Citromobile: vrijwilligers gezocht

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Nog een korte huishoudelijke mededeling voor de mensen die achter de cubstand zitten (de meeste al gemaild, maar voor wie ik gemist heb):

De clubstand is bedoeld om de AXclub te presenteren.
Priv?-onderdelen en spullen mogen hier niet verkocht worden!
Alleen clubmateriaal als bijvoorbeeld clubstickers of kentekenplaathouders mogen worden verkocht.
Als ik er aan denk zal ik een voorraadje clubstickers meenemen.
In de wandjes mag niks gespijkerd/geschroefd etc worden, hiervoor spelden of makkelijk te verwijderen plakband gebruiken.

Op zaterdag is het om 9:00 's ochtends verzamelen.
Op zondag uiterlijk 10 uur.
(tip: wie vroeg aanwezig is, mag het mooiste plekje uitzoeken op de parkeerplaats ;))

Laat geen dure spullen slingeren op de tafel van de clubstand en al helemaal niet achter.
En neem een koffiemok mee voor de gratis koffie voor de standhouders :)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Ivm met een afzegging is er nog ??n plaats achter de clubbalie en een gratis toegangskaart beschikbaar voor de zaterdag!
Wie heeft er zin om gezellig een dagje tussen de Citrofielen te zitten? Met gratis koffie ;)

Bij belangstelling graag asap doorgeven aan Joost en/of mij.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Post Reply