11 maart: thema meeting Alkmaar + Tourrit

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Post Reply
Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

precies, komt altijd wel goed :wink:

raas
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by raas »

Ik ben ook van de party en mensen die nog langs utrecht rijden kunnen we gezellig oprijden
ax zijn cole wagentjes
maar moet nog veel doen!!! :)

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

raas wrote:Ik ben ook van de party en mensen die nog langs utrecht rijden kunnen we gezellig oprijden
neem je dan ook een extra contactslot, een extra accu, een startmotor, en startkabels mee.. je weet maar nooit.
je hebt iig ervaring opgedaan van de vorige meeting8)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

BELANGRIJKE MEDEDELING VOOR MENSEN DIE IETS MET ME AFGESPROKEN HEBBEN
ivm familie-omstandigheden zal ik niet aanwezig zijn op deze meeting. We pb-en even voor een nieuwe afspraak. Mocht ik jou niet pb'en, pb mij dan ff, ben minder online nl. (thuis nog geen internet).
En maak je het h??l laat, dan ben ik zondagavond wel thuis :)

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

kevin.broke wrote:BELANGRIJKE MEDEDELING VOOR MENSEN DIE IETS MET ME AFGESPROKEN HEBBEN
ivm familie-omstandigheden zal ik niet aanwezig zijn op deze meeting. We pb-en even voor een nieuwe afspraak. Mocht ik jou niet pb'en, pb mij dan ff, ben minder online nl. (thuis nog geen internet).
En maak je het h??l laat, dan ben ik zondagavond wel thuis :)
of voeg kevin toe op msn, want hij is altijd wel online, :lol: al dan niet reagerend, maar toch, hij leest 't wel 8)

Job
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Job »

grrrrrrrr.... ik wilde zo graag komen op de as meeting!! maar nu is er toch weer wat tussen gekomen :o super jammer... weer een maand wachten dus tot m'n eerste ax meeting een feit is :?

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

nee, ik ben nu lang niet altijd online want ik heb geen internet thuis!
is aangevraagd maar nog niet binnen.

Koen NL
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Koen NL »

Ik ben ook niet aanwezig deze meeting!
Citroën AX 1.1I First Impression

ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)

Image

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Pixels66 »

nou als ik vrijdag nog niks weet ben ik ook niet aanwezig, dan kan ik beter lekker gaan werken en geld verdienen...

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

ahahaha, ik val hier echt van mijn bureaustoel, wat is dit meeting-topic grappig.

je gaat gewoon naar een meeting, of je gaat niet, een meeting is altijd gezellig.

kortom, heb je zin in gezelligheid, of niet.

wat we op zo'n thema-meeting doen, dat is niet relevant, als je dat nu al weet, verpest het een beetje de planning nietwaar.

als je nou een Fruto-toetje van de albert heijn hebt, eet je dan eerst het toetje op, of ga je ook al meteen de suprise eruit vissen?

precies.

:D

als je zin hebt in een bepaalde meeting, zorg je gewoon dat je vrij bent, en als er nou iets tussenkomt, of je hebt geen zin in een meeting, dan kom je gewoon niet. simpel, vaak dezelfde dag staan er eind van de meeting al foto's online, dus opzich op de gezelligheid van de meeting na, zul je niet veel missen.

Koen NL
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Koen NL »

DuFF wrote:ahahaha, ik val hier echt van mijn bureaustoel, wat is dit meeting-topic grappig.

je gaat gewoon naar een meeting, of je gaat niet, een meeting is altijd gezellig.

kortom, heb je zin in gezelligheid, of niet.

wat we op zo'n thema-meeting doen, dat is niet relevant, als je dat nu al weet, verpest het een beetje de planning nietwaar.

als je nou een Fruto-toetje van de albert heijn hebt, eet je dan eerst het toetje op, of ga je ook al meteen de suprise eruit vissen?

precies.

:D

als je zin hebt in een bepaalde meeting, zorg je gewoon dat je vrij bent, en als er nou iets tussenkomt, of je hebt geen zin in een meeting, dan kom je gewoon niet. simpel, vaak dezelfde dag staan er eind van de meeting al foto's online, dus opzich op de gezelligheid van de meeting na, zul je niet veel missen.
Ik zal de gezelligheid zeker wel missen, maarja moet een beetje gaan sparen ;)! Vind het jammer, maarja, volgende meeting beter :)!
Citroën AX 1.1I First Impression

ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)

Image

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

maar daar is uiteraard begrip voor en dat is ook logisch! :wink: , als je familiegelegenheden, geld te kort, werk of andere dingen hebt die zeker voorgaan of redelijk in de weg zitten, dan is dat natuurlijk begrijpelijk en helemaal niet erg.
zolang je de volgende meeting, als je kunt, en als je wilt, er wel weer gewoon bijbent.

hoe meer leden + axjes, hoe gezelliger de meeting 8)

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

jongens jongens jongens :) rustig!

wellicht heeft Sander die tourrit allang uitgezet.. en houdtie dat geheim, om het voor ons spannend te houden!
Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

hahaha, och als het maar gezellig word, maarja heb je mij ooit horen klagen? :lol: :wink:

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

Drake wrote:hahaha, och als het maar gezellig word, maarja heb je mij ooit horen klagen? :lol: :wink:
zat ;)
Image

Citrosan
AX Master
AX Master

Post by Citrosan »

Wij zijn van de partij hoor, zal wel weer REUZE gezellie worden,twijfelen wij niet aan :) :)
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!

Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Ik ben erbij ik ben erbij :D 8)

moet ik nog tanken van tevoren, of red ik 't wel met 'n kwart tank volgens de benzinemeter? :lol:

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

Glenn@nl wrote:moet ik nog tanken van tevoren, of red ik 't wel met 'n kwart tank volgens de benzinemeter? :lol:
Bij een gemiddelde AX is dat of een lege tank of een halfvolle. Bij mijn AX gebeurd dat vaak genoeg, zo iessie leeg en brand het lampje en 5 kilometer verder geeft ie ineens aan dat er nog een kwart inzit (waar komt die benzine toch ineens vandaan :?) :lol:

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

MBa@NL wrote:
Glenn@nl wrote:moet ik nog tanken van tevoren, of red ik 't wel met 'n kwart tank volgens de benzinemeter? :lol:
Bij een gemiddelde AX is dat of een lege tank of een halfvolle. Bij mijn AX gebeurd dat vaak genoeg, zo iessie leeg en brand het lampje en 5 kilometer verder geeft ie ineens aan dat er nog een kwart inzit (waar komt die benzine toch ineens vandaan :?) :lol:
dan heb je een stuk achteruit gereden, dan .....

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

DuFF wrote:
MBa@NL wrote:
dan heb je een stuk achteruit gereden, dan .....
En nu moet ik zeker reageren? (ow f*ck nu reageer ik ook :lol:)

maar voor alle duidelijkheid een AX kan wel minder op de teller krijgen met achteruit rijden maar de brandstof zal niet vermeerderen ;) :lol:

Post Reply