Kartmeeting

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Lijkt mij leuk (als ik tzt geld over heb) en als er genoeg mensen voor te vinden zijn lijkt optie 2 me een leuker idee :) (maarja, daar komt "als ik tzt geld over heb" weer om de hoek kijken).
Anyway, ik hou dit topicje in de gaten :)
Kijk uit, een Cactussssss

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Optie 2 is wel behoorlijk prijzig... ben niet voor niks Kevin Broke :lol:

Denk overigens dat met het studentengehalte hier meer mensen dat zullen vinden. Mocht er genoeg animo voor zijn, dan juich ik het alleen maar toe! (en doe vrolijk mee als bruin het op dat moment toelaat ;))

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ik heb er ook een paar gevonden voor 30 -40 euro, dus ik zal het even uitwerken! Met genoeg mensen kan je ook nog altijd een ' private heat' bij sommige banen doen (dus dat je heat hebt met alleen ' jou' mensen, betaal je niet veel meer als losse heats)

2 lijkt me leuker omdat er hopelijk ook mensen komen die er wat verder voor moeten rijden en dan moet het wel een beetje ' speciaal' zijn, en als er echt wedstrijd is is het miss ook wel leuker om te zien. Maaaar, ik zal het even uitwerken!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Voor een leuke kartsessie heb ik altijd wel wat geld achter de hand!

Count me in!

Oh en Kevin, ik rijd op Huizen vaak, afhankelijk van de kart en rijdende chicanes, meestal hoge 33 lage 34ers... maar dat is vaak wel voldoende om in de dag top 10 te eindigen.

Verwarrend al die samengevoegde topics ineens. :roll:
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Idd, beetje verwarrend!

Maar, ik pas de openingspost wel telkens aan! Komt goed
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

dan ben je toch iets sneller dan ik, zit meestal mid-34 met record 33,68 maar hoe ik dat gedaan heb: no idea.
men zegt dat gewicht het optrekken vertraagt maar de wegligging verbetert, wat dat betreft heb ik wel 105 kg in te brengen :D

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Baan huren, ik heb een hele goede tip: de Fabrique in Maarssen, een van de beste, al dan niet de beste, kartbanen van Nederland.
Kartbaan is compleet af te huren.
Als het op een datum wordt gepland dat ik kan ben ik er zeker bij en waarschijnlijk ben ik wel met een mannetje of 3 a 4.

MIJDRECHT TROUWENS NIET DOEN!!! Een slechtere baan kan haast niet.

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

We zullen zien wie t snelste is.. :D Niet lullen maar poetsen

Fabrique is trouwens idd 1 van betere kartbanen, en optie 2 juich ik alleen maar toe :P
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ik werk het -nog steeds- uit!

Moet nog een paar banen bellen ook, hebben geen prijzen of niet de juiste arangementen op site staan.

De Fabrique leek mij ook leuk en handig qua lokatie, prijzen daar zijn 41.50 per persoon voor 6 min warmup, 12 min kwalificatie heat, en een 10 ronden race met bekers en medailles. Reken daar voor jezelf nog consumpties bij!


Overigens, het lijkt me minder leuk als er vrienden mee worden genomen alleen maar omdat die kunnen karten... Dan is het voor de minder ervaren karters niet echt leuk meer (vanwege inhalen e.d.). Vriend / vriendin/vrouw/ man okay, maar verders alleen axclubbers!

Mochten het wel grote groepen worden kunnen we 2 groepen doen, beginners en gevorderd, dan kan het weer wel
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Dus: Stephan mag mee en Sandra moet thuisblijven. Leek me juist wel een leuke challenger eigenlijk, dan ben ik niet de enige jongen in een groepje meer die z'n lesje moet leren van een meid :lol:

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Jaaaah!

De Fabrique absoluut

in mijn ogen een zo niet de beste indoor kartbaan van nl.
je haalt er snelheden van +70 km/h wat voor indoor erg snel is
(mijn snelste tijd daar is 48,03 overgens)

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Count me in!

Pas met Citrofriends wezen karten in Huizen. 10 ronden samen met GTI-ruudje op kop gereden totdat we elkaar toucheerde en er allebei af gingen. Nog wel derde geworden toen!

Btw, wees concreet. Iedereen heeft toch een andere favoriete baan. Neem een centraal punt in het land en organiseer daar wat.

Een baan afhuren met zo'n groep ben je al gauw 40 a 50 p.p. kwijt. Dus daar moet iedereen het wel mee eens zijn.
Freude am Fahren.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Stephan is behoorlijk snel (sneller dan ik, iig in Huizen), Chris ook heb ik vernomen, dan Rob, Arnie.. wordt nog een leuk wedstrijdje volgens mij :lol:

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

maarssen is zo een beetje het centraalst wat je kunt vinden :wink:

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

kevin.broke wrote:Stephan is behoorlijk snel (sneller dan ik, iig in Huizen), Chris ook heb ik vernomen, dan Rob, Arnie.. wordt nog een leuk wedstrijdje volgens mij :lol:


Haha, aan het begin van een heat vindt iedereen zichzelf snel. Wie echt snel zijn blijkt pas op de baan. :P
Freude am Fahren.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Dan heb jij (je zei "iedereen") meer competitiedrang dan ik. Ik heb niet gezegd dat ik snel ben in een kart, alleen een beetje competitie gestimuleerd :lol:

Onder collega's deed ik het in ieder geval prima, heb wel een bekertje op m'n bureau van Huizen ;)

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Ben ook mee eens dat alleen maar axclubbers met vrouw/man/vriend/vriendin kunnen, en aub niet snelle onbekenden.. dan is de lol d'r eraf :wink: Maarssen is igg in regio Utrecht, is U'terecht midden in t land.. :P

En niet zo hoog van toren blazen dat je snel bent, w8 gewoon totdat je die tijdenlijst ziet :wink:
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Hoe "Utrecht" is die kartbaan in Utrecht (ivm parkeren) ?
Kijk uit, een Cactussssss

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Mee eens, echter zijn de 3 mensen die ik bedoel m'n vriendin en 2 minder actieve ax-clubbers. Beide wel enkele keren op een meeting geweest.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

peetjuun wrote:En niet zo hoog van toren blazen dat je snel bent, w8 gewoon totdat je die tijdenlijst ziet :wink:

Hoop niet dat je mij bedoelt, want dat doe ik toch ook niet? :) Misschien gaat het wel om de troostbeker, weet jij veel :lol:

Kartbaan is prima te doen qua parkeren. Echt plek zat.

Als we de datum een beetje gevoelig kiezen kunnen we op hetzelfde industrieterrein nog een straatrace bijwonen trouwens :lol: Heb daar zelf ook 3x gesprint (2x verloren trouwens :(), maar meestal was ik er aan het kijken.

Locked