route naar de camping + adres
Moderators: Browny, webmasters
-
- Moderator
route naar de camping + adres
Het adres is:
Boxtelseweg 2, 5491XT SINT OEDENRODE (voor de routeplanner , bij fam VERHOEVEN --> MINI CAMPING DE GEELDERS!! )
LET OP BLIJKBAAR IS DEZE ROUTE NIET DUIDELIJK GENOEG OF FOUTVanaf de A2 vanuit richting Utrecht
afslag 22 (Sint-Michielsgestel)
Ga na 350 m linksaf de Gestelseweg (N617) op richting Sint-Michielsgestel
na ongeveer 5 km ga je rechtsaf de gestelseweg op dan rechtdoor de schijndelse weg op.
na ongeveer 800 meter ga je linksaf de gemondseweg op.
na 2 km ga je linksaf de Bodem van eelde op.
dan ga je ongeveer 3 km rechtdoor en dan heb je de bestemming bereikt
Vanaf uit Richting weert
Volg de A2 richting eindhoven bij Afslag 23 (Boxtel) ga je eraf (afslag 23 is ongeveer 12 km na knooppunt ekkerswijde)
Sla linksaf de Boxelseweg op dan rechtdoor de Keulselaan op
Na 1.2 km op de rotonde de eerste afslag nemen. De volgende rotonde rechtdoor de brederoderweg op
Na 700 meter rechtsaf de schijndelseweg op
Na 700 meter 2de afslag op de rotonde nemen de schijndelsedijk op
Dan 3,3 km rechtdoor dan ga je rechtsaf de Boxelse weg op
dan nog 1,3 km recht door en je bent op plaats van bestemming
Boxtelseweg 2, 5491XT SINT OEDENRODE (voor de routeplanner , bij fam VERHOEVEN --> MINI CAMPING DE GEELDERS!! )
LET OP BLIJKBAAR IS DEZE ROUTE NIET DUIDELIJK GENOEG OF FOUTVanaf de A2 vanuit richting Utrecht
afslag 22 (Sint-Michielsgestel)
Ga na 350 m linksaf de Gestelseweg (N617) op richting Sint-Michielsgestel
na ongeveer 5 km ga je rechtsaf de gestelseweg op dan rechtdoor de schijndelse weg op.
na ongeveer 800 meter ga je linksaf de gemondseweg op.
na 2 km ga je linksaf de Bodem van eelde op.
dan ga je ongeveer 3 km rechtdoor en dan heb je de bestemming bereikt
Vanaf uit Richting weert
Volg de A2 richting eindhoven bij Afslag 23 (Boxtel) ga je eraf (afslag 23 is ongeveer 12 km na knooppunt ekkerswijde)
Sla linksaf de Boxelseweg op dan rechtdoor de Keulselaan op
Na 1.2 km op de rotonde de eerste afslag nemen. De volgende rotonde rechtdoor de brederoderweg op
Na 700 meter rechtsaf de schijndelseweg op
Na 700 meter 2de afslag op de rotonde nemen de schijndelsedijk op
Dan 3,3 km rechtdoor dan ga je rechtsaf de Boxelse weg op
dan nog 1,3 km recht door en je bent op plaats van bestemming
De naam van de camping is DE GEELDERS en ligt vanaf SInt Michelsgestel aan de linkerkant van de weg . Het is het laatste huis aan die kant en als je een T-splitsing passeert met aan je rechterhand een klein kapelletje...dan ben je te ver gereden...
Succes mensen! De camping is geboekt..de BBQ ook dus t feest kan bijna beginnen!
AX POWAH

Succes mensen! De camping is geboekt..de BBQ ook dus t feest kan bijna beginnen!
AX POWAH
Mzzls Geert

Wie niet snel is.......is laag!!

-
- AX liefhebber
-
- Moderator
Master Lee wrote:wie er vrijdag zeker zijn
Geert
martin
Peter
Siem
Sander
Marco
Krista
misschien jeroen en jij dan jerry
herhe ben er vrijdag middag al .. whoppa.. wie neemt de voetbal mee ??
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- Moderator
ik hoop er rond 16.00 te kunnen zijn, ik moet vananacht gaan werken om 0300 en hoop om 11.00 thuis te zijn maar dit kan natuurlijk dit tegenvallen want we moeten in den haag tenten gaan bouwen voor KONINGINNENACH ...
Als ik dan zwaar vermoeid thuis kom moet ik nog ff me bumpers eronder hangen, ze liggen nu te drogen en ik wil ze ongeveer (alsk dan thuis ben) om 13.00 eronder hangen, dan ff rusten een uurtje en komt ik rond 16.00 na dat ik heb gegeten met 12persoons tent richting de CAMPING!
Groetjes en tot morgen AX POWAH
ps Ga r maar vanuit dak er om 17.00 ben dan valt t nooit tegen...
Als ik dan zwaar vermoeid thuis kom moet ik nog ff me bumpers eronder hangen, ze liggen nu te drogen en ik wil ze ongeveer (alsk dan thuis ben) om 13.00 eronder hangen, dan ff rusten een uurtje en komt ik rond 16.00 na dat ik heb gegeten met 12persoons tent richting de CAMPING!
Groetjes en tot morgen AX POWAH
ps Ga r maar vanuit dak er om 17.00 ben dan valt t nooit tegen...
Mzzls Geert