Vanwege vandaag bekend geworden ingrijpend gebeuren a.s. maandag, en daardoor overhoop gegooide weekendplanning.... zal ik helaas ook deze meeting tóch wéér niet aanwezig kunnen zijn .
Jammer want had me toch wel verheugd op eindelijk weer eens een BurgerKing-product , en het zien van een paar AX'jes.
johnnygt wrote:ik ben nog nooit naar een AX meeting geweest
hoe kom ik te weten hoe dat in zijn werk gaat en wat de kosten ervan zijn
ben namelijk met een mooi met een wk oranje AX project bezig en die mag iedereen natuurlijk bewonderen
veel plezier voor wie gaan morgen, hopelijk is het weer gunstig..
:
is er al wat bekend over de juli-meeting ? ik ben dan vrij, maar wil weten of ik het vrij moet houden.
de belgjes gingen toch wat organiseren? of heb ik dat mis ?
2Black wrote:Vanwege vandaag bekend geworden ingrijpend gebeuren a.s. maandag, en daardoor overhoop gegooide weekendplanning.... zal ik helaas ook deze meeting tóch wéér niet aanwezig kunnen zijn .
Jammer want had me toch wel verheugd op eindelijk weer eens een BurgerKing-product , en het zien van een paar AX'jes.
Da's jammer. Ik had graag eens een keer persoonlijk kennis gemaakt.
HELP het wilt niet lukken met het dashbord wou het vanaaf er al inzetten maar die kabelboom is een ramp omdat ik me zekeringenkastje moet verplaatsen.... hou nog stekker over ook, morgen ochtend hopen dat ik wat scherper ben als vandaag want het lukte voor geen meter...
Dusss nog even kijken of ik tijd overheb om even langs te rijden (hoopt van wel)
helaas kan er niet bij zijn :'(.. was ff vergeten dat t vaderdag was gezien m'n zus en ik al zo weinig bij m zijn lijkt t me wel verstandig nu ook eens niet de deur uit te zijn volgende keer beter