MNM(tm) wrote:Me wagentjuh wordt blijkbaar gewaardeerd :
Heel toF, deze foto!
Natuurlijk. Jouw auto is een kopie van de mijne, al waren er duidelijk verschillen te zien. Zo heb jij de volledige Volcane-stickerset, terwijl er bij mij nergens op staat dat het een Volcane is.
Daarentegen heb jij allerlei deukjes, die ik weer niet heb...
MNM(tm) wrote:Maar deze mag er ook zijn, 'or: Foto
Alleen moeten we ze de volgende keer wel netjes naast mekaar en DEZELFDE KANT OP zetten.
Ja, dat wilde ik ook wel even doen, maar het stond er toen zo vol met mensen dat ik 'm maar de andere kant op heb gezet. Op zich ook wel leuk voor de foto's.
Duff, er komt precies veel blauwe smoor uit de remus als je op de snelweg boos doortrekt om uit de file te geraken (btw, het was wel een goeie idee om je een stuk te volgen)
Speederdd wrote:
Duff, er komt precies veel blauwe smoor uit de remus als je op de snelweg boos doortrekt om uit de file te geraken (btw, het was wel een goeie idee om je een stuk te volgen)
ja das niet best, kevin denkt m'n klepseals, want verder is me blokkie kurkdroog rondom.
heb ik weer h?
verder mooie foto's maar helaas word 't forum er erggggg traag door.
verder uhm tja ik wist niet of ik op de rechter baan kon gaan of dat al de baan voor de afslag was of niet, maar dat was 't dus wel, ik waagde gewoon de gok
denk dat als het olieverbruik niet gigantisch wordt (zoals bij mij nu ) dat je je niet zo'n zorgen hoeft te maken voorlopig. Kopje komt in de zomer wel weer een keer aan de beurt ofzo..
volgens mij waren de rollen zaterdag trouwens omgedraaid Jan
Die van mij was schoon... totdat ik zondagnacht/morgen thuis kwam van m'n werk en m'n ax onder een boom parkeerde.
En jaaa, daar gaan 's ochtends volgels in zitten