ik heb net vanavond ff andere uitlaat onder me auto geknalt (uiteraard moest daarvoor de gehele auto uit elkaar.. ) maar die gaan jullie niet zien, mijn auto wordt bij Sander gestalt en vandaar gaan we samen verder
onder het mom van, met zn 2en in sanders auto zijn we nog steeds sneller als alleen op de fiets!
Ik moest even van Bas_s melden dat hij niet kan komen omdat de steun van zijn uitlaat eraf gevallen is hij maakt nu vreselijke herrie en rijd ergens op de A44 die afgesloten dus bij deze meld ik het even Ik kan helaas niet want ik moet werken en de auto wordt niet uitgeleend aan hem haha greetz
Saskia
als bas echt mee wilt, mag hij ook met mij meerijden hoewel ik begrijp dat het 10x leuker is om met je eigen auto te kunnen gaan, eventueel kunnen we morgenochtend ook de uitlaat proberen te fixen.
ja ben net thuis, echt zin in morgen dan sta ik niet te tappen alleen te tanken.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
poeh, vroeg hoor! maar ben er klaar voor.. nog evne de laatste spullen in de auto en een broodje door me mik heen werken en dan rij ik richting alkmaar!
Ik ben vrijdag ook nog even naar het sprinten in Drachten geweest,
2x gereden 1e 15.8 2e 15.67
Ik had zelf iets sneller verwacht maar de start is echt cruciaal voor een goede tijd...
jongens en meisjes het was weer super en wat zal ik lekker slapen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Was zeker gezellig (ook nog ff mee gebarbieknoeid)! Op de een of andere manier was mijn spijsvertering ook enigzins ontregeld
Was de eerste meeting waar ik heen ging en ik kan niet anders zeggen dan dat het gezellig was (ook met ADHDave!!!) en dat ik van Drake leuke dingetjes heb geleerd over m'n AX.
Kortom: als je als lid altijd getwijfeld hebt om te gaan, volgende keer gewoon gaan