Maar voor mezelf, Linda, Jeroen en Stuart heb ik een beetje slecht nieuws. Ik heb vanmorgen van axclubdefrance een bericht gekregen dat ze het etentje annuleren omdat er ook van hun kant weinig animo is. t'Is allemaal een beetje op tlaatste willen geregeld zijn denk ik.
Dus ik ga het hotel boeken nabij het conservatoire voor de vrijdagnacht. Dit wordt ook wel gezellig denk ik. Dan kunnen we s'avonds met de club iets gaan eten
amai wat een organisatie van hun kant
pas nu kunnen we met zekerheid een hotel boeken, we zijn vroeg aan !!!
en dan komt erbij dat je dat er verwarring omtrent dat hotel is , je kan met visa betalen , maar dan staat er verderop dat visa niet word aanvaard , mijn goesting is al met 50% gezakt , ik ga straks eens kijken met fenwick hoe we het gaan doen
deze extra stress kan ik missen als kiespijn!!
Mij lukt reserveren ook niet, heb fenwick al gePbd... Van m'n zus hoor ik dat die F1 hotels niet echt goed bekend staan... Iemand ervaring met "premiere classe" hotels? Ook 5 km van de boulevard af (is gewoon één rechte weg) voor 50 euro per nacht.
premiere class is prima, alleen het ontbijt is knudde (alleen maar heeeulle zoete Jam en zoet brood en cornflakes )
Tot vrijdag
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Dames en heren, hebben jullie zin om samen in groep daarheen te rijden?
Ik geloof dat jullie sowieso in Kortrijk moeten passeren. Tzou wel leuk zijn dat we terug zoals de vorige keer daar kunnen inpikken.
We moeten in parijs zijn om 13u, en het conservatoire opent om 13u30. Vanaf kortrijk is het 2u45min rijden, dus een goed uur extra incalculeren voor alle zekerheid lijkt me niet dom. (file, eten, pause..)
Ik stel voor, daar om 9uur zijn?
Ik hoor wel of jullie het goed vinden
naar heel lang wikken en wegen. heb ik besloten de AX thuis te laten.
Er zijn wat probleempjes opgedoken de laaste week. dus ga ik voor de zekerheid met de Civic. Moet eerst een keer goed onderhoud hebben.
Ik ga morge vroeg weg. overnacht in Crouy bij Soissons. Vanuit daar rijd ik door naar Villepinte. Gaan jullie eerst naar het hotel of doen jullie dat na het Consevatoir pas?
En voor de vrijdag avond. Zal ik voor de gezelligheid de waterpijp Tabak en kooltjes mee nemen? dat andere nederlandse ingredient laat ik maar een keer thuis. ik neem hem sowieso wel mee kijken wel of we hem gebruiken of kunnen gebruiken.