mpm wrote:-Afhankelijk van de genoemde teller hierboven, wordt er een mooie prijs uitgeloofd onder de ingeschreven deelnemers. Stel dat er maar 100 komen: dat wordt dan een setje velgen+banden naar keuze (als je uitgaat van een inschrijfgeld van 7 euro). Stel dat er 1000 komen: dat wordt dan een mooi getunede GTI of Sport als prijs. De prijs is dus dymamisch en komt naast de prominente teller te staan.
Kijk, een setje banden met velgen is natuurlijk wel te regelen. Maar hoe ga je dat doen om aan een mooi getunede GTI of SPORT ergens vanaf te halen? Ze staan nu eenmaal niet meer bij iedere dealer op de hoek. En al zeker geen mooi getunede versies. (trouwens, iedereen vind iets anders mooi).
citro-power wrote:(..)Maar hoe ga je dat doen om aan een mooi getunede GTI of SPORT ergens vanaf te halen? Ze staan nu eenmaal niet meer bij iedere dealer op de hoek. En al zeker geen mooi getunede versies. (trouwens, iedereen vind iets anders mooi).
Als de nood aan de man komt en er is geen snelle AX'je te vinden, dan pakken we gewoon een 1.4tje of 1.1tje met betr. lage km.stand.
'T geld wat je dan uitspaart (vergeleken met een goede Sport) steek je in betere audio of 1000L. gratis benzine en/of onderhoud.
Op dit moment staan er trouwens 3 Sportjes op autoscout24.
Je moet 't niet zo somber zien. Tot mid'07 tijd voor ide?en.
Als je het optisch tunen maar gewoon bescheiden houd, zullen weinig mensen 't lelijk vinden. Het optisch tunen kan ook alleen een optie zijn als de winnaar daar belang bij heeft (de prijs hoeft niet pers? direct klaar te zijn op 2 juni '07). Je kunt 't ook simpeler houden: verloot 2 of 3 'normale' AX'jes bij hoge opkomst, of 1 normale bij minder hoge opkomst. Mogelijkheden zat, waaronder de makkelijke weg kiezen als dat nodig is. 'T hoeft ook niet pers? een waanzinnige prijs te zijn.
M'n Spot is ter ziele...
2005: 32 alcoholboetes per verkeersdode door alcohol, 179000 snelheidsboetes per verkeersdode door snelheid. Spee's beleid door de plee.
oke, je hebt er in ieder geval over na gedacht en roept niet zo maar iets in de rondte. In ieder geval zal ik er dan ook bij zijn. Met of zonder AX, dat zien we dan wel.
citro-power wrote:oke, je hebt er in ieder geval over na gedacht en roept niet zo maar iets in de rondte. In ieder geval zal ik er dan ook bij zijn. Met of zonder AX, dat zien we dan wel.
Op de ALV is ook iets gezegd over buitenlandse meetings. Nu lijkt dat me echt wel een gaaf idee waar ik al een tijd mee rondloop. Maar dit wordt al gauw een redelijk dure aangelegenheid.
Een meeting met een buitenlandse club is natuurlijk helemaal leuk. Maar de enige club die hierop reageerde was die uit Portugal (Dat heb ik toch goed begrepen?) Dan zouden wij dus naar Zuid Frankrijk moeten rijden en hun daar treffen. Tja, ik denk dat veel mensen dat niet kunnen/willen betalen. (misschien dan in de zomervakantie en dan een meeting i.p.v. een zomervakantie?)
Nu leek het mij wel leuk en betaalbaarder om bijvoorbeeld naar de Vogezen/Thuringen/Swarzwald te gaan. Dit is redelijk dichtbij (op een dag te rijden) en je kunt er mooi toeren in de heuvels. Ik weet nog wel een goede camping/hotels/pensions.
nieuw idee: Wedstrijdje karten? In maarssen kan je, als je met een leuke groep bent, de baan afhuren. Enne, een ax is net een kart!
Is een hele goede baan en maarssen is in het midden des lands. Ze hebben er ook een cafe/restaurant om wat te eten en/of drinken.
Last edited by Browny on ThuFeb16, 2006 5:56:56 PM, edited 1 time in total.
Browny wrote:nieuw idee: Wedstrijdje karten? In maarssen kan je, als je met een leuke groep bent, de baan afhuren. Enne, een AX is net een kart! Is een hele goede baan en maarssen is in het midden des lands. Ze hebben er ook een cafe/restaurant om wat te eten en/of drinken.
Met de ax op de kartbaan dus ? ik ben voor!
Karten vind ik nix