tiewrapje jordi, en een M6 boutje er half in beunen (kl*te hé, die schroefdraad)
Zo, ik ben er ook klaar voor. Tscheelde niet veel of ik moest forfait geven, maar tis gefixt! Ik kom ook op de semi's maar ik heb nog andere banden mee ook.
Hier om 5u-5u15 vertrekken. Vroeg genoeg
Ook hier weer: Heel veel plezier! Belangrijker nog: Hou de handel heel! Een kapotte AX is zwaar *****, een kapotte Puma is elke keer weer een feestje...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Mastenhose wrote:Ook hier weer: Heel veel plezier! Belangrijker nog: Hou de handel heel! Een kapotte AX is zwaar *****, een kapotte Puma is elke keer weer een feestje...
hahahaha
maar idd veel plezier en hou de boel heel he
Zo eindelijk thuis.... Weer heerlijk gegeten!!! Sorry dat ik er van door sjeesde maar ik wilde gewoon naar huis was erg moe van een FANTASTISCHE dag. Ik hou van jullie allemaal, behalve van Chris want die geeft mij de schuld dat hij in de grindbak reed....
Tja wat wil je met een rijstraket
Ik ga nu heel lang slapen!!! Jij??? ja Ik!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
v.andriessen wrote:behalve van Chris want die geeft mij de schuld dat hij in de grindbak reed....
Tja wat wil je met een rijstraket
Het is ook jouw schuld , je hebt gewoon een hekel aan de civic . Zo'n ramp was het ook weer niet, beetje grind eruit scheppen en hoppa, ding kan wel tegen een stootje.
Zeer leuke dag btw, zeer goed vermaakt maar behoorlijk gaar nu hence ik ga zo plat.
Zo luitjes, weer thuis in bad geweest en nu aan, vind ik, een welverdiend pilsje.
Het was weer een super gezellige dag waarvoor iedereen dank.
BTW
Van de benzinepomp bij de grens, mijn rondejes op Zolder, en weer terug naar de Benzinepomp bij de grens; verbruik 1 : 7,1. (lang leve de CO uitstoot )