Rizla Racing Day 8 Aug

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Post Reply
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Rizla Racing Day 8 Aug

Post by Losroyos »

Eey,

Ik vroeg me af of we niet als club naar dit evenement op TT in Assen kunnen. Ik ben vorig jaar ook geweest en het is echt geweldig. En helemaal gratis.

Iets meer info klik

Vorrig jaar was er onderandere:
Dutch Supercar challenge
Nk Karten in 2 klasses (dacht ik)
Demo van Capirossi en Vermeulen MotoGP
Porsche cup
Formel-3-Cup
Formule renault


Of te wel een dag vullend programma.
Zelf op circuit rijden kan niet. Maar der rijden ook af en toe van die patsers over het circuit. Vorig jaar bijna iemand die zijn brand new Bentley Continetal GT Cabrio de muur in drukte voor onze neus.

Ik ben er dit jaar zoiezo, hoe ik er moet komen boeit me niet ik ga der heen en zou leuk zijn als we met meerdere gaan. Heerlijk lekker in de GT bocht zitten wachten op wat crashes :D

Consumpties zijn wel pokkes duur :P dus mij tip neem zelf eten en drinke mee. of je moet het normaal bvinden om bijna 5 euro voor een broodje hamb.te betalen :P

11iTGE
AX Starter
AX Starter
Posts: 18
Joined: MonApr12, 2010 2:02:37 PM
Location: Rosmalen
Contact:

Post by 11iTGE »

Vorigjaar waren we op de Dutch Supercar challenge finale races met n vriend VIP bij downforce motorsport, moet zeggen dat ik me goed heb vermaakt die dag :D super om dat eens mee te maken. Helaas te ver rijden voor mijn 1.1i ben ik bang :P vanuit 's-hertogenbosch.
voorheen bekend als "AphexTwiins"

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Tja, Maar is er geen vriend of vriendin die mee wilt en grotere auto heeft of even de auto van papa of mama vragen :P

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

joh ik ben laatst met een 1.1i naar parijs gereden dus stel je niet aan ;)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Post Reply