Ik heb gisteren de ontstekingsmodule van mijn ax vervangen en waarempel hij doet het weer [vandaag in ieder geval]. Dus naar Nieuwekerk slepen is niet meer nodig waarschijnlijk!
Het lijkt me nog steeds leuk om ergens in of in de buurt van rotterdam af te spreken en samen naar de meeting te rijden.
Ik heb gisteren de ontstekingsmodule van mijn AX vervangen en waarempel hij doet het weer [vandaag in ieder geval]. Dus naar Nieuwekerk slepen is niet meer nodig waarschijnlijk!
Het lijkt me nog steeds leuk om ergens in of in de buurt van rotterdam af te spreken en samen naar de meeting te rijden.
Iemand suggesties?
Gegroet.
Basax
Vind 't ook wel leuk om mee te rijden, ik rijd alvast met m'n broertje pim in z'n spot en quinten met z'n 5 drs... Kunnen we jullie ergens treffen... of gewoon op de tochtweg ?
Elsje, ik ga proberen vanaf Delft achter Rogier aan te rijden, en als ik me niet vergis komt Rogier bij je langs.
Heb alleen nog geen reactie gehad van Rogier!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
q01z wrote:ik ben dr ook!
maar wel zonder AX.. iets met APK enzo
Best wel kapsones om je 2x op te geven Marc
Dit betekend wel dat je ook minstens 12 frikadellen moet eten ipv 6
Verder...
Frisdrank staat alweer klaar.
Kaasoufle's liggen al in de vriezer...
Voor de liefhebber heb ik ook wat bockworsten gekocht
De frietpanonderdelen staan in de vaatwasser zodat er een fris vetje in kan.
Ik heb er zin in .... nu nog maar hopen dat ik niet ziek ben ...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:Ik heb een auto!!!!!! dus ik kan er heen :D
Wat moest ik allemaal meesleuren? :D
Gna,... heb je een grote auto
Nee!!
Maar er kan wel veel in hoor
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:Ik heb een auto!!!!!! dus ik kan er heen :D
Wat moest ik allemaal meesleuren? :D
Gna,... heb je een grote auto
Nee!!
Maar er kan wel veel in hoor
Ik geloof er niks van,... ik daag je uit om een compleet interieur mee te krijgen
Deal! wat krijg ik als ik win?