Frikadellenmeeting / Nieuwjaarsborrel 17-01-2009
Moderators: Browny, webmasters
-
- Total admin
-
- AX super weirdo
Rogier,... er is momenteel niet echt een stereo aanwezig (wel 1 die aangesloten is op de speakers in de kas)
Maar ik heb voorgaande jaren niet echt het idee gehad dat er behoefte is aan muziek ...
Duff .....Geen probleem hoor.... zoek maar een mooi plekje uit...
we kunnen ook al mijn wielen opstapelen ... dan ben je nog hoger dan het zoldertje

Maar ik heb voorgaande jaren niet echt het idee gehad dat er behoefte is aan muziek ...

Duff .....Geen probleem hoor.... zoek maar een mooi plekje uit...
we kunnen ook al mijn wielen opstapelen ... dan ben je nog hoger dan het zoldertje

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Hier probeer ik ook bij te zijn. De 1.6i op zijn plek hangen wordt denk teveel van het goede. 

- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

Op z'n plek hangen is op zich niet zo'n probleem (mits je ook een motortakel mee neemt.Mark wrote:Hier probeer ik ook bij te zijn. De 1.6i op zijn plek hangen wordt denk teveel van het goede.

Of je dan 's avonds ook weer met de AX naar huis kunt rijden, is een ander verhaal.

Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.

- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

laat ik hier als bestuur even een opmerking plaatsen;
het lijkt mij PERSOONLIJK en als BESTUUR niet handig om dingen te doen die een grote kans hebben van falen;
-koppakking vervangen --> als je moet vlakken, dan hang je.. dat kan NIET op dezelfde dag, dus dan moet je het dichtschroeven terwijl je weet dat dat niet goed is.
-achteras verlagen --> als dat echt vast zit, dan krijg je dat met alle geweld vd wereld niet los.. alhoewel je m dan altijd onverlaagt weer terug kan zetten..
-achteras vervangen --> kans op breken van remleidingen is gewoon te groot.. dus tenzij je een rol koper mee neemt met nippeltjes en een set om nippels te maken.. niet doen!
standaard onderhoud in de vorm van vloeistoffen/vonkjes/wielen/voorzijde verlagen/remblokjes en schijven en dat soort ongein kan uiteraard zonder problemen..
het lijkt mij PERSOONLIJK en als BESTUUR niet handig om dingen te doen die een grote kans hebben van falen;
-koppakking vervangen --> als je moet vlakken, dan hang je.. dat kan NIET op dezelfde dag, dus dan moet je het dichtschroeven terwijl je weet dat dat niet goed is.
-achteras verlagen --> als dat echt vast zit, dan krijg je dat met alle geweld vd wereld niet los.. alhoewel je m dan altijd onverlaagt weer terug kan zetten..
-achteras vervangen --> kans op breken van remleidingen is gewoon te groot.. dus tenzij je een rol koper mee neemt met nippeltjes en een set om nippels te maken.. niet doen!
standaard onderhoud in de vorm van vloeistoffen/vonkjes/wielen/voorzijde verlagen/remblokjes en schijven en dat soort ongein kan uiteraard zonder problemen..

-
- Total admin
Volgens mij valt dit wel nog te proberen
Die van mn broer gaan we iig al voorbereiden zodat alles -hopelijk- wat beter los komt.
(Vervangen en koppakking zou ik idd ook niet direct doen, tenzij je een gevlakte kop bij je hebt.)
Ik hoop stiekem er bij te kunnen zijn met de 1.1 @ 1.4i ...
Volgens mij valt dit wel nog te proberen

(Vervangen en koppakking zou ik idd ook niet direct doen, tenzij je een gevlakte kop bij je hebt.)
Ik hoop stiekem er bij te kunnen zijn met de 1.1 @ 1.4i ...
AX-kopen is verslavend.

hoeveel heb ik er totaal nodig (incl reserve ofzo) ?
en als mijn tellerhuis uit elkaar ligt, wil ik het zwarte ding dat om me tellers heen zit, voorzien van een stuk houtfolie.
wou Drake mij nog helpen met die tellerhuis-lampjes e.d. ?
of kan ik deze lampjes bij Joost bestellen zodat hij deze voor mij meeneemt @ frikandellen-meeting ?
Spreken is goud, Ductape is zilver.