hey ik ga zaterdag ochtend rijden
ik vertrek vanuit zoetermeer en dan via Utrecht naar FULL SPEED
iedereen die over de a12 komt of vanaf den haag of delft noord holland etc. zeg t even dan kunne we t effe afspreken van hoelaat.
ik denk zelf een een ontmoetingsplaats bij Utrecht maar welke tijd dat weet k nog nie
stuur anders effe in een prive bericht je tel nr met naam en woonplaats
oke iedereen die er zaterdag vroeg (rond 9 uur denk wel eerder)wilt zijn moet dit effe doorlezen
Voor de mensen uit de richting: Den haag(A12) Amsterdam(A2) Flevoland(A27) Amersfoort(A28)
Ik heb een leuke parkeerplaats langs de A2 gevonden waar iedereen langs komt die via Utrecht rijd effe kan verzamelen. deze parkeerplaats (genaamd Bisde) ligt vlak voor Beesd tusen afslag 13 en 14.
als iedereen daar tussen 8.00 en 8.25 zou kunne zijn kunnen we gezamelijk doorrijden
de reistijd berdraagt dan nog ongeveer 20 min
Voor de mensen uit de richting van Rotterdam:
Deze kunnen via de A15 rijden en verzamelen bij de parkeerplaats(Molenkamp) voorbij afslag 29(Leerdam)
tussen 8.10 en 8.30
de reistijd berdraagt dan nog ongeveer 15 min
Voor de mensen die vanaf Zwolle rijden:
Deze kunnen het beste verzamelen op de A15 na afslag 31(Wadenoijen) bij parkeerplaats (Zeekade) tussen 8.00 en 8.25
de reistijd berdraagt dan nog ongeveer 20 min
zeg effe hoelaat je gaat en waar je vandaan komt, en zeker of je ook meerijd.
ik verander de tijden mischien nog wel mischien iets vroeger of wat later, wat t best uitkomt. Greetzzzz
Last edited by Joopie on WedApr28, 2004 11:00:50 PM, edited 1 time in total.