Je mag best een keer "uit je dak gaan".
Voor diegenen die financieel niet kunnen, kun je het misschien wat verder in het jaar plannen zoadat zij ervoor kunnen sparen.
En een voorproefje kan altijd toch?
Enne Cente Parcs hoeft nou ook weer niet pers?........
Mensen die nog nooit op een camping meeting zijn geweest moeten hun mond houden en gewoon komen!
Niks overtreft de camping-meetings vd AX-club en ik mis ze al tijden... Sinds mijn grijze AX GT carb. om precies te zijn
Drake wrote:
pcrodent wrote:Hoe "Utrecht" is die kartbaan in Utrecht (ivm parkeren) ?
het zit in een oude fabriek en ze hebben enorm veel parkeerplek erachter, er kunnen gerust daar 70 + auto's staan
arnie wrote: Stiekem heb ik al een sprintje getrokken tegen een GTI zondag
en gewonnen ?
Zwaar dik gewonnen, vraag maar aan AX GTI rudy Daarom wil ik graag tegen Kevin zijn niet originele GTI sprinten, alhoewel dat mij geen partij lijkt...
GTi Ruudje wrote:
Arnie wrote:Ik vindt hem echt mooi Rudy! Petje Af!
ik vond het wel een beetje vreemd dat je me zoooo snel voorbij kwam met die rally.. je zou doch denken dat ze aan elkaar gewaagd zijn die 2 auto's... dus of ik mis 20 pk of die van jou is heeeeeeeeeeeel erg snel
en nu zit ik te denken waar mijn pk's naartoe zouden zijn
arnie wrote: Zwaar dik gewonnen, vraag maar aan AX GTI rudy Daarom wil ik graag tegen Kevin zijn niet originele GTI sprinten, alhoewel dat mij geen partij lijkt...
GTi Ruudje wrote:
Arnie wrote:Ik vindt hem echt mooi Rudy! Petje Af!
ik vond het wel een beetje vreemd dat je me zoooo snel voorbij kwam met die rally.. je zou doch denken dat ze aan elkaar gewaagd zijn die 2 auto's... dus of ik mis 20 pk of die van jou is heeeeeeeeeeeel erg snel
en nu zit ik te denken waar mijn pk's naartoe zouden zijn
*Begint toch eens benieuwd te worden*
Misschien moet TTF dan ook even meedoen? Die zou jou namelijk weer flink voorbij moeten komen... Zou het verschil tussen mij een TTF gigantisch moeten maken.
Dat terwijl een stoeipartijtje op de A4 daarnet (tussen een 106 Rallye 1.3i, een Saxo VTS 1.6i 8V en moi) ik goed gewaagd was aan de Saxo en de 106 lelijk achterbleef..
Overigens wat betreft september:
15, 16 en 22 sept heb ik boekingen in Engeland, dus als je NIET tegen me wil karten moet je het dan plannen
kevin.broke wrote:Dat terwijl een stoeipartijtje op de A4 daarnet (tussen een 106 Rallye 1.3i, een Saxo VTS 1.6i 8V en moi) ik goed gewaagd was aan de Saxo en de 106 lelijk achterbleef..
toch knap dat jij altijd net van die 'stoeipartijtjes' hebt,
terwijl je dit een pagina terug typt:
kevin.broke wrote:Maar ik sprint sowieso niet meer op straatraces, heb m'n rijbewijs liever nog langer dan vandaag
of rijden jullie dan allemaal in zo'n stoeipartijtje net zoals in die film van Ali G ? dat je precies 30 km/h gaat rijden ....
sorry, ik kon deze opmerking gewoon niet laten, never mind.
Rooney wrote:Anders wil ik het wel keertje proberen arn?/kevin.
Tegen je nieuwe auto zeker? Da's niet eerlijk he. Of juist wel?
Overigens: DuFF, noem jij effe lekker doortrekken op de A4 een sprintje?
>>> Bij die straatrace in Utrecht werd je - als je betrapt werd op sprinten - vriendelijk verzocht om (tijdelijk) je roze papiertje in te leveren...
Rooney wrote:Maar goed het ging over KARTEN hier inc met een meeting....
Klopt helemaal, tegen de tijd dat we kunnen gaan inschrijven openen we wel een nieuw topic.
Binnen het bestuur waren er aanvankelijk plannen om de septembermeeting op een hele andere locatie te houden maar vanwege het enorme enthousiasme voor een kartmeeting zijn die plannen snel het raam uitgegooid.
Voorstel is om te gaan karten in Maarssen.
Om daarna 's avonds op een camping in de buurt gezellig te gaan barbecuen met alle sterke verhalen van het karten. Die natuurlijk na elk biertje sterker en sterker worden
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Smiddags karten (losse heats) en savonds bbqen en kamperen!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Lieve schatten, je kan inschrijven in andere topic
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).