Sleutelmeeting
Moderators: Browny, webmasters
-
- Moderator
Voor de allerongeduldigste http://home.hccnet.nl/sanderzwirs/fotos/170404_sleutelmeeting_soest/
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- Moderator
-
- AX super weirdo
Geweldig zeg dat jullie zomaar van die bruggen gebruik mochten maken in de garage van Master Lee zijn vader.
Dit zou wat mij betreft voor herhaling vatbaar wezen. Zo'n meeting is natuurlijk super leerzaam en handig als er wat dingetjes niet goed zijn. Hoop er als er nog een volgende komt zeker bij te zijn
Zonde van die grijze AX zeg ik vindt dat hij er toch nog behoorlijk strak bijstaat
Is er echt helemaal niks meer van te bakken joh? Als je hem laat richten is hij toch niet krom meer? Ok, ik weet dat dat niet goedkoop is maar bij die oude van mijn ma is het ook wel eens gebeurd.
Dit zou wat mij betreft voor herhaling vatbaar wezen. Zo'n meeting is natuurlijk super leerzaam en handig als er wat dingetjes niet goed zijn. Hoop er als er nog een volgende komt zeker bij te zijn

Zonde van die grijze AX zeg ik vindt dat hij er toch nog behoorlijk strak bijstaat

Freude am Fahren.
-
- Moderator
Ik zou ook graag een keer bij zo'n meeting zijn. Ik mag het misschien niet zeggen omdat ik niet zo'n hele fanatieke Nieuwegein-meeting-man ben maar.... Is het niet leuker om vaker meetings te houden met een thema. Bijvoorbeeld 1x in de drie maanden een sleutelmeeting en 1x in de drie maanden een toer/puzzel ritje ofzo? Ik wil best een keer na mijn afstuderen een puzzelritje regelen.
AX GTi, sold!
-
- AX super weirdo
Ik zou ook graag een keer bij zo'n meeting zijn. Ik mag het misschien niet zeggen omdat ik niet zo'n hele fanatieke Nieuwegein-meeting-man ben maar.... Is het niet leuker om vaker meetings te houden met een thema. Bijvoorbeeld 1x in de drie maanden een sleutelmeeting en 1x in de drie maanden een toer/puzzel ritje ofzo? Ik wil best een keer na mijn afstuderen een puzzelritje regelen.
Begin er ff topicje over zou ik zo zeggen

Freude am Fahren.
Die grijze is de meest rotte ax die ik ooit gezien heb. Er zat een gat in de dorpel waardoor je je vuist naar binnen kon steken Om nog maar te zwijgen van de A stijlen. De ophanging van de draagarm was half afgescheurd. Twas geen kwestie van richten het was een kwestie van een nieuwe carroserie. Die auto heeft dik 200k gelopen motorblok zat onder de olie. Ding was gewoon af.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:Die grijze is de meest rotte AX die ik ooit gezien heb. Er zat een gat in de dorpel waardoor je je vuist naar binnen kon steken Om nog maar te zwijgen van de A stijlen. De ophanging van de draagarm was half afgescheurd. Twas geen kwestie van richten het was een kwestie van een nieuwe carroserie. Die auto heeft dik 200k gelopen motorblok zat onder de olie. Ding was gewoon af.
jaja, kraak em ook nog ff af... rijden deed ie anders nog wel lekker.

En dan heb je mijn zwarte nog niet gezien...

Rob GT wrote:Sander wrote:Die grijze is de meest rotte AX die ik ooit gezien heb. Er zat een gat in de dorpel waardoor je je vuist naar binnen kon steken Om nog maar te zwijgen van de A stijlen. De ophanging van de draagarm was half afgescheurd. Twas geen kwestie van richten het was een kwestie van een nieuwe carroserie. Die auto heeft dik 200k gelopen motorblok zat onder de olie. Ding was gewoon af.
jaja, kraak em ook nog ff af... rijden deed ie anders nog wel lekker.![]()
En dan heb je mijn zwarte nog niet gezien...
Dan mag ie nog zo lekker rijden, maar je wil ook niet a la flinstones rijden! Straks zit je gewoon met je stuur op straat.. Ik heb mijn vorige auto ook weggedaan door al het roest... En komt dan nog bij dat ie toch niet meer door de keuring komt... Of je moet het dichtlassen, waarop je volgend jaar weer kunt lassen!
Kakelbont wrote:200.000 km moet een AX toch wel kunnen hebben, mits goed onderhouden?
de mijne zit op 177.000 en maar weinig roest te vinden, al helemaal niet op dragende delen
Yup... Wat betreft de km stand, Sander had het over het blok wat onder de olie zat... twee ton is heel goed te doen..
Wat betreft de bak zelf.. tja.. mits goed onderhouden kan hij jaren mee..
Mijnes zit al op 160.000 km.. en is nog maar uit 1995.. Er zal dus ook ooit wel een 1.4 blok in komen met een lagere km stand!