oje waar begin ik aanbokkie wrote:kenmerkend voor Limbo meeting denk ik!!
http://www.paul-smit.nl/lekker_lekker_biertje.mp3
AXCLUB-weekend Limburg 27 en 28 augustus 2005
Moderators: Browny, webmasters
hmmm het idee achter het nummer vind ik prachtig, maar we maken er wel een Limburgse avond van, dus die Hollandse meuk valt af
Dacht zelf meer aan Rowwen Heze en Schintaler. Deze muziek en flink stuk in de kl*te staan garant voor een mooie avond.
Ziet er trouwens naar uit dat ik alleen kom. Die maat die mee zou gaan kan blijkbaar niet, dus probeer ik mn overbuurjongen in zn ax 1.1 mee te nemen. Dan kan je wel lachen als de hoempapa wordt opgezet
Dacht zelf meer aan Rowwen Heze en Schintaler. Deze muziek en flink stuk in de kl*te staan garant voor een mooie avond.
Ziet er trouwens naar uit dat ik alleen kom. Die maat die mee zou gaan kan blijkbaar niet, dus probeer ik mn overbuurjongen in zn ax 1.1 mee te nemen. Dan kan je wel lachen als de hoempapa wordt opgezet
whaaaaa!!!!!
Na lang afwezig te zijn geweest opt forum en het hele club circuit, kom ik vandaag eens op t forum, zie ik dat jullie een limburgmeeting morgen hebben gepland, aangezien dit voor mij naast de deur is, kom ik waarschijnlijk ook wel ff langs, hoe meer zielen hoemeer vreugde
toch ???
grtz,...
grtz,...
King for a day, Fool for a lifetime.
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
alles te koop...voor AX
06-20412458
Re: whaaaaa!!!!!
betterman wrote:Na lang afwezig te zijn geweest opt forum en het hele club circuit, kom ik vandaag eens op t forum, zie ik dat jullie een limburgmeeting morgen hebben gepland, aangezien dit voor mij naast de deur is, kom ik waarschijnlijk ook wel ff langs, hoe meer zielen hoemeer vreugdetoch ???
grtz,...
jeuhhhhhhhhhhhh
had al een bericht op JOUW forum geplaatsten je telefoon wil maar niet over gaan
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
lol, ben deze zomer redelijk afgekickt op computers vandaar...... en een nieuwe telefoon van de zaak, en dat is dus excuus 2
achja, ik zal je ff m'n nieuwe nummer e-mailen, en dan komt alles goed
alles te koop...voor AX
06-20412458
alles te koop...voor AX
06-20412458
volgende keer bel ik je thuis goedbetterman wrote:lol, ben deze zomer redelijk afgekickt op computers vandaar...... en een nieuwe telefoon van de zaak, en dat is dus excuus 2![]()
AX afgekickt, nee manne
Das toch een levenslange verslaving ???
Ik word begraven in een AX duhh....
druk bezig met mn nieuwe ax, alleen de spullen zijn nog steeds moeilijk aan te komen, aangezien mn bumper in drieen lag heb ik deze geplakt en bijgewerkt, alleen de mistlampen heb ik een maand geleden besteld in Portugal en zijn nu eindelijk onderweg.
en dan niet te spreken over mooie splinternieuwe 15" 3 gaats velgen die al 3 maanden in bestelling staan in Japan
Dus wel al wat aan de auto gedaan maar de leukste dingen laten een beetje lang op zich wachten.
Das toch een levenslange verslaving ???
Ik word begraven in een AX duhh....
druk bezig met mn nieuwe ax, alleen de spullen zijn nog steeds moeilijk aan te komen, aangezien mn bumper in drieen lag heb ik deze geplakt en bijgewerkt, alleen de mistlampen heb ik een maand geleden besteld in Portugal en zijn nu eindelijk onderweg.
en dan niet te spreken over mooie splinternieuwe 15" 3 gaats velgen die al 3 maanden in bestelling staan in Japan
Dus wel al wat aan de auto gedaan maar de leukste dingen laten een beetje lang op zich wachten.
alles te koop...voor AX
06-20412458
alles te koop...voor AX
06-20412458
damn...
Misschien dat 't aan mij ligt, maareuhh wat ist adres van de camping en hoelaat en waar verzamelen jullie ?
Misschien makkelijk als dit op de eerste post van dit onderwerp kan worden geplakt :P
Misschien makkelijk als dit op de eerste post van dit onderwerp kan worden geplakt :P
alles te koop...voor AX
06-20412458
alles te koop...voor AX
06-20412458
Re: damn...
betterman wrote:Misschien dat 't aan mij ligt, maareuhh wat ist adres van de camping en hoelaat en waar verzamelen jullie ?
True geregeld First Post + mailtje !
-
citro-power
- AX Master

zullen we ook de axjes niet vergeten :PBELANGRIJK!
(lijkt mij tenminste)
zorgt iedereen dat hij bijheeft:
-tent
-slaapzak oid
-luchtbed oid
-STOELTJES (oid )
-zichzelf
alles te koop...voor AX
06-20412458
alles te koop...voor AX
06-20412458
Ik hoop dat je erbij bent, Johan. Ik heb je ook regelmatig proberen te bellen, maar helaas.
Ik ben blij dat je het nog op tijd leest.
De route is aangepast, zodat ook jij (hopelijk) probleemloos mee kunt rijden. Ik hoed 's ochtends niet te werken, dus er is meer gezelschap in de late uurtjes
Ik ben blij dat je het nog op tijd leest.
De route is aangepast, zodat ook jij (hopelijk) probleemloos mee kunt rijden. Ik hoed 's ochtends niet te werken, dus er is meer gezelschap in de late uurtjes
Grtz, Rik
Ik ben morgen vanaf 11.45 ter plekke. Ik zie jullie graag tegemoet komen.
Ik hoop dat iedereen tussen 12.00 en max. 13.00 arriveerd.
Informatie camping op: http://www.indenhof.nl/
Ik hoop dat iedereen tussen 12.00 en max. 13.00 arriveerd.
Informatie camping op: http://www.indenhof.nl/
Grtz, Rik