idee... vrij rijden zandvoort

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

april lukt met niet (ontstekingprobleem) maar op 11 mei wil ik er graag bij zijn.

Aparte post starten over 11 mei ?

GTi Ruudje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 253
Joined: MonDec06, 2004 7:26:10 PM
Location: Kessel
Contact:

Post by GTi Ruudje »

goed idee..

@ blue dolphin & Tosti, Ik had het al gelezen. ik begrijp het natuurlijk :wink:

sterkte nogmaals :wink:
AX 1,1i spot 1995
106 GTi

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

:oops: vergeten, vandaag fotoshoot voor een foto voor m'n ouders. :roll:
die zijn zoveel jaar getrouwd......

GTi Ruudje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 253
Joined: MonDec06, 2004 7:26:10 PM
Location: Kessel
Contact:

Post by GTi Ruudje »

Ik ben weer heelhuids thuis gekomen, en de ax gelukkig ook :wink:

vanochtend op de heenreis in zandvoort even getankt, en toen viel mijn oog op wat koelvloeistof onder mijn auto.. Een korte inspectie wees uit dat dat er een koelwaterslang door de aandrijfas bijrijderskant, doorgeschuurd was.. balen natuurlijk, wat zo kon ik niet het circuit op.. sterker nog, zo hoefde ik niet eens naar huis te gaan... er zat nog wel genoeg koelvloeitsof in het systeem, en het lek was maar klein.. dus eerst wezen inschrijven voor 3 heats, en toen naar de 1e de beste garage in zandvoort gereden.. (een VW garage :oops: ) hele vriendelijke mensen, en ze verwezen me door naar de plaatselijke autogarage in zandvoort omdat bij VW geen monteur beschikbaar was..

tegen 10en was de slang gemaakt, de koelvloeistof vervangen, en het systeem ontlucht en het ax-je weer mooi droog. Meteen rustig de heat van 10 uur gereden.. daarna grondig geïnspecteerd of alles waterdicht bleef. Hierna nog 3 heats gereden en met heel veel plezier de dag volgemaakt.. het was onvergetelijk, en wat is het lekker op tegen de 8000 toeren pas te hoeven schakelen, en wat klinkt ie dan lekker zeg :D

foto's zijn wel gemaakt, maar ik moet ff kijken wie ze online zet.. ik had mijn toestel wel bij me, maar de accu was leeg :( dus van mij geen foto's..

verder nog genoten van een BX 16v op de baan en een hele mooie peugeot 106 die de show stal tussen de BMW's de EVO's, de masserati en de porsche's..

echt de moeite waard, al was het een duuuuuur dagje 8)
AX 1,1i spot 1995
106 GTi

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Ik ben helaas niet geweest, reden was omdat ik naar een 106 ben wezen kijken die ik gekocht hebt.


Die 106 was dat die bruine ? daar heb ik al eens een mooie battle mee gehad toch viel mij het ding een beetje tegen, hij is gestripped weegt ongeveer 100 kilo lichter dan de gti die ik had, toch was ik in de bochten en zowel het rechte stuk duidelijk sneller zelf met het extra gewicht.

GTi Ruudje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 253
Joined: MonDec06, 2004 7:26:10 PM
Location: Kessel
Contact:

Post by GTi Ruudje »

Drake wrote:Ik ben helaas niet geweest, reden was omdat ik naar een 106 ben wezen kijken die ik gekocht hebt.


Die 106 was dat die bruine ? daar heb ik al eens een mooie battle mee gehad toch viel mij het ding een beetje tegen, hij is gestripped weegt ongeveer 100 kilo lichter dan de gti die ik had, toch was ik in de bochten en zowel het rechte stuk duidelijk sneller zelf met het extra gewicht.


nee dit was een donker rode metalic gti.. niet gestript of zo, gweoon standaard, maar wel mooi, hij zal ook wel op de foto's staan, maar die staan nog niet online vrees ik :wink:

die bruine heb ik ook als eens gezien, die is wel lichter, maar tegen een AX kan toch toch bijna niks aan, dat is zooo verschrikkelijk puur autorijden.. daar hoeft geen stuurbekrachtiging, of comfort in te zitten.. da's gewoon topsport :D
AX 1,1i spot 1995
106 GTi

GTi Ruudje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 253
Joined: MonDec06, 2004 7:26:10 PM
Location: Kessel
Contact:

Post by GTi Ruudje »

eerste foto is online

Image
Last edited by GTi Ruudje on SatApr12, 2008 8:50:41 PM, edited 1 time in total.
AX 1,1i spot 1995
106 GTi

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

GTi Ruudje wrote:die bruine heb ik ook als eens gezien, die is wel lichter, maar tegen een AX kan toch toch bijna niks aan, dat is zooo verschrikkelijk puur autorijden.. daar hoeft geen stuurbekrachtiging, of comfort in te zitten.. da's gewoon topsport :D


Precies maar een 106 verschild niet zoveel :wink: vooral een rallye niet wat infeite hetzelfde is als een ax gti alleen dan met een 1.6 en een wat stugger onderstel/carroserie.

Inderdaad een andere 106, een broertje van mijn oude en zo te zien met een vrij standaard onderstel.

Image

GTi Ruudje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 253
Joined: MonDec06, 2004 7:26:10 PM
Location: Kessel
Contact:

Post by GTi Ruudje »

Drake wrote:
GTi Ruudje wrote:die bruine heb ik ook als eens gezien, die is wel lichter, maar tegen een AX kan toch toch bijna niks aan, dat is zooo verschrikkelijk puur autorijden.. daar hoeft geen stuurbekrachtiging, of comfort in te zitten.. da's gewoon topsport :D


Precies maar een 106 verschild niet zoveel :wink: vooral een rallye niet wat infeite hetzelfde is als een AX gti alleen dan met een 1.6 en een wat stugger onderstel/carroserie.

Inderdaad een andere 106, een broertje van mijn oude en zo te zien met een vrij standaard onderstel.

Image


klopt, dat is ie..phase 2 is wel mooi vind ik

btw.. hoe krijg je die link hier zichtbaar.. ik kan geen foto downloaden van die site... help?? :wink:
AX 1,1i spot 1995
106 GTi

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

truukje ;)

ik heb de source van de pagina bekeken, blijkt dat hij een thumbnail maakt van de orginele grote foto die eigenlijk dezelfde naam heeft als de php pagina met de foto maar dan ipv php jpg erachter ;).

GTi Ruudje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 253
Joined: MonDec06, 2004 7:26:10 PM
Location: Kessel
Contact:

Post by GTi Ruudje »

Drake wrote:truukje ;)

ik heb de source van de pagina bekeken, blijkt dat hij een thumbnail maakt van de orginele grote foto die eigenlijk dezelfde naam heeft als de php pagina met de foto maar dan ipv php jpg erachter ;).


thanx man 8)
AX 1,1i spot 1995
106 GTi

Post Reply