Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Nee hoor probeerde daar de klepsluiting opnieuw vas te zetten met afdichtingskit...was niet echt een succes.
Toch maar twee componenten of doorboren!
Ik vond het erg leuk om mee te maken, volgend jaar ga ik ook maar eens echt klussen, dit jaar was het vooral nakateren maar de aanwezige mensheid en de frikadellen maakten veel goed. Aad bedankt!
Soow,... ik kan weer een beetje lopen en zitten na 3 dagen plat op bed liggen en kan dus ook weer typen ipv alleen maar lezen.
Was weer een topmeeting, wat mij betreft gaan we dat weer dunnetjes (of moet ik zeggen dik) overdoen in 2010
Ik heb alleen maar positieve geluiden gehoord, en het is voor mij altijd een enorm compliment dat er mensen van ver weg helemaal afreizen om deze meeting bij te wonen
Er zat helaas niet iets te weinig in de fooiendoos om uit de kosten te komen, dus helaas hebben we de clubkas niet kunnen spekken..
- Set schokdempers (die zijn volgens mij naar de smurf gegaan)
- Grille
- Afwerkplastic
Nul? Klinkt bijna onaannemelijk. Moet ik volgend jaar maar zorgen dat ik meer onderdelen heb dan een ruitenwisserhandel... Maar voor 2010 is er toch nog wel een mogelijkheid om de kas bij te vullen?