pcrodent wrote:Ik denk dat ik ook maar eens een poging ga doen om te komen...
Ik denk dat ik ook maar eens een poging ga doen om m'n zusje mee te krijgen...
Maar met wie-van-de-drie we komen is vooralsnog een verrassing Ja Browny, als het mooi weer is nemen we de eend mee
Maar met wie-van-de-drie we komen is vooralsnog een verrassing Ja Browny, als het mooi weer is nemen we de eend mee
jaaaaaaa ons zusje!
dan laat ik me vriendin thuis
IK ook
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
White Devil wrote:ik zou ook aanwezig zijn alleen als martin ook mee gaat anders ben ik een beetje verlegen samen met White Devil haha...
vaker naar de clubmeetings komen, dan leer je elkaar vanzelf kennen en ben je minder verlegen.
en bij W&W merkte ik 'r niet veel van .
maar het is fijn om naast iemand/achter iemand aan/iemand voorbij te rijden van de club naar de meeting, als je dan nog is wat hebt onderweg, heb je altijd nog een back-up
Pixels66 wrote:weet k niet, dacht dattie met de chevy komt, maar Arn? kan je vertelle over de volvogele die heeft em pas geleden uitvoerig mogen bekijken...
groetjes Sander
realiseer me nu pas dat het jou broer dan haast wel moet zijn die bij mij het chiq interieurtje heeft opgehaald.
Pixels66 wrote:weet k niet, dacht dattie met de chevy komt, maar Arn? kan je vertelle over de volvogele die heeft em pas geleden uitvoerig mogen bekijken...
groetjes Sander
realiseer me nu pas dat het jou broer dan haast wel moet zijn die bij mij het chiq interieurtje heeft opgehaald.
kan heel goed kloppen, wel een tijdje geleden al...?
Elsje wrote:als je het lijstje in je allereerste post bedoeld dat klopt er iets niet duff
(te veel brieven masturberen is misschien toch niet goed voor je)
dat was ik niet, dat was de postbode hier in de wijk, over het feit dat te veel masturberen niet goed voor je is gesproken, volgens mij weet jij er alles vanaf als ik 't zo lees.
en nu ff right to the point, wie ben ik dan vergeten in die lijst?