fenwick en mezelf zij ook veilig thuis gekomen
voor mezelf was het een FANTASTISHE belevenis
eindelijk , eindelijk ben ik er geweest , wat een pracht dag
nog voor we bij het conservatoir binnen konden , stopte er plots een axclubdefrance lid , met een ax sport ph1
en dan op enkele details in echt originele staat , met de originele luchtbak en luchtfilter erop , wat een pracht sport , na het conservatoire heb ik effe meegemogen , en een heel klein stukje zelf ermee gereden
in het conservatoire heb ik massas bijgeleerd , want we hadden een gids die over elke Citroën een woordje uitleg gaf , vond ik echt super , en ook dank aan Speederdd die nogal veel heeft vertaald voor ons (vond het zalig eens met je gepraat te hebben

) , en echt heb ik heel vaak hebben mijn ogen uitgepuild
wat daar alemaal te zien was , maar vooral de axen in originele staat ...en die superproduction
de sport die er staat was een pre productie , ik had graag eens onder die motorkap gekeken, maar de gids was daar niet voor bevoegd , en mocht dat niet doen
ik had het dan nogeens aan de balie gevraagd tesamen met speedredd, en dan is er een mechanicien gekomen die voor ons die motorkap eens geopend , zodat ik eens duidelijk kan zien hoe alles er origineel eruitziet , fenwick heeft fotos genomen

, en ook heb ik eindelijk eens een zwart origineel interieur gezien van een sport
we hebben heel veel bijgeleerd van die mechanicien ook
ik ben super tevreden omdat ik nu eindelijk weet hoe ik mijn sport heel precies terug origineel kan krijgen , en hier heb ik echt heel lang op gewacht!!!
mastenhose , nogmaals bedankt voor het stukje plastic voor op mijn front , ben er echt heel blij mee
linda , leuk dat je erbij was , en vind het echt heel moedig dat je heel aleen naar het conservatoir bent gereden
Losroyos , Gigawebs , Grietje , Papa Mastenhose , Citrofenwick , ik vond het zalig dat jullie erbij waren

ik vond het meer dan geslaagd , echt bedankt aan iedereen die dit heeft helpen realiseren