13 April "Battle of the Small" AC-de Meern

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Post Reply
Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 394
Joined: MonJun13, 2005 7:13:13 PM
Location: Werkendam
Contact:

Post by Henri106 »

@Duff: het is ook nooit als een meeting bedoeld ! gewoon als een samenkomst voor een praatje en auto's kijken. Zoals jullie ook je meetings houden !

Er is alleen zo'n opkomst gekomen waar punto sportivo ook niet op had gerekend. Een vergunning voor een dusdanige meeting hadden ze ook nooit gekregen.

Daarnaast hebben ze daarom nog een kleine prijs uitreiking gedaan. Vindt dit erg kort door de bocht voor de organisatie ! Ze hebben het super gedaan en het was een erg geslaagde bijeenkomst !
Image

My Cars <98>.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

kort door de bocht?

dat zeg ik niet, alles was goed, behalve het eten, daarom kraak ik ook niet alles af, enkel net dat ene puntje...

en niet alleen ik.

nog zo'n 6 andere clubleden, en nog wat bekenden van mij die ook uit zeeland de trip gewaagd hadden om even te komen kijken.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 394
Joined: MonJun13, 2005 7:13:13 PM
Location: Werkendam
Contact:

Post by Henri106 »

Nou dat bedoelde ik er juist mee ;) als jullie een meet bij de meern hebben dan staat er toch ook geen friettent bij ?

Nou dat is daar ook niet bijgeweest omdat het gewoon een bijeenkomst was en geen georganiseerde meetings waarbij entree gevraagd wordt. Ik vindt daarom ook niet dat je dat een puntje van kritiek kan noemen.

Maargoed ;) laten we hier maar niet telang over doorgaan ! Verder met fotos :).
Image

My Cars <98>.

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Hierbij de foto's:

Is dat speederdd?
Image

Image
Image

ook iemand van axclub:
Image

mooie XM!
Image

Boze Fiat
Image

Ik had echt geen tijd meer om hem te poetsen :oops:
Image

Image

REEP BOTOX
Image
Image

ja, mijn ruitewissersproeivloeistoftankje lekte, ik had het gisterenavond nog gemonteerd, maar geen tijd meer gehad om het op te lossen :P
Image


sport blokje
Image

subaru legacy met zomaar eventjes 250pk onder de kap :shock:
Image

Image

Best veel volk!
Image

Rest van de foto's:
http://s271.photobucket.com/albums/jj13 ... e%20small/

dollemo1967
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 8
Joined: FriNov16, 2007 9:53:25 PM
Location: delft

jeethje echt wat gemist dus

Post by dollemo1967 »

hahaha ja idd ik reed niet hard , net 100 km. ik heb sinds 2 weken die rode ax en wou hem nog ff sparen , hahaha
maat hij had wel zin in een rit en deed t prima. er zit enkel een flinke achter/zij schade aan de ax en de achterlamp is vast getaped.
verder ben ik zeer blij en vind t op zich een net bakkie.
groetjes van monique en hopelijk echt gauw eens live te zien.
AX wit XH 69 TJ 1.1 en ax 1.1 i spot dec.95 NG-TS-35 bordeau rood

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

filmpje vd subaru
http://www.youtube.com/v/JKm_o6Wwg9M
geweldig geluid :D

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Best geinig om 's te zien waar ze bij andere "kleine" autoclubs mee bezig zijn.
Veel gave auto's gezien, maar ook auto's met een wat hoog dgb gehalte...

Image

Funky!
Image

Cute!
Image

Image

Tja....
Image

Image

Image

Toch 's een keer zelf wat gaan uitvogelen met een gasveer.
Image

Heeee, een bekende :)
Op de foto's vond ik deze nogal, eeh, "rood", maar in het echt een erg mooie 106!
Image
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Wij vonden het ook een zeer geslaagde meeting, veel mooie auto's gezien en overduidelijk ook lelijke, ach ieder wat wils, niet dan.
Het AC resraurant kon deze toeloop blijkbaar niet aan maar daar hebben wij gelukkig met ons cluppie geen last van op onze andere stek.
Het was ook wel leuk om te zien dat de auto van Raoel veel lachende gezichten op riep, kijk dan doe je toch iets goed :)

Oh ja, datgene wat op Aad z'n motorkap staat heb ik (paul) geschreven, ze dachten ons even 18 euro teveel te laten betalen, ehhm niet dus :evil:

Alto
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 53
Joined: MonMar24, 2008 11:38:43 AM
Location: Utrecht, Koudekerke, Bergen op Zoom
Contact:

Post by Alto »

@ Alto : vergeet je rechter remlicht niet, en een 3e remlicht zou ook niet misstaan, of fellere lampjes, je remlichtje wat het nog deed, scheen niet al te fel..

thnx! ik heb dat vaker gehoord vandaag.. ga er gelijk wat aan doen! (alleen geen 3e remlicht, dat kost me teveel gewicht)

ik heb het ook erg naar m'n zin gehad. erg leuk om zo'n gemengde meeting mee te maken en jullie AXjes eens in het echt te bewonderen!

ben alleen vergeten Nitroen om die raamdopjes te vragen bedenk ik me nu... naja ik verzin er wel wat op ;)

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Gezellig

Post by MrBBQ »

Hallo Clubleden,

Zo tezien was het een gezellig meeting !
Volgens mij stonden er genoeg auto`s voor iedereen wat wils !

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Er was flink wat te zien, hulde voor de organisatie!
Ik vond die micra met die bentley achtige grill echt prachtig, hoe verzin je het!

Veel mooie 106-jes gezien (mooiste stond ergens achteraf, die bruine) en ook goed kunnen beoordelen welke kleur 106 wel kans maakt bij mij en welke niet. Zo'n blauwe valt in het echt enorm tegen, ook dat goud/mosterdkleurige vind ik niets.
De kleur van het oudje van chris blijft 1 van de mooiste kleuren, maar de topper is dat hele lichte blauw!

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Supergezellige meeting geweest, ik heb mooie, en natuurlijk ook minder mooie creaties gezien...
Dankzij een aantal droogklooten binnen de club heb ik weer eens oud hollands gelachen.
Ik had gelukkig zelf wat drinken bij me en thuis wat gegeten want een hamburgerkraampje zou een topomzet gemaakt hebben daar...

Ennuh... ben ik de enige met een rode harses ? :oops:
de eerste uren stierf ik van de kou, maar nu 24 uur later staat mijn hoofd in de fik :lol:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Rock's wrote:Supergezellige meeting geweest, ik heb mooie, en natuurlijk ook minder mooie creaties gezien...
Dankzij een aantal droogklooten binnen de club heb ik weer eens oud hollands gelachen.
Ik had gelukkig zelf wat drinken bij me en thuis wat gegeten want een hamburgerkraampje zou een topomzet gemaakt hebben daar...

Ennuh... ben ik de enige met een rode harses ? :oops:
de eerste uren stierf ik van de kou, maar nu 24 uur later staat mijn hoofd in de fik :lol:


Droge humor? Van wie dan? Niets van gemerkt ;)

En ja, volgende keer kom ik niet met de AX maar met een verkoopwagen :lol:
Image Image Image

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Ik ben ook een beetje gekleurd hoor! :oops:

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Ik glom al een beetje bovenop, maar vandaag was het wat gevoeliger dan ervoor :roll:
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Les voor d e....

Post by MrBBQ »

Rio97 wrote:Ik glom al een beetje bovenop, maar vandaag was het wat gevoeliger dan ervoor :roll:


Een les voor de volgende keer......insmeren !

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

zijn jullie in nederland dan hélemaal geen zon gewoon? 8)

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Browny wrote:Veel mooie 106-jes gezien (mooiste stond ergens achteraf, die bruine) en ook goed kunnen beoordelen welke kleur 106 wel kans maakt bij mij en welke niet. Zo'n blauwe valt in het echt enorm tegen, ook dat goud/mosterdkleurige vind ik niets.
De kleur van het oudje van chris blijft 1 van de mooiste kleuren, maar de topper is dat hele lichte blauw!


Ik vind dat iceblauwe juist in het echt weer niks beetje een babykleur :oops: ik vind een gouden juist wel prachtig :lol: , maar blijf de rode ook echt 1 van de mooiste kleuren vinden. Ik heb nu een silveren wat een stuk sportiever is maar niet zo chiq als de rode, maar he je kan niet alles hebben :lol: en hoeveel gti's met 27k op de klok rijden er nog rond :wink: .

DLS
AX Master
AX Master
Posts: 1178
Joined: SatMay19, 2007 5:24:42 PM
Location: Lelystad

Post by DLS »

hahah zo zie je maar, smaken verschillen. Ik vind ice blue echt een hele vette kleur.. ziet er gewoon sportief en gaaf uit :D
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

Cobus
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 95
Joined: SatDec02, 2006 8:29:46 AM
Location: Breda

Post by Cobus »

Hé, ik zie toch dat ik een mooie dag gemist heb, maar ik was wss, toch te beroerd geweest om er te staan ook :) verjaardag liep de avond tevoor een beetje te laat uit( lees 6u 's ochtends) zo te zien hebben jullie niet te klagen gehad wat betreft het weer. Volgende keer wil ik er wel bij zijn!!
Citroën de Gekstuhhh!!

Trotse Eigenaar van:
Citroën Xsara 1.8 16V VTS (is niet meer :s)
VW Golf Variant 1.9TDI Bluemotion

To do:
Auto verkopen!! (Xsara)(Verkocht!)

Klust met plezier aan:
Citroën AX 1.1 First (Koen NL)
Kijk zijn to do list maar na :S

Post Reply