Mensen het gaat toch allemaal erg kriebelen bij mij! Als ik zo die foto's zie van de laatste meetings ziet het er wel geselg uit en VEEL Axjes
Nog even geduld hebben dan maar! kl*te rijbewijs! Ik had al vaker autogereden, maar heb mezelf nu allemaal verkeerde dingen aangeleerd dus dat kan nog wel ff gaan duren
master-arnie wrote:Ik had al vaker autogereden, maar heb mezelf nu allemaal verkeerde dingen aangeleerd dus dat kan nog wel ff gaan duren
Hahaha.... Tja dat hoor je vaker... Algemeen bekend is dat je eigenlijk nog nooit achter het stuur hebt gezeten... Want aanleren is makkelijker dan het afleren en opnieuw aanleren..
Trust me.. maar goed, ik ben er destijds ook gekomen...
Ook al hebben we dan wel niet een nieuw record gehaald qua aantal AX-en
op een meeting, het was wel gezellig en leuk om weer es nieuwe gezichten te zien.
Ook was het weer een heeeeeel stuk beter dan de oudjaarsmeeting in Nieuwegein.
Rob en Peter: bedankt voor de nette foto's :king :king :king :king
Op naar de volgende meeting :syellow
master-arnie wrote:van wie is eigenlijk die witte AX met die dichtgelaste motorkap? En is dat nu een GT of een AX sport? Ziet er opzich wel grappig uit zo'n motorkap!
Die is van (een andere) Martin Bockhoudt, het is inderdaad een AX Sport.
Zoals die Martin Bockhoudt zelf ook al aangaf op de mieting is het jammer dat het begint te roesten op de plek waar er gelast is.. En ja het staat wel maf een grill-loze AX..
...........................................................................mijn " AX " hier de blauwe
........................................................... Die witte Bus is de AX van Edwin
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Haha, ff weer een tikkie tegen mijn achterlicht geven. Doet het dan wel weer.
Zoals te zien was niet iedereen met zijn AX... dus waar was je leij78?
Mijn ax heeft het begeven 29 december... De vervanger was pas 6 januari klaar Kon dus niet komen. Of moest een auto lenen, maar dat vonden
de mensen niet zo leuk. Snap je dat? Ik niet...
Hopelijk binnenkort op andere meeting.
My ax d is looking forward to it!