Browny wrote: Yep Marcel aka Artic komt zeker!!!! effe wat db'tjes rammen!!!!
Wie komen er 12 juni naar nieuwegein?
Ff een lijstje van wie er gaan proberen te komen: Ivar (aka Browny) Marc (aka q01z) Chris (aka Drake) Dennis (aka Weetjewel) Joost (aka pcrodent) Roel (aka Citroel) Anouschka Peter (aka popmart) Rob (aka RobGT) Rob (aka Kakelbont) Ger (aka Gertjuh) Sandra (aka Sanniesmurf) Geert (aka AX_POWAH) Peter (aka Peturtjuh) Jack (aka the lone night rider) Martin (aka Citro?nAXDriver) Rik (aka Witte) Thomas (aka Thommes) Marcel (aka artic)
Misschien: Peter (aka peter) als de 1.6 16V erin zit komt ie.
Popmart wrote:Rob GT neemt een uitlaat voor me mee, dus ik moet nu wel van de partij zijn.
je doet net of je het erg vindt.
haha, nu ik het teruglees lijkt het inderdaad alsof ik met tegenzin ga Alleen dat pokke eind heen en terugrijden zal ik met niet al te veel vreugde doen, maar ik MOET nu eenmaal eens bij een Nieuwegein meeting aanwezig zijn.
ik zag net op de citrosport site dat er geen citrosport meeting is. Wordt (voor mij) de eerste N'gein meeting zonder Citrosport. Wel leuk dat we nu met zo veel clubleden aanwezig zijn dus! Lijkt me wel een leuk plan om een leuke autogroepsfoto te maken.
Dat kunnen we best wel doen jah, een foto-shoot met alle aanwezige AXjes.
Misschien is het handig als we daarvoor een TIJD afspreken zodat er niet
iemand al weg gaat vlak v??r de foto shoot Uurtje of 3 stem ik voor
Ben er misschien ook bij. Kom dan rechtstreeks van de ronde van texel af. Hoop dat ik op tijd ben. Is wel een mooi gezicht, een ax met 2 catamarans erachter. 2 boten met een autootje ertussen. Wordt ook standaard aangehouden maar nog nooit een bekeuring gelukkig.
Browny wrote:ik zag net op de citrosport site dat er geen citrosport meeting is. Wordt (voor mij) de eerste N'gein meeting zonder Citrosport. Wel leuk dat we nu met zo veel clubleden aanwezig zijn dus! Lijkt me wel een leuk plan om een leuke autogroepsfoto te maken.
Browny wrote:12 juni is een meeting zonder citrosport dus.
Citro?nAXDriver wrote:Dat kunnen we best wel doen jah, een foto-shoot met alle aanwezige AXjes. Misschien is het handig als we daarvoor een TIJD afspreken zodat er niet iemand al weg gaat vlak v??r de foto shoot Uurtje of 3 stem ik voor
Canon EOS 300D goed genoeg voor een fotoshoot?
Als alles doorgaat tenminste..... K wil um hebben!!!
Ik weet het ook niet maar, bij hun meeting overzicht staat 12 juni er niet bij.
Wel 18 juni, dan gaan ze bbq-en ofzo.
http://citrosport.nl/evenementen.php
Ik weet het ook niet maar, bij hun meeting overzicht staat 12 juni er niet bij. Wel 18 juni, dan gaan ze bbq-en ofzo. http://citrosport.nl/evenementen.php
klopt 18 juni wordt het een tourrit + bbq @ strand van Almere
maar dan nog blijft 12 juni een nieuwegein meeting
die tevens vermeld staat op bovengenoemde link