jammer dat ik voorstelling van het zwembandje heb gemist. maar ja, het voordeel van laatkomen is weer dat je niet zo verbrand raakt
en ik ben zo blij dat m'n lampjes het weer doen!
de foto's van deze pagina zijn een onmogelijke opgave voor m'n computertje maar ik heb ongeveer de helf gezien en dat was ook al leuk! nu ga ik nog even lekker zwemmen in de kralingse plas!
wij hebben het ook heel gezellig gehad het was de reis zekers waard.
veel lol en plezier wat wil een mens nog meer.
op naar de volgende keer
mzzl ferry en kirsten
niet te horen op de fotos, maar tank_driver, met zijn sub(s?), versterker(s?), dus een ax met alles wat nodig is om lawaai maken ... had heel leuk musiek mee !
Ik heb een potje met vet, Ik heb een potje potje potje vet, al op de tafel gezet.
eerste keer voor me dat ik met jullie 'meezingen' muziek te maken hebt, was best leuk te horen
Speederdd wrote:niet te horen op de fotos, maar tank_driver, met zijn sub(s?), versterker(s?), dus een AX met alles wat nodig is om lawaai maken ... had heel leuk musiek mee !
Ik heb een potje met vet, Ik heb een potje potje potje vet, al op de tafel gezet.
eerste keer voor me dat ik met jullie 'meezingen' muziek te maken hebt, was best leuk te horen
hahaha lol is 1 sub en 1 amp
en is een cd van gertjuh de cd zit nu in me radio en draait op volle toeren hoor gertje heerlijke mee zing nummers
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
Speederdd wrote:niet te horen op de fotos, maar tank_driver, met zijn sub(s?), versterker(s?), dus een AX met alles wat nodig is om lawaai maken ... had heel leuk musiek mee !
hahaha lol is 1 sub en 1 amp
en is een cd van gertjuh de cd zit nu in me radio en draait op volle toeren hoor gertje heerlijke mee zing nummers
Ja dat geloof ik.
Ik heb hem meestal bij als ik ergens heen ga waar ik langer dan een uurtje moet rijden.
Wel snel terug geven he :D:D
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
DuFF wrote:ook kwam de mintgroene AX met bestuurder Edwin nog even langs, helaas was het van korte duur, daar komt stiekem ook wel een dikke audio-installatie in als ik het mag geloven
hier een mooie foto voor in je WIE=WIE edwin
Ben d'r nog niet helemaal uit met de audio, maar zal zo wel even paar dingetjes neerkwakken in het I.C.E. forum
Das opzich wel een mooie foto zo ja, auto was echt vuil maar je ziet d'r niks van wie=wie komt er ook binnenkort aan