Animocheck Noord-Holland meeting

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Locked

Zou jij naar een Meeting in Noord-Holland komen?

Ja, uiteraard
4
80%
Nee !!! Natuurlijk kom ik niet
1
20%
 
Total votes: 5

Losha
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 182
Joined: FriNov16, 2007 5:37:03 PM
Location: West-Friesland NH

Animocheck Noord-Holland meeting

Post by Losha »

De meetings in Nieuwegein zijn vast beregezellig, maar zoals ik hebben mischien anderen ook zoiets van "kan het niet dichter bij huis?"

(in ons geval omdat zo een rit met gare homokineten ook niet alles is :oops: )

Mijn suggestie (eigenlijk van m'n vriendin)
Parkeerterrein van Zwembad "De Waterhoorn" in Hoorn
veel parkeergelegenheid en bij slecht weer kun je bij het Restaurant van het zwembad terecht.

Makkelijk bereikbaar:
A7 afslag Hoorn, Provincialeweg richting Enkhuizen
3de kruising Rechtsaf en dan eerste linksaf, rijd je zo tegen het zwembad op :P

Image

Datum nog onbekend, eerst maar kijken of er wel genoeg NoordHollanders zijn :)
AX 1.1i Image 1990 (sinds 2007 in ons bezit, overgenomen van 1ste eigenaar -beter gezegd van eerste familie)
HDZ - Monopoint A2.2, Verdeler

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

zolang de datum maar ruim van te voren bekend is, dan kan ik wel overwegen om te komen koekeloeren, en waar in het 'noorden' .

ik ben al bij de Wings&Wheels meeting geweest, en dat was in Hoogeveen naja, afstand boeit dus niet zo voor me :)

herstel, Hoorn ligt bij Alkmaar om de hoek, en er is al een Alkmaar-meeting geweest die druk bezocht was (waar zelfs sebastien uit België bij was) zolang het maar van te voren bekend is, kunnen mensen kijken of ze wat kunnen regelen, of ze tijd hebben, en of ze zin hebben :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

In principe is het om de maand een Nieuwegeinmeeting en om de maand een thema meeting.
Alleen is Noord-Holland recent al aan de beurt geweest met een meeting in en rond Alkmaar afgelopen voorjaar.

Mocht je hulp willen voor het vervangen van een as, stuur ff een pb.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Losha
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 182
Joined: FriNov16, 2007 5:37:03 PM
Location: West-Friesland NH

Post by Losha »

Rio97 wrote:Alleen is Noord-Holland recent al aan de beurt geweest met een meeting in en rond Alkmaar afgelopen voorjaar.


oh, dat wist ik dus niet :oops:
maarja, voorjaar.. is't al bijna weer dus :wink:
AX 1.1i Image 1990 (sinds 2007 in ons bezit, overgenomen van 1ste eigenaar -beter gezegd van eerste familie)
HDZ - Monopoint A2.2, Verdeler

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

En het is niet voor niets nieuwengein, dit ligt in het midden van het land en dus voor iedereen enigzins bereikbaar.

Een centraal punt is voor een 2 maandelijkse meeting ook erg belangrijk.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

voor het komende jaar staan er ook weer gespreide meetings op het programma, mochten er ideeen zijn zoals deze, dan horen we het graag :D

maar dan wel in het meeting ideeen topic ;)
Image

Locked