Kampeerweekend 4-6 september 2009!

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Post Reply
TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

Punaxio wrote:
Drake wrote: Zondag naar de sla-om geweest wat helaas bij Jordi letterlijk "sla-om" was, zoals velen al weten. De schade valt aanzich nog mee en is gelukkig te repareren. Het allerbelangrijkste is dat ondanks alle pech Jordi nog kon lachen en als troost met een 2e prijs naar huis kon wat een hele nette prestatie was!.
Sla-om? Hoe moet ik dat zien? Over de kop? Een rondje gedraaid en wat meegenomen?
naast de baan geraakt, en daar stond een stuk vangrail oid :evil:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Jammer van de schade Jordy! :(

Verders een top weekend gehad! Bedankt allemaal! :D
Image

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

CitroCin wrote:Ow en ik wou nog even mijn complimenten geven voor onze Leontien!
Met alle plezier, volgend jaar op hakken (dacht het niet dus)!

Heb ook niet de fout gezien, maar als je het filmpje kijkt zie je links in het gras (0:08 in, 0:10 uit) zo'n laag rood-wit muurtje staan achter een stukje asfalt dan iets buiten de bocht uitsteekt (was een soort afbakening voor een alternatieve in/uitgang van het cirquit ofzo)... Die staan nu dus scheef...

Hoe dan ook:
Image

Gefeliciteerd, beiden!

Zelf ook nog meegedaan, maar het was meer schaatsen dan gummen, een en al drama. Maar uiteindelijk nog 1:20.90 gehaald, naar schatting toch steeds een seconde winst per rondje :-D!

@Jordy: Heb nog een bumper hangen, komt nog van de oude GT van Joost.

Terug naar het kamperen: Heb me uitstekend vermaakt maar was toch blij dat ik eerst maar langs was gekomen om te kijken hoe het ging om vervolgens ongeveer varend naar huis te rijden en daar m'n bank op te zoeken (vond het lullig om in bed te stappen...) en toch maar zaterdag m'n tent op te halen.

Marco altijd weer druk met klooien, kleppen van Raoel gesteld met toch een behoorlijk resultaat. Mooie afwijking op de kleppen geconstateerd maar toen was het tijd voor de diesel van Joost (ja, die 1.4i). Enkele mm's afwijking (ja, hele mm's!). Zie het beeld van de kleppen direct na het verwijderen van het kleppendeksel:

Image

En een wijzend vingertje van Marco:

Image

Als het niet duidelijk is; van de 8 kleppen heeft maar 1 hetgeen wat absoluut nodig is ;-) (Joost, dat wordt vissen :roll:)!

Ik heb me kostelijk vermaakt en volgend jaar kom ik als het even kan gewoon weer!

Ik zal oefenen op m'n heupwiegen...
Image

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Voor de liefhebbers, hier een linkje naar de uitslagen van de slalom:
http://www.wimedo.nl/pag-uitsl060909.html
Image Image Image

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

CitroCin wrote:
Rob GT wrote:Welke AX blies nou zijn koppakking (neem ik aan?) op, op het circuit? Was dat één van ons?
Nope, deze hoorde bij de zwarte saxo
Het was niet zijn koppakking, maar een scheur in z'n radiateur.
Image Image Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Heej eindelijk staan de uitslagen van 6 juni er ook in.

Als ik zo vergelijk met mijn vorige concurent in een swift (J. de Heer) had ik een lage 1.13 moeten rijden op mijn oude banden. Grappig dat hij nu trouwens in klasse 2 rondrijd en toen in klasse 4.

Maar jordi. Id succes met het herstel. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik je 19 september zie. Zo niet. neem ruim van te voren ff contact met me op. Dan hoeft je dat iig niets te kosten ;).

Marc, Die porsche van jouw kan sneller jongen !! Vorige keer was je vlugger als ik het vergelijk. Maja 2 rotbochtjes he!

Rit naar huis was probleemloos?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

denny wrote: Marc, Die porsche van jouw kan sneller jongen !! Vorige keer was je vlugger als ik het vergelijk. Maja 2 rotbochtjes he!
De baan was wel compleet anders dit keer :wink: , marc reed zover ik zag prima door met de porsche (er kwam wel flink wat rook uit af en toe?).

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

dat geld ook voor de swiffer en die zit geen 5 seconden naast zijn vorige tijd ;). + marc zijn porsche weegt aanzienlijk minder schat ik als de vorige keer.

Ik denk dat marc zijn ophanging nu te hard is voor de banden waar hij mee rijd en die 2 bochtjes zijn niet echt goed voor een porsche. ouwe slicks kopen marc ;)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Hij is inderdaad nogal hard :lol: , de volgende keer neem ik de first wel mee. De 306 is uitstekend maar net even een tikkeltje te zwaar voor Midland.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

peter wrote:Jammer van de schade Jordy! :(

Verders een top weekend gehad! Bedankt allemaal! :D
waar was die 16V nou???
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Meuh? Mijn naam staat zowaar goed, maar Jordy heet toch echt BlijbooM.

Volgende keer hou ik m'n klep over m'n chip, kom ik gewoon in klasse 1. Wie heeft er nog 14inch velgen, met of zonder goeie bandjes?
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Pgoddijn wrote:Meuh? Mijn naam staat zowaar goed, maar Jordy heet toch echt BlijbooM.

Volgende keer hou ik m'n klep over m'n chip, kom ik gewoon in klasse 1. Wie heeft er nog 14inch velgen, met of zonder goeie bandjes?
ga je nu al valsspelen :P.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Ok, gooi ik m'n oude chip erin, maakt toch niet uit. Ik schakel nog gewoon voor 7200 toeren, ben niet zo van de 8100 toeren, staat niet op de teller :roll:.
Maar dan zou ik toch met een flinke hoeveelheid oefenen toch wel kunnen winnen in klasse 1?
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

volgens mij zit je met je GTI in klasse 2.

Maar ligt eraan. Elke keer zijn er weer andere auto's Maar als er bv een 106XSI meerijd dan verlies je er al van als die dezelfde capaciteiten heeft als jouw.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

denny wrote:
peter wrote:Jammer van de schade Jordy! :(

Verders een top weekend gehad! Bedankt allemaal! :D
waar was die 16V nou???
Waar was jij nou???
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

zullen we ons samen schamen dan
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

denny wrote:zullen we ons samen schamen dan
euh.... denk dat jij daar meer reden toe hebt dan ik... én je was niet op de meeting én je ax was er niet..... lig ik toch nog een beetje op je voor ;)

De ax staat hier trouwens gewoon netjes stof te happen in de garage, en de jouwe?
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

het hart van de mijne ligt ongeveer 50m verderop in een andere garage. Verder wordt er vooral veel stof gehapt :D
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Foto's:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

wat een geweldige meeting! :D

maar een hele kleine domper :( maar verder geweldig!

heb nog steeds last van me schouder van vrijdag.. maar dat mag de pret niet drukken!

zelfs de regen maakte het alleen maar gezelliger, kampvuur was mooi.. joints rollen met de belgen en daarna van de belgen.. Cin en ik knetter stoned, stoned als een aap :P (viel wel mee stiekem :oops:)

slalom was ook leuk, denny heeft wel eind gelijk; ik had erg veel last van onderstuur, mnvoorbanden konden het gewoon echt nie taan (Fulda Carat extremo's) pas als ze warmer waren kreeg ik iets grip, maar dan was het rondje al af!

@Chris; rook bij schakelen zeker? wees blij dat het niet donker was, dan had je gezien waarom hij rookt :twisted: verder veel rook vd bandjes.. vooral toen ik me verremde (elke keer weer..)
ik ging niet voor de snelste tijd, ik had met proefrondje al door dat ik te weinig grip had voor, dus ben maar gewoon gaan spelen!
het kan met deze banden een sec. of 5 sneller (1:17.7 had ik staan + 3 pionnen is 1:20.7) en met slicks denk toch wel 10sec als ze warm zijn! het onderstel is heeeerlijk en de motor pakt zat op :)


http://www.youtube.com/watch?v=VPaIkEDi4PY

kan je trwns zien dat mijn auto het ook moeilijk had in die bocht 'van jordi' baan was echt spiegelglad op sommige stukken! vooral de bocht van 1:25 en die slinger erna waren niet te doen met mijn auto..
Image

Post Reply