oke, thnx doen we dat ff. punt was vooral dat het ding uit elkaar moet voor nieuwe rubbers, maar als ie goed staat, kan ik dr natuurlijk altijd n streep op zetten en m daar precies weer op terugplaatsen
2Black wrote:Ook voor Marco, na aankoop van 2 KPH's voor €200, een sticker gereserveerd.
En ook 1tje voor Bossie na aankoop van een richtingaanwijzerhendel voor €250, moet wel verplicht goed zichtbaar zijn tijdens de Citron Pressé.
@ Jan: Jij hebt ook al zo'n koopie! Collin rekent mooie prijsjes. Ben benieuwd wat Rogier moet betalen, ik gok €150,-. De volgende sticker gaat er voor €300,- uit!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Het is maar een klein dingetje hoor.
Zo'n 3x15cm. Past daardoor heel makkelijk en netjes ergens op een kofferbak randje o.i.d..
p.s.
Rogier heeft enorme korting gekregen, hij betaald slecht €75. Maar hij heeft wel daarnaast hard moeten werken om de D-Crosser een plaatsje op CitroMobile te geven. Heeft zelfs uit eigen zak de vice-voorzitter van de ID/DS-Club omgekocht meen ik!
2Black wrote:Voor AX-Club bemoeienis heb ik zaterdag 10 uitermate zeldzame (de laatste 10) "supporter of D-Crosser" stickers in de aanbieding!
Op mijn GT is nog wel een plekje voor een sticker van de Renard "D-Crosser"
Groetjes, Henk
Is €20 voor een ontstekingshuis niet wat goedkoop? Weet niet of dat genoeg is om 'reserveringsrecht' te verkrijgen op zo'n zeldzame sticker. Er zijn er maar 10 van!
Als je nou een pas65 had...
Overigens, de D-Crosser is zonder ongevallen (tenminste, als geschrokken/verbaasde medeweggebruikers niet van de weg zijn geraakt bij het zien ervan) aangekomen in Vijfhuizen en staat op z'n plek. Met 1 wiel op een rotspartij naar ik begrijp.
AX-Club, Rio97 én ID/DS-Club bedankt!
2Black wrote:..... Is €20 voor een ontstekingshuis niet wat goedkoop? Weet niet of dat genoeg is om 'reserveringsrecht' te verkrijgen op zo'n zeldzame sticker. Er zijn er maar 10 van!
Als je nou een pas65 had...
Helaas, ik kom niet met de AX ! Nog erger, ik kom met de roze Ford Ka (2009) van m'n vriendin.
De AX stottert nog heel erg en de v-bak maakt veel lawaai. Vertrouw ik niet op zo'n lange afstand.