Sleutelmeeting

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Master Lee
Moderator
Moderator

Post by Master Lee »

ow toen lag ik al lekker te slapen maar goed we wachten af :lol:
Gratis geld verdienen met emails of met een quize ?? kijk dan hier

http://vanderlee.jouwpagina.nl

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Master Lee
Moderator
Moderator

Post by Master Lee »

super :twisted:

zijn leuke echt leuke foto's :lol: :lol: 8) :lol: 8)

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

met dank aan Joost, Krista en Marco en de vader van Marco en iedereen op de foto's

KMvrtr
AX Master
AX Master

Post by KMvrtr »

Daar heb ik nou zo'n hekel aan, h?. Als er zo weinig foto's worden gemaakt! :wink:

Ziet er leuk uit. Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Groeten,

Antoine

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Geweldig zeg dat jullie zomaar van die bruggen gebruik mochten maken in de garage van Master Lee zijn vader.

Dit zou wat mij betreft voor herhaling vatbaar wezen. Zo'n meeting is natuurlijk super leerzaam en handig als er wat dingetjes niet goed zijn. Hoop er als er nog een volgende komt zeker bij te zijn :lol:

Zonde van die grijze AX zeg ik vindt dat hij er toch nog behoorlijk strak bijstaat :evil: Is er echt helemaal niks meer van te bakken joh? Als je hem laat richten is hij toch niet krom meer? Ok, ik weet dat dat niet goedkoop is maar bij die oude van mijn ma is het ook wel eens gebeurd.
Freude am Fahren.

Master Lee
Moderator
Moderator

Post by Master Lee »

me vader heeft al toegezegt dat het nog wel mocht zolang hij er maar geen last heeft als hij er met klanten rond loopt.. en max 15 tot 20 personen..

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ik wil ook zo'n vader!
istie te huur? te koop?
mijn vader vind het al vervelend als ik hier op het garagepad werk! :(

wel handig dit! :)
Image

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Sgurk »

Ik zou ook graag een keer bij zo'n meeting zijn. Ik mag het misschien niet zeggen omdat ik niet zo'n hele fanatieke Nieuwegein-meeting-man ben maar.... Is het niet leuker om vaker meetings te houden met een thema. Bijvoorbeeld 1x in de drie maanden een sleutelmeeting en 1x in de drie maanden een toer/puzzel ritje ofzo? Ik wil best een keer na mijn afstuderen een puzzelritje regelen.
AX GTi, sold!

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

Toeren zou wel gaaf zijn, mits voldoende deelnemers 8)
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Ik zou ook graag een keer bij zo'n meeting zijn. Ik mag het misschien niet zeggen omdat ik niet zo'n hele fanatieke Nieuwegein-meeting-man ben maar.... Is het niet leuker om vaker meetings te houden met een thema. Bijvoorbeeld 1x in de drie maanden een sleutelmeeting en 1x in de drie maanden een toer/puzzel ritje ofzo? Ik wil best een keer na mijn afstuderen een puzzelritje regelen.

Begin er ff topicje over zou ik zo zeggen :wink: Lijkt me opzich wel goed idee hoor :lol:
Freude am Fahren.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Die grijze is de meest rotte ax die ik ooit gezien heb. Er zat een gat in de dorpel waardoor je je vuist naar binnen kon steken Om nog maar te zwijgen van de A stijlen. De ophanging van de draagarm was half afgescheurd. Twas geen kwestie van richten het was een kwestie van een nieuwe carroserie. Die auto heeft dik 200k gelopen motorblok zat onder de olie. Ding was gewoon af.

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Sander wrote:Die grijze is de meest rotte AX die ik ooit gezien heb. Er zat een gat in de dorpel waardoor je je vuist naar binnen kon steken Om nog maar te zwijgen van de A stijlen. De ophanging van de draagarm was half afgescheurd. Twas geen kwestie van richten het was een kwestie van een nieuwe carroserie. Die auto heeft dik 200k gelopen motorblok zat onder de olie. Ding was gewoon af.

jaja, kraak em ook nog ff af... rijden deed ie anders nog wel lekker. :evil:

En dan heb je mijn zwarte nog niet gezien... :evil:
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Ik kraak hem niet af. Het is gewoon zo. Ik heb het je zelf laten zien. Die zwarte heb ik nog niet gezien ben zeer benieuwd

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Rob GT wrote:
Sander wrote:Die grijze is de meest rotte AX die ik ooit gezien heb. Er zat een gat in de dorpel waardoor je je vuist naar binnen kon steken Om nog maar te zwijgen van de A stijlen. De ophanging van de draagarm was half afgescheurd. Twas geen kwestie van richten het was een kwestie van een nieuwe carroserie. Die auto heeft dik 200k gelopen motorblok zat onder de olie. Ding was gewoon af.

jaja, kraak em ook nog ff af... rijden deed ie anders nog wel lekker. :evil:

En dan heb je mijn zwarte nog niet gezien... :evil:

Dan mag ie nog zo lekker rijden, maar je wil ook niet a la flinstones rijden! Straks zit je gewoon met je stuur op straat.. Ik heb mijn vorige auto ook weggedaan door al het roest... En komt dan nog bij dat ie toch niet meer door de keuring komt... Of je moet het dichtlassen, waarop je volgend jaar weer kunt lassen!

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

200.000 km moet een ax toch wel kunnen hebben, mits goed onderhouden?

de mijne zit op 177.000 en maar weinig roest te vinden, al helemaal niet op dragende delen
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Kakelbont wrote:200.000 km moet een AX toch wel kunnen hebben, mits goed onderhouden?

de mijne zit op 177.000 en maar weinig roest te vinden, al helemaal niet op dragende delen

Yup... Wat betreft de km stand, Sander had het over het blok wat onder de olie zat... twee ton is heel goed te doen..

Wat betreft de bak zelf.. tja.. mits goed onderhouden kan hij jaren mee..
Mijnes zit al op 160.000 km.. en is nog maar uit 1995.. Er zal dus ook ooit wel een 1.4 blok in komen met een lagere km stand! :D

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Roest kan je weinig aan doen. Maar ik denk dat er een van de vorige eigenaren es mee de zee in is gereden ofzo.

Jooch
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by Jooch »

Heej, ik heb de meeting van de 17e niet meer kunnen halen, wanneer gaat er weer een komen?

Ik moet namelijk voor de apk wat lassen, kan dat ook op een sleuteldag?
Je komt niet ver, als je niet dichtbij begint.

Locked