en dan overhandig ik jou je clubsweater en stickersSpeederdd wrote:ik passeer ff zaterdag PM, omdat het niet langer kanmaar omdat het niet zo ver is
WAGGEL! 10t/m13 mei VIVA LA FRANCE! zaterdagavond BBQ
Moderators: Browny, webmasters
marc, zullen we ingevroren hamburgers van de Mac meenemen voor op de bbq ? als we d'r toch afspreken morgenbestuur wrote:op jullie werd allang gerekentCitroCin wrote:Wij komen zaterdag een dagje!
Kunnen we ons nog inschrijven voor de BBQ???????????????
WAGGEL WAGGEL WAGGEL!
duff en ik komen morgne, we vertrekken om 11uur vanuit goes, dus rond half1 op de camping!
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
CitroCin
- Moeder Overste

Hoe kan dat dan?????? We horen pas net dat het etentje niet doorgaat...bestuur wrote:op jullie werd allang gerekentCitroCin wrote:Wij komen zaterdag een dagje!
WAGGEL WAGGEL WAGGEL!
duff en ik komen morgne, we vertrekken om 11uur vanuit goes, dus rond half1 op de camping!
haha ennuh, jij bent vast marc
omdat het geen meeting is zonder jullie!CitroCin wrote:Hoe kan dat dan?????? We horen pas net dat het etentje niet doorgaat...bestuur wrote:op jullie werd allang gerekentCitroCin wrote:Wij komen zaterdag een dagje!
WAGGEL WAGGEL WAGGEL!
haha ennuh, jij bent vast marc
en ik ben niet marc, ik ben bestuur.. anders zou ik wel onder marc posten..
Volgens mij wel wat liggen....je hoort het nogDuFF wrote:als iemand een rode lakstift of een goede rode overlappende merkstift heeft, zou diegene die dan voor duffje mee willen nemen?
ik heb wat te 'kleuren'
en dan gewoon deze kleur ROOD
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Zal ik dan wiggle-waggle van Herbie Hancock meenemen 
Heb net ook in zitten pakken.
Tjemig, wat gaat er een hoop zooi mee....
Volledige reserve set kleding, tent, slaapzak, matje, stoelen, bordjes, bestek, glazen, mok, kookspullen, gastank, zaklamp, olielamp, koffie (ook voor jullie!), werkschoenen, booze, etc etc.
Ennnnnn, morgenavond camping-macaroni voor een man of vier/vijf
Heb net ook in zitten pakken.
Tjemig, wat gaat er een hoop zooi mee....
Volledige reserve set kleding, tent, slaapzak, matje, stoelen, bordjes, bestek, glazen, mok, kookspullen, gastank, zaklamp, olielamp, koffie (ook voor jullie!), werkschoenen, booze, etc etc.
Ennnnnn, morgenavond camping-macaroni voor een man of vier/vijf
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage