Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
1 vette foto's, volgend jaar ook maar is komen kijken.
2 die ene foto-stand girl, leeft die nog? wat een gratenpak/tandestoker-benen.
3 wel tof opgezet die stand zo, ziet er leuk uit. 4 bij die foto's is die witte alfa romeo ook wel erg vet daarom.
Heeft mij dus mooi van het podium gereden met zijn Turbo, echt misselijk om je eigen dan in te delen in deze klasse.
Had zo graag een prijsje gehad
Al met al toch een super weekend en iedereen bedankt die erbij was. Enne Geert waar is die foto waar de drie dames ook bij mij op bezoek waren?????????
haha
DuFF wrote:1 vette foto's, volgend jaar ook maar is komen kijken. 2 die ene foto-stand girl, leeft die nog? wat een gratenpak/tandestoker-benen. 3 wel tof opgezet die stand zo, ziet er leuk uit. 4 bij die foto's is die witte alfa romeo ook wel erg vet daarom.
Gratenpak??? Man het zijn onwijs lekkere meiden! Naar mate de leeftijd vordert wordt het vanzelf minder. Nu nog lekker strak allemaal.
Wat heb je het over een alfa? Er staat geen alfa op de AXCLUB stand hoor. Die witte is ook gewoon een AX. Staan sowieso helemaal geen alfa foto's gepost.
@ Sander: Ik kan wel wat foto's online zetten. Maar waarschijnlijk niet genoeg. Heeft marc geen eigen webservertje?
Zal in ieder geval vast 1 foto van je posten. Maakte de toch al gave dag helemaal af.
Wat heb je het over een alfa? Er staat geen alfa op de AXCLUB stand hoor. Die witte is ook gewoon een AX. Staan sowieso helemaal geen alfa foto's gepost.
nou ax_powah plaatste wat foto's, en tevens een link waar de rest van de foto's stonden.
Nou ik zie het alweer... errug lekker weer, mooie auto's en een SNELLE SANDER Van harte gefeliciteerd jongen Ik wacht geduldig op de rest van de foto's
op het achterwerk van die dames staat autostyle.nl, hier ff gekeken voor meer foto's maar van full speed is dit zeer minimaal, wel nog wat anders gezien.
GETUNDE AUTO'S GEZOCHT!!! GETUNDE AUTO'S!!! GEZOCHT GETUNDE AUTO'S GEZOCHT!!!Ben je in het bezit van een mooie gestylde auto, en ben je bereid deze beschikbaar te stellen voor de fotografie van de AutoStyle catalogus of kalender? Of eventueel als showauto op beurzen?
Meld je dan aan en stuur een e-mail naar: info@autostyle.nl met de gegevens van je auto en een aantal foto's.
is dat niet wat voor de echt gepimpte ax'jes van de club? echt iedereen kijkt in die catalogus'n en die liggen door heel het land in de tuningzaakjes
q01z wrote:ik heb anders autostyle vlaggetjes, stoelen en pedalen! lol
maareuhm, zal ik proberen de dames voor waggel ook te regelen?
vlaggetjes ? ik dacht op z'n minst een slipje probeer die bij Waggel maar te regelen van die dames(als ze die dragen) mooie souvenir van Autostyle voor aan je achteruitkijkspiegel