25 jaar Citroen AX, Bij onze franse vrienden.
Moderators: Browny, webmasters
Re: 25 jaar Citroen AX, Bij onze franse vrienden.
Ow ideaal, maar idd eerat maar is zien oft doorgaat?
-
- Total admin
Het gaat weldegelijk door hoor. Er is terug communicatie.
Dit komt uit een mailing van axclubdefrance:
Onze inschrijvingen zijn reeds verstuurd en ontvangen.
Dus:
vrijdag 14 oktober
het conservatoire gaat open om 13u30
Er wordt terplekke afgesproken om 13 uur
Het conservatoire sluit om 15u50
adres conservatoire:
Usine PSA Aulnay sous Bois
Boulevard André Citroën
93 601 Aulnay sous Bois (France)
Visitors entrance – porte 1 (bezoekerstoegang, poort 1)
Misschien is er 's avonds nog een diner met axclubdefrance, maar daar is nog geen zekerheid over. Ik zal er nog even over informeren
Dit zou doorgaan om 20 uur. Hierover volgt nog meer.
Laten jullie nog iets weten ivm het hotel dat ik voorstelde in mn vorige post?
Misschien het makkelijkst als jullie elk zelf boeken? (omdat niet iedereen even lang blijft etc)
Verder komen nog de woorden carpoolen, samen rijden in groep en vrijdag & zaterdagactiviteit in me op.
Dit komt uit een mailing van axclubdefrance:
Er staat dat er een 2de bezoek is naar het conservatoire (er is vandaag een eerste bezoek met axoc.co.uk en axclubdefrance), samen met de nederlandse axclub.Le Vendredi 14 Octobre à l’occasion des 25 ans de l’Ax et pour ceux qui n’auraient pas pu venir le 16 septembre, nous visiterons le conservatoire Citroën.
Onze inschrijvingen zijn reeds verstuurd en ontvangen.
Dus:
vrijdag 14 oktober
het conservatoire gaat open om 13u30
Er wordt terplekke afgesproken om 13 uur
Het conservatoire sluit om 15u50
adres conservatoire:
Usine PSA Aulnay sous Bois
Boulevard André Citroën
93 601 Aulnay sous Bois (France)
Visitors entrance – porte 1 (bezoekerstoegang, poort 1)
Misschien is er 's avonds nog een diner met axclubdefrance, maar daar is nog geen zekerheid over. Ik zal er nog even over informeren

Laten jullie nog iets weten ivm het hotel dat ik voorstelde in mn vorige post?
Misschien het makkelijkst als jullie elk zelf boeken? (omdat niet iedereen even lang blijft etc)
Verder komen nog de woorden carpoolen, samen rijden in groep en vrijdag & zaterdagactiviteit in me op.
AX-kopen is verslavend.
Ik ga denk ik ook naar het zelfde Hotel. lekker goedkoop. Ik ga tot zondag. Zondag gaan we dan dus weer naar Nederland.
Zou wel reuze gezellig zijn zo bij elkaar denk ik, en ik boek gewoon zelf inderdaad.
Zou wel reuze gezellig zijn zo bij elkaar denk ik, en ik boek gewoon zelf inderdaad.
Okee, mooi dat t allemaal goed geregeld is met AXclub de France en wel handig, een hotelletje dichtbij
Ik laat nog wel even weten wat ik doe qua overnachtingen; sowieso idd erg gezellig 

Weer op zoek naar Citroën
F1 Hotel: ontbijt kun je beter zelf halen, heb het pasgeleden geprobeerd, en was echt 3x niks, zelfs voor 3 euro.
-
- Total admin
Ik hoop dat dit per hotel scheelt 
Ik heb trouwens meer informatie wat betreft het avondmaal met axclubdefrance.
We zijn uitgenodigd om s'avonds om 20 uur met hen te gaan eten in restaurant "La Tonelle'', ten Westen van Parijs.

Website: http://www.restaurant-latonnelle.fr/index.html
'Nadeel' is wel dat het Conservatoire in het Oosten ligt, en het daardoor 50-60 minuten rijden is: http://g.co/maps/hgjep
Maar tussen het bezoek aan het conservatoire en het avondmaal zitten wel een paar uur, waardoor we ruim de tijd hebben om er naartoe te rijden. En we kunnen eventueel nog een bezoekje doen ondertussen aan het C42. Perfect eigenlijk
Ik zie ook veel bos rond dat restaurant. Misschien is het wel nog een mooie streek om even in rond te toeren op zaterdag.
Als mensen geïnteresseerd zijn om mee te gaan daarnaartoe, gelieve hier iets te laten weten.
Dan kunnen we daar een hotelletje boeken in plaats van dichtbij het conservatoire. Op de website van het restaurant staan wat suggesties.
Laat maar weten wat jullie er van denken, maar wacht er niet te lang meer mee

Ik heb trouwens meer informatie wat betreft het avondmaal met axclubdefrance.
We zijn uitgenodigd om s'avonds om 20 uur met hen te gaan eten in restaurant "La Tonelle'', ten Westen van Parijs.

Website: http://www.restaurant-latonnelle.fr/index.html
'Nadeel' is wel dat het Conservatoire in het Oosten ligt, en het daardoor 50-60 minuten rijden is: http://g.co/maps/hgjep
Maar tussen het bezoek aan het conservatoire en het avondmaal zitten wel een paar uur, waardoor we ruim de tijd hebben om er naartoe te rijden. En we kunnen eventueel nog een bezoekje doen ondertussen aan het C42. Perfect eigenlijk

Ik zie ook veel bos rond dat restaurant. Misschien is het wel nog een mooie streek om even in rond te toeren op zaterdag.
Als mensen geïnteresseerd zijn om mee te gaan daarnaartoe, gelieve hier iets te laten weten.
Dan kunnen we daar een hotelletje boeken in plaats van dichtbij het conservatoire. Op de website van het restaurant staan wat suggesties.
Laat maar weten wat jullie er van denken, maar wacht er niet te lang meer mee

AX-kopen is verslavend.
Van de ene kant is het leuk dat ze het regelen.
Maar het probleem ik spreek geen woord frans. dus zal er dan veel voor spek en bonen bij zitten en dat lijkt me wat ongezellig. Dan kunnen we beter met ons clubje dat blijft wat gaan eten bij een restaurantje. kan ik te minste normaal nederlands praten en vlaams leren
Ik ga wel naar dat F1 hotel is goedkoop betaalbaar voor iemand met uitkering
het is al duur genoeg kwa benzine daar naar toe te knallen voor mij.
Maar het probleem ik spreek geen woord frans. dus zal er dan veel voor spek en bonen bij zitten en dat lijkt me wat ongezellig. Dan kunnen we beter met ons clubje dat blijft wat gaan eten bij een restaurantje. kan ik te minste normaal nederlands praten en vlaams leren

Ik ga wel naar dat F1 hotel is goedkoop betaalbaar voor iemand met uitkering

-
- profiel verwijderd
M'n pa en ik gaan weer in hetzelfde hotel als een jaar geleden. Is wel iets duurder geworden, maar de locatie was ideaal.
2x struikelen en je ligt in de lobby van 't conservatoire...
KLIK
KLIK
-
- profiel verwijderd
Oja, hoe zit 't eigenlijk met de betaling, is dat weer hetzelfde als vorige keer, op voorhand overmaken op de clubrekening?
F1 hotel kan niet vanaf donderdag.
Omdat ik van plan was heel veel binnedoor te rijden verblijf ik van Donderdag op vrijdag in een F1 Hotel in Crouy Frankrijk. 14 op 15 en 15 op 16 boek ik in dat andere hotel.
je bedoeld...Mastenhose wrote:M'n pa en ik gaan weer in hetzelfde hotel als een jaar geleden. Is wel iets duurder geworden, maar de locatie was ideaal.
KLIK
klik

-
- profiel verwijderd
Hee suffe, had je niets te doen?!

Je had beter m'n vraag over de betaling kunnen beantwoorden...

Het is mij allemaal even niet helemaal duidelijk meer...
Zoals Fenwick hierboven al opmerkte, was er al een bezoek met AXOC uit de UK.
Hier wat foto's: http://s6.photobucket.com/albums/y243/V ... ip%202011/
Hier wat foto's: http://s6.photobucket.com/albums/y243/V ... ip%202011/
-
- Moeder Overste
Zo, ook maar weer eens tijd om in te loggen.
Het geld dient bij aankomst bij het Conservatoire voldaan te worden, aangezien het een evenement van de Franse AX Club is.
Onze grote vriend Fenwick is tot onze reisleider benoemd.
Het geld dient bij aankomst bij het Conservatoire voldaan te worden, aangezien het een evenement van de Franse AX Club is.
Onze grote vriend Fenwick is tot onze reisleider benoemd.
-
- profiel verwijderd
@ Cindy, bedankt voor de melding over de betaling, ik heb er zin in! 

Okeee tnx voor de info 
Ik kom vrijdag aan (ga direct naar het conservatoire), en ga waarschijnlijk zaterdagmiddag weer terug.
Als er meer gaan en het ook kan, wil ik graag mee naar het C42 na het bezoek aan het Conservatoire
En uiteraard blijf ik mee eten met de Fransen, meteen goeie test voor m'n Frans kennis
En nog één vraagje: Van degenen die mee eten met de Fransen, zijn er mensen die een hotel bij restaurant La Tonnelle in de buurt hebben geboekt en zo ja; welk hotel? Dan sluit ik me daarbij aan, wel zo gezellig
In ieder geval sta ik te springen om te gaan; echt enorm veel zin in!

Ik kom vrijdag aan (ga direct naar het conservatoire), en ga waarschijnlijk zaterdagmiddag weer terug.
Als er meer gaan en het ook kan, wil ik graag mee naar het C42 na het bezoek aan het Conservatoire
En uiteraard blijf ik mee eten met de Fransen, meteen goeie test voor m'n Frans kennis

En nog één vraagje: Van degenen die mee eten met de Fransen, zijn er mensen die een hotel bij restaurant La Tonnelle in de buurt hebben geboekt en zo ja; welk hotel? Dan sluit ik me daarbij aan, wel zo gezellig

In ieder geval sta ik te springen om te gaan; echt enorm veel zin in!

-
- Total admin
Ok, als ik het dus goed begrijp gaan de volgende personen mee naar het avondmaal met axclubdefrance:
- Fenwick
- Stuart
- Jeroen
- Linda
Dit heb ik hen inmiddels al laten weten en wacht op bevestiging.
morgen bevestig ik dit hotel tenzij iemand van ons bezwaar heeft:
http://www.accorhotels.com/nl/hotel-233 ... tion.shtml
op wandelafstand
edit; bovenstaand bericht is niet meer geldig. Zie mijn bericht op de volgende pagina
qua betalingen:
wie wil mag dit vooraf reeds betalen. Stuur mij daarvoor een pbtje.
t'mag ook de dag zelf betaald worden. Ik houd een lijstje bij.
- Fenwick
- Stuart
- Jeroen
- Linda
Dit heb ik hen inmiddels al laten weten en wacht op bevestiging.
morgen bevestig ik dit hotel tenzij iemand van ons bezwaar heeft:
http://www.accorhotels.com/nl/hotel-233 ... tion.shtml
op wandelafstand

edit; bovenstaand bericht is niet meer geldig. Zie mijn bericht op de volgende pagina
qua betalingen:
wie wil mag dit vooraf reeds betalen. Stuur mij daarvoor een pbtje.
t'mag ook de dag zelf betaald worden. Ik houd een lijstje bij.
Last edited by citrofenwick on ThuOct06, 2011 12:23:10 PM, edited 1 time in total.
AX-kopen is verslavend.