sinds vandaag heb ik mijn vast rijbewijs
dus kan ik eindelijk naar de axmeetings komen
dus ik zal zeker aanwezig zijn
maar heb een vraagje rijd er nog iemand van belgie naar nieuwegijn meeting stuur maar een pb
groetjes en tot dan
mijn eerste wagen was een ax 1.5 d en nu een zalige ax GT
mcdean wrote:Evelien maar is doorgeven, wellicht dat wij dan ook even langshoppen met de Pink!
Jaaaaaa!
@citroenax15d: van harte gefeliciteerd met je rijbewijs. Net als elke AX liefhebber ben je van harte welkom! Je ouders heb ik al in Tsjechië ontmoet
Dinsdag 20 oktober zijn er ook wat van ons op de vroemdag in Zolder. Kom gerust even langs.
Zelf kom ik ook langs.
Weer 's even lekker de AX uitlaten.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
hey rio97
ja ik heb het gehoord dat mijn ouders u hebben ontmoet ze hebben uiteraard 1 mooie foto getrokken op de meeting en dat was van uwe ax :P
tuurlijk ben ik aanwezig op de vroemdag dat is maar een 4 km van mijn thuis en naar nieuwegijn we maken er dan maar een dag uitstapje van he lekker touren met de ax wat moet er meer zijn
groetjes
Rio97 wrote:
mcdean wrote:Evelien maar is doorgeven, wellicht dat wij dan ook even langshoppen met de Pink!
Jaaaaaa!
@citroenax15d: van harte gefeliciteerd met je rijbewijs. Net als elke AX liefhebber ben je van harte welkom! Je ouders heb ik al in Tsjechië ontmoet
Dinsdag 20 oktober zijn er ook wat van ons op de vroemdag in Zolder. Kom gerust even langs.
Zelf kom ik ook langs.
Weer 's even lekker de AX uitlaten.
mijn eerste wagen was een ax 1.5 d en nu een zalige ax GT
ah!! Is het weer Nieuwegein tijd?
Denk dat ik wel langs kom, heb alleen geen idee waarmee.
Misschien wel een Cituning aangekleedde Xantia (!)..., of een CX Familiale Wrak...
Knoop doorgehakt:
Ik kom, met de Image.
Mag ie voor de eerste keer zijn broers en zussen ontmoeten Zal ie leuk vinden, nu hij weer ok is in zijn koppie (motormanagement was serieus f*cked up). Zijn 2e leven is net begonnen!
Edit: en ik *moet* de roze GT Chic eens zien! Al heb ik 'r al eens gespot