idee... vrij rijden zandvoort
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
Ik ben weer heelhuids thuis gekomen, en de ax gelukkig ook
vanochtend op de heenreis in zandvoort even getankt, en toen viel mijn oog op wat koelvloeistof onder mijn auto.. Een korte inspectie wees uit dat dat er een koelwaterslang door de aandrijfas bijrijderskant, doorgeschuurd was.. balen natuurlijk, wat zo kon ik niet het circuit op.. sterker nog, zo hoefde ik niet eens naar huis te gaan... er zat nog wel genoeg koelvloeitsof in het systeem, en het lek was maar klein.. dus eerst wezen inschrijven voor 3 heats, en toen naar de 1e de beste garage in zandvoort gereden.. (een VW garage
) hele vriendelijke mensen, en ze verwezen me door naar de plaatselijke autogarage in zandvoort omdat bij VW geen monteur beschikbaar was..
tegen 10en was de slang gemaakt, de koelvloeistof vervangen, en het systeem ontlucht en het ax-je weer mooi droog. Meteen rustig de heat van 10 uur gereden.. daarna grondig geïnspecteerd of alles waterdicht bleef. Hierna nog 3 heats gereden en met heel veel plezier de dag volgemaakt.. het was onvergetelijk, en wat is het lekker op tegen de 8000 toeren pas te hoeven schakelen, en wat klinkt ie dan lekker zeg
foto's zijn wel gemaakt, maar ik moet ff kijken wie ze online zet.. ik had mijn toestel wel bij me, maar de accu was leeg
dus van mij geen foto's..
verder nog genoten van een BX 16v op de baan en een hele mooie peugeot 106 die de show stal tussen de BMW's de EVO's, de masserati en de porsche's..
echt de moeite waard, al was het een duuuuuur dagje

vanochtend op de heenreis in zandvoort even getankt, en toen viel mijn oog op wat koelvloeistof onder mijn auto.. Een korte inspectie wees uit dat dat er een koelwaterslang door de aandrijfas bijrijderskant, doorgeschuurd was.. balen natuurlijk, wat zo kon ik niet het circuit op.. sterker nog, zo hoefde ik niet eens naar huis te gaan... er zat nog wel genoeg koelvloeitsof in het systeem, en het lek was maar klein.. dus eerst wezen inschrijven voor 3 heats, en toen naar de 1e de beste garage in zandvoort gereden.. (een VW garage

tegen 10en was de slang gemaakt, de koelvloeistof vervangen, en het systeem ontlucht en het ax-je weer mooi droog. Meteen rustig de heat van 10 uur gereden.. daarna grondig geïnspecteerd of alles waterdicht bleef. Hierna nog 3 heats gereden en met heel veel plezier de dag volgemaakt.. het was onvergetelijk, en wat is het lekker op tegen de 8000 toeren pas te hoeven schakelen, en wat klinkt ie dan lekker zeg

foto's zijn wel gemaakt, maar ik moet ff kijken wie ze online zet.. ik had mijn toestel wel bij me, maar de accu was leeg

verder nog genoten van een BX 16v op de baan en een hele mooie peugeot 106 die de show stal tussen de BMW's de EVO's, de masserati en de porsche's..
echt de moeite waard, al was het een duuuuuur dagje

AX 1,1i spot 1995
106 GTi
106 GTi
Ik ben helaas niet geweest, reden was omdat ik naar een 106 ben wezen kijken die ik gekocht hebt.
Die 106 was dat die bruine ? daar heb ik al eens een mooie battle mee gehad toch viel mij het ding een beetje tegen, hij is gestripped weegt ongeveer 100 kilo lichter dan de gti die ik had, toch was ik in de bochten en zowel het rechte stuk duidelijk sneller zelf met het extra gewicht.
Die 106 was dat die bruine ? daar heb ik al eens een mooie battle mee gehad toch viel mij het ding een beetje tegen, hij is gestripped weegt ongeveer 100 kilo lichter dan de gti die ik had, toch was ik in de bochten en zowel het rechte stuk duidelijk sneller zelf met het extra gewicht.
-
- AX liefhebber
nee dit was een donker rode metalic gti.. niet gestript of zo, gweoon standaard, maar wel mooi, hij zal ook wel op de foto's staan, maar die staan nog niet online vrees ikDrake wrote:Ik ben helaas niet geweest, reden was omdat ik naar een 106 ben wezen kijken die ik gekocht hebt.

die bruine heb ik ook als eens gezien, die is wel lichter, maar tegen een AX kan toch toch bijna niks aan, dat is zooo verschrikkelijk puur autorijden.. daar hoeft geen stuurbekrachtiging, of comfort in te zitten.. da's gewoon topsport

AX 1,1i spot 1995
106 GTi
106 GTi
-
- AX liefhebber
eerste foto is online

Last edited by GTi Ruudje on SatApr12, 2008 8:50:41 PM, edited 1 time in total.
AX 1,1i spot 1995
106 GTi
106 GTi
Precies maar een 106 verschild niet zoveelGTi Ruudje wrote: die bruine heb ik ook als eens gezien, die is wel lichter, maar tegen een AX kan toch toch bijna niks aan, dat is zooo verschrikkelijk puur autorijden.. daar hoeft geen stuurbekrachtiging, of comfort in te zitten.. da's gewoon topsport

Inderdaad een andere 106, een broertje van mijn oude en zo te zien met een vrij standaard onderstel.
-
- AX liefhebber
klopt, dat is ie..phase 2 is wel mooi vind ikDrake wrote:Precies maar een 106 verschild niet zoveelGTi Ruudje wrote: die bruine heb ik ook als eens gezien, die is wel lichter, maar tegen een AX kan toch toch bijna niks aan, dat is zooo verschrikkelijk puur autorijden.. daar hoeft geen stuurbekrachtiging, of comfort in te zitten.. da's gewoon topsportvooral een rallye niet wat infeite hetzelfde is als een AX gti alleen dan met een 1.6 en een wat stugger onderstel/carroserie.
Inderdaad een andere 106, een broertje van mijn oude en zo te zien met een vrij standaard onderstel.
btw.. hoe krijg je die link hier zichtbaar.. ik kan geen foto downloaden van die site... help??

AX 1,1i spot 1995
106 GTi
106 GTi
-
- AX liefhebber