Elsss als je nu heeeel rustig rijd... dan ga ik ook achter jullie aan tuffen
Maar mn gebak is trager dan de traagste AX dus :D:D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
MNM(tm) wrote:Nog trager dan mijn diesel? Lijkt me behoorlijk onwaarschijnlijk.
mwauh... hoeveel sec tot de 100? en topspeed? :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
citrofenwick wrote:Heeft iemand voor mn projectje nog een stuk of 3 van die speciale bouten waarmee je de uitlaatcollector op de cilinderkop vastzet?
Bouten???
Nee, er horen draad-einden in de cilinderkop te zitten, zodat je het uitlaatspruitstuk er met lange moeren op vast kunt zetten.
grietje wrote:
MNM(tm) wrote:Nog trager dan mijn diesel? Lijkt me behoorlijk onwaarschijnlijk.
mwauh... hoeveel sec tot de 100? en topspeed? :P
Van 0 tot 100... Hangt er vanaf hoeveel lucht er in de brandstofleiding zit.
Topsnelheid? Geen idee. 't Is m'n daily, dus ik ben er voorzichtig mee.
(Lees: niet echt veel zin in een kapotte koppakking. )
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
citrofenwick wrote:Heeft iemand voor mn projectje nog een stuk of 3 van die speciale bouten waarmee je de uitlaatcollector op de cilinderkop vastzet?
Bouten???
Nee, er horen draad-einden in de cilinderkop te zitten, zodat je het uitlaatspruitstuk er met lange moeren op vast kunt zetten.
Ja, die bedoel ik. (ik weet de juiste NL-benaming niet)
Die zaten niet in het KDY-blok, en ik heb ze niet allemaal volledig ongeschonden uit het 1.1 blok gekregen. Beter op veilig spelen en goeie gebruiken
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:
Ik geloof er niks van,... ik daag je uit om een compleet interieur mee te krijgen
Deal! wat krijg ik als ik win?
50 piek [/quote]
hahahaha
chris ja van mij mag je rondje mee rijden maaruhm, verwacht niet iets speciaals ofzo wat ik rij erger als een oma he
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik heb op de snelwegdoodsangsten uit gestaan, had ik deels in de scenic ook al maar de keef staat op zulke tering wielen (en miss nog iets anders niet in orde) dat ie zoooo zwabberd en naar mijn gevoel nooit grip heeft, dat zelfs 70 te hard was....
En morgen harde wind en regen dusuhm, geen keef
En de ene AX doet t niet en de ander is vandaag niet goedgekeurd voor apk....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Dus met de Scenic een vreemde fransman op het veld...
Ik ga trouwens gewoon langskomen, ben heel benieuwd wat jullie allemaal uitspoken daar
Moet er naast een bouwlamp en een verlengsnoer nog iets anders meegenomen worden? De bouwlamp ligt al klaar om in de AX gelegd te worden. Hoop alleen maar dat de halogeen onderweg niet komt te overlijden