we het gecombineerd. Hoe vond je dit als niet Malmedy ganger.

1 Toch leuk om (even) te kijken 100.00%
2 Minder leuk omdat we niet met zijn allen iets hebben kunnen doen op zaterdag. 0.00%
3 Nu kon ik zelf wat ondernemen :) 0.00%

Statistieken voor vraag 6 : De voorzieningen op de camping waren goed en voldoende?
1 Ja 93.33%
2 Nee 6.67%

Statistieken voor vraag 7 : Deze vraag gaat over de georganiseerde barbecue: Ben je tevreden over het aangeboven eten of ontbrak er nog iets?
1 Top 70.59%
2 Goed genoeg 29.41%
3 matig 0.00%

Statistieken voor vraag 8 : Was de prijs voor het weekendje weg (in eerste instantie 40 euro, gecorrigeerd naar 35):
1 te duur 0.00%
2 Netjes 81.25%
3 goedkoop 12.50%

Statistieken voor vraag 9 : Ga je volgende keer (weer) mee op (Ardennen)kampeermeeting?
1 Ja 86.67%
2 Nee 13.33%

binnengekomen opmerkingen:
  • jazeker, maar een beetje jammer dat er niet zoveel tijd meer was voor een ontspannen dagje
  • ben wezen kijken en heb met peter meegereden en vond het een geweldige ervaring daarna boodschappen gedaan voor de bbq
  • eerlijk gezegd heb ik niet de douche gezien, maar er was er volgens mij maar eentje voor de hele camping, toch?
  • Veel te weinig douches. Voor de rest oké.
  • 80,- voor 2 personen vond ik wat veel als je in 1 tentje slaapt (maar met een heerlijke bbq +2x ontbijt en drinken/chipje vond ik het wel okee..)

blijft er nog één vraag over voor ons aan de hand van onderstaande vraag: Is het verschuiven van de meetingdatum DE reden van geen tijd.

Statistieken voor vraag 2 : Ik ben niet naar de Ardennenmeeting geweest want: [/b] (gaat door naar de laatste vraag)
1 Te duur 0.00%
2 Geen interesse 10.71%
3 Geen tijd 71.43%
4 te laat in september 3.57%
5 Combinatie met Malmedy zag ik niet zitten. 14.29%

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

ik ben benieuwd wie 5 heeft gestemd op vraag 2. Je bent/was nl verre van verplicht oid om daar naar toe te komen. Het volk wat komt is over het algemeen hetzelfde als wat er altijd op een meeting is.

dus mensen met 5. Volgende keer gewoon komen ;)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Ik heb 5 gestemd op vraag 2, echter was dat meer omdat mijn keuze er niet tussen stond, was ziek geworden de maandag/dinsdag voor het weekend. Achteraf heb ik eens zitten rekenen, maar al met al was het ook een duur weekend geworden. Ruwe optelsom van 3 tankjes benzine + kamperen + evt extra uitgaven kom ik zo op 300 euro... das een kostbaar hamburgertje ;)

Maargoed, jullie kunnen het niet helpen dat ik zo ver uit de richting woon :wink:
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

dus je had keuze 1 nodig :P.

Wat een heerlijke bak trouwens Peter ;).

alleen ging de linker aandrijfas er moeilijk in. In de bak was geen probleem de naaf ook niet maar de veerpoot terug op de fusee krijgen was onmogelijk. Net of de as te lang is. Moet eens ff uitzoeken hoe dat zit. Of er verschillende lengtes zijn. Heb heel de draagarm los moeten maken om hem in het fusee te krijgen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

User avatar
Elsje
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 1209
Joined: SunMar20, 2005 9:26:47 PM
Location: rotterdam

Post by Elsje »

ik heb ook 5 gestemd geloof ik.
mijn antwoord stond er niet tussen.
maar toch goeie om die optie er bij te zetten. ook al ben je niet verplicht bent om naar malmedy mee te gaan, is toch minder leuk omdat namelijk verder iedereen daar wel is. dus dat gezelschap mis je dan.

edit: maar volgende keer ga ik mee hoor :)
Last edited by Elsje on SunOct03, 2010 8:40:19 PM, edited 1 time in total.
groet,
elsje
:)

Done: ax kopen

vinnyvs
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 233
Joined: WedJun25, 2008 8:11:48 AM
Location: maarssen

Post by vinnyvs »

hoi
300 euro voor dit weekend dat beslis je zelf.
ik was volle tank en camping 100 euro kwijt je neemt zelf de beslissing om het uit te geven. Ik heb niet geracet alleen maar 2 rondjes meegereden met peter was een mooie ervaring maar heb er het geld niet voor, dus dan maak je een beslissing. ik heb buiten het racen me prima vermaakt mooie omgeving en plopsa, boodschappen voor de BBQ rond etenstijd was iedereen terug en hebben we een leuke avond beleeft met bingo :lol: bbq en lekker vuurtje wat wil je nog meer?
Mijn verlanglijstje?
de rest van de ax wat ik nog heb liggen verkopen.
deze week me mercedes sprinter L2H2 ophalen.

Post Reply