vrijdag:
zonnig/meer bewolkt. (regen in eindhoven)
zaterdag:
zonnig/bewolkt.
zondag:
zonnig/meer bewolkt.
Let overigens niet op mijn mischien wat grote tent,
maar Waggel is meteen de vuurdoop(nee hij moet niet in de fik ) voor mijn nieuwe tent.
die klungel die 3 uur over een tent opzetten doet zal ik dus wel zijn.
wat voor knutselklusjes staan er allemaal op de planning? wie wilt er nog wat aan zijn eigen of andermans auto doen op waggel?
ik ben toe aan nieuwe lampjes in me tellerhuis .
Elsje wrote:nou.. ik wil wel wat klusdingetjes op m'n lijstje staan
a.
foutcode 52 oplossen
(en daar kan ik wel tips bij gebruiken....)
ik doe mee!
Els, bij mn 306 leek de lambda sonde de boosdoener!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Op donderdag wil ik wel campingmacaroni maken.
Maar ik heb te weinig pannen/gasjes om iedereen te kunnen voeren, dus als er nog een paar mensen spullen kunnen meenemen...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Rio97 wrote:Op donderdag wil ik wel campingmacaroni maken.
Maar ik heb te weinig pannen/gasjes om iedereen te kunnen voeren, dus als er nog een paar mensen spullen kunnen meenemen...
ik zorg voor een 2 pits kookstel... nu nog een gasfles groter als 1litr scoren
Happytree wrote:Moet ik nog wat meenemen of kan ik heel aso alleen voor mezelf zorgen
Bier,
Iedereen zou verplicht een krat mee moeten sjouwen .
Verder gaat denny aan zijn sport een aandrijfas vervangen. stickers plakken met behulp van onze marc. Met een beetje geluk de accu naar achteren zetten. Ik neem heel mijn gereedschapskoffer mee en daar zit genoeg in om een ax mee in en uit elkaar te halen. gereedschap lenen mag maar aan het eind van de meeting wil ik alles terug hebben. Zo niet gaat er niemand weg en daar heb ik verschillende truckjes voor.
Duff,
Ik vind BBQ geweldig maar nog veel geweldiger als iemand anders het vlees bakt. Aangezien ik ruime ervaring heb in het wegschroeien van wenkbrauwen en andere haren bij clubleden meld ik me wel aan om de bbq te ontsteken. Daarnaast wil ik zeker helpen te zorgen dat de bbq niet volloopt met allerlei lekker vlees.
Verder help ik je wel met je tent want die van mij staat in pak hem beet 2 minuten (Als mijn ex mijn tent tenminste niet in bezit heeft momenteel)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.