Kampeerweekend 4-6 september 2009!

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Post Reply
Pascal
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 796
Joined: ThuOct12, 2006 8:39:46 PM

Post by Pascal »

Was erg gelzellig; helaas niet iedereen gesproken..
Leuk om een keer een 'kop' bij een nickname te zien!
Tot een volgend keer, wel thuis iedereen..
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Welkom thuis iedereen! ;)
Heeft 't nog zin om te stemmen op de POLL 'wat zullen we eten'? ;)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Was weer een supermeeting!

Heb me uitstekend vermaakt en ondanks dat we vrijdagavond even pech hadden met het weer was het toch allemaal erg gezellig!

Jammer dat de bingomolen verbrand is (gesmolten) maar dat is wel weer leuk om voor volgend jaar wat anders te verzinnen!

Kortom, supermeeting
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Welke AX blies nou zijn koppakking (neem ik aan?) op, op het circuit? Was dat één van ons?
Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Zoals beloofd een wat langer verhaal, vooral om de thuisblijvers lekker te maken voor volgend jaar:

Vrijdag aangekomen en de camper geparkeerd, stond gelijk waterpas, dus stroompje erop en klaar, eerst maar een biertje.
Vrijdagavond heeft iedereen die er al was z'n tentje neergezet en we hebben wat te eten besteld en heerlijk gegeten. Eten was soms iets anders dan verwacht, maar dat was ook wel weer leuk. Ik en Julya hadden een kipfilet menu-tje genomen, omdat we dan zeker waren van wat we kregen. Anderen hadden kebab (soort gekruide platgemepte gehaktballen), shoarma of zelf spareribs.
De twee partytenten waar iedereen zich ophield begonnen steeds meer te lekken en ondanks dat we niet met zo enorm veel waren leek het enorm druk.... Veel gestaan, gedronken en gekletst. Toen het eenmaal een beetje droog werd gelijk maar een klein vuurtje gemaakt en bij de volgende enorme bui iedereen massaal de tent/vouwwagen/camper ingedoken om maar te gaan slapen.
Volgende ochtend lekker ontbeten op ons gemakkie, eitje, bakje koffie, lekker broodje ham/kaas oid.
Later op de dag druppelde de rest binnen en hebben we de hangplek uitgebreid met twee grote tentdoeken waardoor een grote ruimte ontstond waar iedereen lekker kon zitten en hebben we heerlijk gegeten. De chefkok was niet bij de bbq weg te slaan en heeft goed werk geleverd! Het vlees was geregeld door Jan, bij een hele goede slager, was echt top!
Vervolgens kwam de bestelde aanhanger hout, dat was flink wat en er was al snel een soort vredevuur op gang. Glenn weer leuke bingo verzorgt met mooie prijzen. De hoofdprijs ging naar de jongste deelnemer, allen kon die amper de doos tillen, prachtig gezicht!
Na nog heel wat biertje en een beetje opruimen de oogjes dichtgedaan om de volgende dag redelijk brak wakker te worden.
Lekker ontbeten en het opbreken kon beginnen. Velen gingen naar de slalom, wij (vooral ik) vonden het mooi geweest en zijn aan de terugweg begonnen.
Het was enorm gezellig, spannend (bingo!) en de camping was erg leuk uitgezocht! Kortom, volgend jaar weer!

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Rob GT wrote:Welke AX blies nou zijn koppakking (neem ik aan?) op, op het circuit? Was dat één van ons?
Nope, deze hoorde bij de zwarte saxo
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Super gezellige meeting

Post by MrBBQ »

Het was voor mij een mannen weekend, lekker opstap met mijn zoon naar de axclub camping meeting.( mijn vrouw bleef lekker thuis met mijn andere 2 dochter.) Er waren natuurlijk ook dames aanwezig op de club meeting. Bedankt iedereeen voor de gezellige meeting.

Gr. Mr BBQ.

p.s. bestuur bedankt voor het regelen, Jan & Hester bedankt voor het lekker BBQ vlees en BBQ. Jordi succes met het reaperen van je GTI.
Saxo style is sexy style....

Julya
Alphavrouw
Posts: 14
Joined: ThuSep03, 2009 7:16:12 PM

Post by Julya »

Dit weekend heel relaxed gehad: veel gelachen, gekletst, heerlijk gegeten, in het zonnetje gezeten en genoten van de gezelligheid tijdens de regen onder de partytenten! En natuurlijk weer lekker kampvuurtje gemaakt...
Iedereen bedankt voor het hele gezellige weekend!

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Moe maar voldaan zitten we hier op de bank na te genieten :) Het was een super meeting en we hebben er erg van genoten. Bedankt allemaal!

Slalom was ook gezellig, alleen balen voor Jordi :( Succes met het herstel!

http://www.youtube.com/watch?v=g0CKEV5mBpo
Image Image Image

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

Gaaf filmpje! Ziet er cool uit.

Kan iemand vertellen wat er met de GTi van Jordi gebeurd is? Ben eigenlijk een beetje nieuwsgierig :oops:

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Punaxio wrote:Kan iemand vertellen wat er met de GTi van Jordi gebeurd is? Ben eigenlijk een beetje nieuwsgierig :oops:
Makes two of us...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Ow en ik wou nog even mijn complimenten geven voor onze Leontien!
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Re: Super gezellige meeting

Post by Joost »

Het was voor mij een mannen weekend, lekker opstap met mijn zoon naar de axclub camping meeting.( mijn vrouw bleef lekker thuis met mijn andere zoontje 10 weken.) Er waren natuurlijk ook dames aanwezig op de club meeting. Bedankt iedereeen voor de gezellige meeting.

Gr. Joost

p.s. bestuur bedankt voor het regelen, Jan & Hester bedankt voor het lekker BBQ vlees en BBQ. Jordi succes met het repareren van je GTI. Glenn voor de bingo molen (en nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag). Ivar en Julya voor de camper faciliteiten.
Duff en Ivar voor de bingoprijzen.
Dean, Jan en Hester voor de extra blonde kids :lol:
Marco voor het stellen van een berg kleppen.

en mijn excuses voor iedereen die ik hier niet vernoemd heb maar die iets geregeld heeft. Zoals de banken op de vrijdag LOL
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Tja wat kan ik zeggen, weer ouderwets gezellig :lol: , ik heb alleen ruk geslapen maargoed dat wist ik van te voren en mag de pret absoluut niet drukken. Zaterdag vooral veel lopen lullen en mensen met onderdelen blijgemaakt :lol: .

Zondag naar de sla-om geweest wat helaas bij Jordi letterlijk "sla-om" was, zoals velen al weten. De schade valt aanzich nog mee en is gelukkig te repareren. Het allerbelangrijkste is dat ondanks alle pech Jordi nog kon lachen en als troost met een 2e prijs naar huis kon wat een hele nette prestatie was!.

Image

Zelf ben ik in mijn klasse 3e geworden met een tijd van 1:16.24, 'sochtend ging het vrij matig waarna ik het 'smiddags weer probeerde met een veel beter resulaat. Ik ging van 1:17.34 naar 1:16.95 en uiteindelijk naar 1.16.24 waarna ik het genoeg vond gezien de 306 netjes naar huis moest (toen totaal iets van 8 rondjes gereden, niet echt veel dus maar genoeg). Eigenlijk ging ik alleen voor de lol erheen maar blijkbaar heb ik nog ook iets gepresteerd.

Ik moet zeggen dat ondanks het zware gewicht i.c.m de kleine bochtjes het enorm fijne auto is, ik heb er veel lol mee gehad en totaal geen problemen daarbij.
Last edited by Drake on SunSep06, 2009 11:02:07 PM, edited 2 times in total.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Wie was er dan eerste?
Freude am Fahren.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

In de klasse van Jordi was een swiffert met turbo de eerste.

Hou er rekening mee dat ik een totaal andere klasse reed ;) (in mijn geval was een porsche 944 de eerste). De 306 is niet echt geschikt voor lelystad.
Last edited by Drake on SunSep06, 2009 11:09:23 PM, edited 1 time in total.

Happytree
AX Master
AX Master
Posts: 1254
Joined: MonFeb02, 2009 10:09:41 PM
Location: IJsselstein[UT]

Post by Happytree »

Allemaal bedankt voor het medeleven!

Het weekend was tegek erg gezellig weer prima vermaakt :D

Vandaag slalom erg veel zin in, 5 rondjes heerlijk gereden auto deed het goed(op het ontbreken van koppel in de lage toeren na) uiteindelijk 2e in me klasse geworden met een tijd van 1:14,4 eerste was een Suzuki Swift GTI met turbo(160pk op de wielen) jammer dat ik aan het einde door een stuur fout de baan af ging en precies op de hoek van een vangrail kwam die niet meegeeft, gewoon met de auto naar huis gereden maar toch wel wat schade......

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

snap niet wat die swift in die klasse had te zoeken.. :roll: dikke turbo er op en dan zit je in de "standaard" klasse..

en ik zit dan in klasse 6.. :S maar goed.. slalom is niet mijn ding.. ook werkte de wegligging van de ax niet echt mee.. :roll:

iedergeval succes met het maken van de schade jordi, laat even weten wat de schade is misschien heb ik (of andere leden) nog wat voor je liggen.

nog mensen foto's gemaakt? of sites waar je fotos kan terug vinden van het slalom?
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Toch wel een jammer einde van een verder prima weekend.

Was weer supergezellig. Prima barbeque en lekker fikkie stoken na afloop en bingo met mooie prijzen!.
En zaterdagmiddag/avond werd het weer ook nog 's mooi.

Barbeque'en:
Image

Begin van het fikkie stoken:
Image

Image

Image

Image

Spooktent:

Image

Image

Alle foto's:

http://s18.photobucket.com/albums/b136/ ... ermeeting/
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

Drake wrote: Zondag naar de sla-om geweest wat helaas bij Jordi letterlijk "sla-om" was, zoals velen al weten. De schade valt aanzich nog mee en is gelukkig te repareren. Het allerbelangrijkste is dat ondanks alle pech Jordi nog kon lachen en als troost met een 2e prijs naar huis kon wat een hele nette prestatie was!.
Sla-om? Hoe moet ik dat zien? Over de kop? Een rondje gedraaid en wat meegenomen?

Post Reply