AXClub Live @ Citromobile 5/6 mei

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Was weer helemaal super vandaag. Veel aanloop, ook van mensen van de club.
De AX stond er prima bij in de thema tentoonstelling.
Veel goodies gekocht waaronder twee hele mooie AX stickers. De verkoper zou voor waggel extra AX stickers meenemen ;)

Verder hebben Marc en ik bedacht dat Marc zijn SM gaat verkopen en ik mijn C6 want die zag je zoveeeeel, is echt niet bijzonder meer tegenwoordig.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

MBa@NL wrote:
MNM(tm) wrote:Edit: Hmmm... die foto's nog eens goeD bekeken en daar blijkt 't slot ook geheel te ontbreken. Kan ik hieruit afleiden dat de (resterende) achterklep gewoon helemaal niet meer open kan?


ff die EDIT schrappen want er zit gewoon een slot ;)

scharniert namelijk aan de bovenkant van het klepje :)

Dit is wat bij de beste man onder de voorruit lag:

Image

't Valt ook niet mee om op een foto van een zwarte AX een zwart slotje te ontdekken. ;)
Maar na nog eens heel goeD gekeken te hebben, zit er idd toch een slotje op. Heel gaaF zoals dat nu scharniert! Waar komen die scharnieren vandaan?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

MNM(tm) wrote:
MBa@NL wrote:
MNM(tm) wrote:Edit: Hmmm... die foto's nog eens goeD bekeken en daar blijkt 't slot ook geheel te ontbreken. Kan ik hieruit afleiden dat de (resterende) achterklep gewoon helemaal niet meer open kan?


ff die EDIT schrappen want er zit gewoon een slot ;)

scharniert namelijk aan de bovenkant van het klepje :)

Dit is wat bij de beste man onder de voorruit lag:

[img]http://batssoft.hobby-site.com/imgupld/images/2007_05_05-21.00-16.JPG[img]

't Valt ook niet mee om op een foto van een zwarte AX een zwart slotje te ontdekken. ;)
Maar na nog eens heel goeD gekeken te hebben, zit er idd toch een slotje op. Heel gaaF zoals dat nu scharniert! Waar komen die scharnieren vandaan?


zullen vast wel geleend zijn van een andere wagen uit de PSA familie ;)

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

MBa@NL wrote:zullen vast wel geleend zijn van een andere wagen uit de PSA familie ;)


En dan ongetwijfeld uit een doos met 309 erop :lol:

Inmiddels ook een paar foto's geupload:

Image

Image

Image

Image

Check de velgen :P
Image

Image

Voor meer foto's, tot dusverre, morgen weer een dag :)
clique ici
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Rio97 wrote:
MBa@NL wrote:zullen vast wel geleend zijn van een andere wagen uit de PSA familie ;)


En dan ongetwijfeld uit een doos met 309 erop :lol:


Het zal me inderdaad niks verbazen met dat kleine klepje daarvan ;)

bestuur
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 158
Joined: SatJan24, 2004 2:32:08 PM
Location: BeNeLux

Post by bestuur »

Daarrr zijn we weer!

online vanaf de veemarkthallen in Utrecht!

vandaag live verslag, het is nu nog rustig, maar de beurs is dan ook pas een half uur open!

we gaan voor de topdrukte en de nieuwe leden!!

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Vandaag ook ff op Citromobile geweest, was erg leuk en gezellig bij de clubstand :D

Veel moois gezien op de parkeerplaats ook waaronder een paar AX-en van clubleden: Glenn, Joost, Citrosan, Chantal en die van MBA@nl op de stand natuurlijk.
AX GTI '91

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

-Henry- wrote:Vandaag ook ff op Citromobile geweest, was erg leuk en gezellig bij de clubstand :D

Veel moois gezien op de parkeerplaats ook waaronder een paar AX-en van clubleden: Glenn, Joost, Citrosan, Chantal en die van MBA@nl op de stand natuurlijk.


Als je die van Glenn gezien hebt, hoe kan je die van mij + die van Henk dan missen :P :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Er stond inderdaad nog een ax dichtbij die van Glenn, maar ik heb geen idee van wie die was. Die van jou heb ik volgens mij niet gezien :oops: Sorry!
AX GTI '91

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

waar kan ik 370 MB aan foto's uploaden....? :roll: :lol:

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

kevin.broke wrote:waar kan ik 370 MB aan foto's uploaden....? :roll: :lol:


Ik heb nog wel wat ruimte 8)

sjeesje
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 41
Joined: WedApr25, 2007 10:44:11 AM
Location: utrecht

Post by sjeesje »

hoi hoi,
ik ben nieuw op dit forum en ben vandaag ook naar de citromobiel geweest, misschien was die van mij wel de misterieuse ax, was het een rooie met vlindertjes van binnen???

ik heb vandaag 2 stikkers van de club gekocht en nu net aan de zijkanten van sjeesie opgeplakt, dus ik ben in het vervolg wat makkelijker te herkennen als clublid.

ik vond het helemaal geweldig bij citromobiel, de mensen bij de ax club waren ook erg aardig. ik was door al dat citroen geweld wel een beetje overdonderd dus het kan zijn dat ik een beetje wazige indruk heb achtergelaten :? , maar ik vond het erg leuk :D

groetjes Anouk

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Ehm..... ik heb geen vlindertjes gezien :oops: Was wel rood die ax :)

Succes met de HY en de AX!
AX GTI '91

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

-Henry- wrote:Ehm..... ik heb geen vlindertjes gezien :oops: ...


Dan heb jij geen enkel deel van het interieur gezien want het leek wel een invasie :lol:

En de AX zag er trouwens nog netjes uit, beter als een rode die Gleen en ik aan het einde van de dag nog even hebben staan bewonderen. Als je een beetje hard zou tikken dan zou je de rost horen ritselen :(

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

FOTO'S

kleine selectie:

Image

Image

Image

Image

Image

sjeesje
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 41
Joined: WedApr25, 2007 10:44:11 AM
Location: utrecht

Post by sjeesje »

uhm 4 foto's van sjeesie??? das wel veel he. nou ja omdat mijn fototoestel een beetje buitenwerking is kunnen jullie haar dan toch bewonderen, haha.
groetjes Anouk

bestuur
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 158
Joined: SatJan24, 2004 2:32:08 PM
Location: BeNeLux

Post by bestuur »

ff snel mijn foto's

KLIKKIE

over de laatste foto, alleen van de kleine axjes had ik er al een aantal staan (4 erbij) de rest is allemaal CM aanschaf :P

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Het was onze 1e CITROMOBILE maar ik ben er voor 100% van overtuigd nog lang niet de laatste, het was bijzonder gezellig en weer veel ideeen opgedaan
En niet onbelangrijk toch weer een flink aantal mensen een duwtje in de rug kunnen geven om zich toch maar eens aan te melden bij de leukste en gezelligste club van de BeNeLux.


FOTO'S

Hierna een kleine impressie.

Image

Image

Image

Image

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

DV
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 123
Joined: WedMay02, 2007 5:46:25 PM
Location: Almere

Post by DV »

was er vandaag, zondag 6 mei

deed echt leuk aan en zeker de gezelligheid
die oldtimers was leuk om te zien.
AX-project in progress

http://www.axclub.nl/forum_phpbb/viewtopic.php?t=14702

Ja of nee klik je ?

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

De citromobile was wat mij betreft helemaal prima, hoogtepunt van het jaar tot nu toe :)
Bere-gezellig, verschrikkelijk veel mooie voitures gezien, ook erg veel mooie en handige dingen gekocht.
Veel aanloop van clubleden en ook erg leuk dat een paar nieuwe leden langs zijn geweest.
En we stonden met ons cluppie er erg mooi tussen met de AX naast de eendjes, de traction en al het andere moois uit de Citroen geschiedenis ;)

Vanmiddag met de afbouw was ook schitterend; de AXclub komt helpen en binnen ongeveer een half uur waren alle clubstands afgebroken.

Ps: joost, dat zijn toch jouw winterbanden...? :P
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Post Reply