Complete alles . Haha. Als we toch bezig zijn .DuFF wrote:@ Koen,
zoals ik toen op de meeting had gedaan nogmaals?
of echt je complete injectiehuis en alles ?
Offuh krukaskeerring ofzo. Aan mijn auto is genoeg te "sleutelen" . Haha
Moderators: Browny, webmasters
Ik heb helaas geen MIG-apparaat, een vergoeding voor het gas is het probleem niet wat mij betreft. Geen idee trouwens wat daarin redelijk is.Browny wrote:is er al een lasapparaat geregeld? Zo niet, moet ik er eentje regelen? Kleine vergoeding voor gas is wel op z'n plaats misschien, das namelijk niet goedkoop.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
dat vergeet ik nogq01z wrote:ik dacht dat die 1.0 wegging?
die TRS kan idd geen kwaad om daar wat aan te doen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).