reserve onderdelen liggen er ook in je kan ze maar bij hebben
nu nog ff romy dr auto afmaken zijn skirts aan het SikaFlexxen
Schoon! maar rijdt hij ook?
al ruim 400km zonder noemenswaardige problemen
alleen een los stekketje van me injector en losgelopen moertje op mn startmotor waardoor ik weinig laadspanning had
q01z wrote:nu nog ff romy dr auto afmaken zijn skirts aan het SikaFlexxen
wel handschoentjes aan toch? ik raad echt van die doktershandschoentjes aan, omdat sikaflex op je vingers zwaar frustrerend is.
welke kleur sikaflex, gewoon de zwarte?
is het voor op de blauwe ax ? en hoe zorg je dat de skirts op hun plek blijven zitten ? owja, sikaflex op de verkeerde plek wat je weg wilt poetsen, kun je doen met wasbenzine en een doek.
q01z wrote:nu nog ff romy dr auto afmaken zijn skirts aan het SikaFlexxen
wel handschoentjes aan toch? ik raad echt van die doktershandschoentjes aan, omdat sikaflex op je vingers zwaar frustrerend is.
welke kleur sikaflex, gewoon de zwarte?
is het voor op de blauwe AX ? en hoe zorg je dat de skirts op hun plek blijven zitten ? owja, sikaflex op de verkeerde plek wat je weg wilt poetsen, kun je doen met wasbenzine en een doek.
Geen handschoenen Dus nu zwarte handen wat er niet af wilt.. :P Zwarte sikaflex dus ja
En op zn plek houden, gewoon vasthouden en als het een beetje plakt lijmklem erop
zo net klaar met 2 schobrekers vervangen, rembloken, enz weet niet of we nog langs eindhoven komen.. ligt niet echt op de route geloof ik.. tis namelijk 3a3.5 uur rijden vanaf hier
DuFF wrote:ik wens jullie allemaal heel veel plezier ,
ik zal aan jullie denken als ik op de stoel lig bij de tandarts .
ennu, denk erom: ik wil dat elke AX zelf-rijdend weer terug kan !
inderdaad, iedereen veel plezier. Ik zal ook aan jullie denken als ik op school zit ('s morgens) en aant werk ben ('s middags) . Hopelijk hebben jullie goed weer daar in België!
Veel plezier!
Citroën AX 1.1I First Impression
ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)
Ging ook super bij mij vandaag, alleen had de aandrijfas vlak voor de NL grens op de terugweg er genoeg van Heb de laatste 150Km rustig aan moeten doen om niet in een vibrator rond te rijden. Heb hem maar gelijk bij de sleutelgarage geparkeerd, zal zaterdag eea loshalen. Ik denk toch de aandrijfas, want die trilde al een tijdje lichtjes bij wegtrekken. Denk dat er nu een kogel ofzo is uit geschoten want dit trilt als een gek bij iets gas
Ohja, verder waren de remmen super, alleen de poedercoating begon op een paar spotjes te koken
Was mijn eerste keer op Vroemdag of op een circuit.
Ongetwijfeld had mijn bochten en remwerk weinig te maken met het volgen van de ideale lijn enzo, maar wel heerlijk het betere gooi en smijtwerk met de AX.
Maar één keer verkeerd om uit een chicane gekomen en halverwege de tweede shift was er "iets" met de remmerij...
Die rookten iig behoorlijk
Laatste jongen die bij mij inzat: zei niks, reageerde nergens op. Maar eenmaal terug bij zijn kompanen helemaal door het dolle en moest met de AX op de foto
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
We hebben het super naar ons zin gehad. Morgen komen de foto's en wat later zal ik kijken of ik een compilatie van het videomateriaal kan maken, Romy bedankt voor het filmwerk !!!
het was echt super.. volgend jaar zeker weer..! denk dat je dan wel 20ax jes kwijt kan
de reactie van de kinderen is ook super, 1 reageert nergens op.. en de ander schreeuwt voor elke bocht harder harder.. en de ander kijkt je elke bocht aan met een big smile..
toch weer even 750 km bijelkaar gereden vandaag.. lang niet zo veel gereden in de gti
heb ook nog een aantal foto's maar die komen in de loop van de week.. eerst even bijkomen