we hebben dus een volle planning staan.
wat we gaan doen is nog niet geheel bekend, er zijn wel al wat ide?en:
Sander wrote:Toerrit is in de planning . bbq is niet echt te doen denk ik voor 1 dag. misschien aan het eind met zn allen naar de mac of wokken Voor de rest is het strand dichtbij en polder ook trouwens. We kunnen boerengolfen.
de preciese tijd is WEL bekend, namelijk 13:00 uur !
verzamelen in de Willem Kalfstraat te Alkmaar.
aan/af-wezigheidslijst:
aanwezig:
-Q01z
-Grietje
-DuFF
-Sander
-Elsje
-Rio97 + Anne
-Henry
-Drake
-Meel
-Joris
-Raas
-Citrocin
-Citrosan
-Glenn@NL
-Robin
-Speederdd + vriendin
-Pascal
-Pixels66
-een maat met een nieuwe ax(laat 'm is aanmelden op het forum met een wie=wie Sander
-Duckfoot
-Terrormark
- KRISTEL
afwezig:
-Peter
-Pcrodent
-Tankdriver
-Kevin
-Job
-Koen NL
-Lovely Linda
-Edwin
-Joost
-2black
-MBA+ paps en mams
-Henk + vrouw en zoon
Last edited by DuFF on SatMar10, 2007 8:40:29 PM, edited 13 times in total.
een datum en locatie zijn nu bekend, de rest word nog geregeld, iig staat er wel vast dat het die datum word, dus ik heb al vrij gevraagd, zou eigenlijk moeten werken, dus 't word nog de vraag of ik aanwezig kan zijn..
ik wacht met vrij vragen tot ik zeker weet wat de meeting in zal houden...)niet dat het de moeite niet waard is, maar wil toch weten waar ik vrij voor vraag)...
Hier nog 1 die stiekum toch eerst wel ff wil weten wat 't thema is...
Alkmaar is, zoals jij q01z ook wel zult weten, nogal een t*ringeind rijden vanuit Flakkee en Zeeland.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
MNM(tm) wrote:Hier nog 1 die stiekum toch eerst wel ff wil weten wat 't thema is...
Alkmaar is, zoals jij q01z ook wel zult weten, nogal een t*ringeind rijden vanuit Flakkee en Zeeland.
MNM(tm) wrote:Hier nog 1 die stiekum toch eerst wel ff wil weten wat 't thema is...
mietje
Dat klopt, maar daar gaat het nu niet over!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
route.anwb.nl wrote:
De snelste route naar Alkmaar over 153,0 km in ongeveer 1 uur en 52 minuten.
Dat kan sneller
route.anwb.nl wrote:
Schatting brandstofkosten volgens het 'oude' rijden: Benzine 17,-
Schatting brandstofkosten volgens Het Nieuwe Rijden: Benzine 16,-
mietje
zorg jij eerst ff dat je met een rijdende auto aan komt
AphexTwiins wrote:haha best nog een eind ja. Zeuren is voor mietjes
dat zeg je verkeerd, het is
comfort is voor mietjes !
want
zeuren is voor aanstellers
*stiekem ben ik al een slaaplocatie voor mezelf aan het regelen, je denkt toch niet dat ik op dezelfde dag heen en terug rijd, die afstand, met me remusdempertje de hele tijd brommend.
dan lig ik in me bed 's avonds en dan hoor ik 'm nog brommen....
niet te beginnen over hoe gaar ik de volgende dag zou zijn dan..
DuFF wrote:
*stiekem ben ik al een slaaplocatie voor mezelf aan het regelen, je denkt toch niet dat ik op dezelfde dag heen en terug rijd, die afstand, met me remusdempertje de hele tijd brommend.
dan lig ik in me bed 's avonds en dan hoor ik 'm nog brommen....
niet te beginnen over hoe gaar ik de volgende dag zou zijn dan..
2 uurtjes in de auto, dat is toch niets? Doe ik zovaak
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).