Sander wrote:Dikke kans dat Tessa en ik er ook zijn. Was vorig jaar te gek. En Marc je mag eerst je auto in elkaar zetten voordat we ermee gaan gooien.
haha, ben toch wel benieuwd.. zitten er geen hobbels in dat grasveldje? anders kan ik er niet op straks begin een beetje drempelvrees te krijgen
Johan kwam met beetje moeite het grasveld wel op. En mocht dat niet lukken, kan je je wagen op de parkeerplaats laten staan.
De tourrit moet misschien wat zorgvuldiger gepland worden zodat we wegen met veel en hoge drempels mijden. En dit keer vantevoren checken of er geen wielrennen. Was op zich ook wel grappig zo'n smalle weg met toeschouwers aan de kant
Het geld zal zolang op de clubrekening gestort worden. Joost zal tzt wel het inschrijfgedeelte maken.
Wielrennen was gaaf vooral met die auto's over de finish. We waren wel eerder dan al die fietsers.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Popmart wrote:Webmaster moet even zo'n inloggeval in elkaar flansen. Weet alleen niet wie het geld zolang wil beheren. Wil de taak wel op me nemen, als bestuur goedkeuring geeft.
Ik weet niet of Rik dit voor zijn rekening wil nemen als bestuurslid Ik zal deze week kijken of ik (samen met Joost) zo'n "inlog-dinges" kunnen fixen
ANGELIKA wrote:dan wil ik me bij deze graag opgeven...dit keer ga ik er wel bij zijn...al moet ik op de fiets!
maar bedrag en rekeningnummer??
Webmaster moet even zo'n inloggeval in elkaar flansen. Weet alleen niet wie het geld zolang wil beheren. Wil de taak wel op me nemen, als bestuur goedkeuring geeft.
geld kan gewoon via de clubrekening.
inlogdinges is te regelen alleen wat zijn de kosten PP ?
ANGELIKA wrote:dan wil ik me bij deze graag opgeven...dit keer ga ik er wel bij zijn...al moet ik op de fiets!
maar bedrag en rekeningnummer??
Webmaster moet even zo'n inloggeval in elkaar flansen. Weet alleen niet wie het geld zolang wil beheren. Wil de taak wel op me nemen, als bestuur goedkeuring geeft.
geld kan gewoon via de clubrekening. inlogdinges is te regelen alleen wat zijn de kosten PP ?
6 euro voor de camping per nacht per persoon.
+ BBQ kosten en drankkosten moeten we nog overleggen hoe we die verdelen. Vorig jaar is bier achteraf gerekend, maar nu is de groep te groot om dat te doen. DUs lijkt me het beste dat een paar kratten gekocht worden door de club, en dat iedereen zelf wat meeneemt. Zoals bij FS dus.
(hellaas ging het niet bepaalt helemaal lekker...
2 keer opgegeven, 1 keer zonder naam en 1 keer vergeten bij te zetten dat ik op de camping blijf.... )
zijn er nog regels wat betreft tent of dergelijke...???
te grote tenten is uiteraard nooit handig, dat neemt gewoon teveel ruimte in.. als we het veldje krijgen maakt dat allemaal niet uit.. maar anders is het misschien lastig met ruimte...
laten we wel wat minder herrie maken als vorig jaar he?
te grote tenten is uiteraard nooit handig, dat neemt gewoon teveel ruimte in.. als we het veldje krijgen maakt dat allemaal niet uit.. maar anders is het misschien lastig met ruimte...
laten we wel wat minder herrie maken als vorig jaar he?
We meoten net rekening houden met de grootte van tenten als we op het veldje liggen vrees ik.
En vorig jaar hebben we toch geen herrie gemaakt? Of kwam ik zo luidruchtig van de kantine af rond 5 uur 's ochtends?