kan maar vorige keer was q01z een flinke lap stickerfolie aan 't plakken *Zelfde idee eigenlijk als raampjes blinderen* en toen kwam er dus toch wat stof onder (stoffige loods) of aad moet gestofzuigd hebben
Misch. dat sommigen alvast mee willen denken aan het aanhanger projectje ... ik geloof dat Sander alvast zijn slijptol gaat meenemen ..... voordat hij in 2e gaat moet hij eik eerst gestript worden (op een nette manier)
Ik open wel ff ee nieuw topic voor de meedenkers ..., en mogelijk gaan we al wat proberen op de dellenmeeting voor de enthousiastelingen ....
Het zou nl leuk zijn als hij zo goed als af is voor citromobile ofzo ....
voorbij of half in de deuren doorslijpen?
kijken waar alle bevestigingspunten zitten?
hoe lopen de kokerbalken en verstevigingspunten in het chassis en aan de onderkant ?
ik denk dat je het brainstormen wel kunt laten slagen op de frikandellen-meeting
Helaas kan er niet zijn, Gerben en Petra hebben nieuw huis per de 7e januari dus hij is druk aan het klussen.
Mijn lieve vrouw moeten werken deze dag, en ik zit dan met 2 kids en das lastig sleutel op zo'n dag .
Hopelijk de volgende klus meeting, lijkt mij erg leuk en gezellig.
Groeten Edwin
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
Zijn er misschien mensen die zin hebben om te helpen bij een koppelingswissel?
Mijn druklager is nu echt-echt-echt overleden, maar ik durf er zelf nog niet helemaal aan te beginnen in mijn eentje.... En miss kan ik aad zn 'brug' lenen.....?
Alles gaat wel los, t meeste heb ik zelf vastgedraaid dus zou met de hand nog los moeten kunnen
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
nee, maar wisselen in de zin van, onder chris z'n ax-je uit halen en vervolgens bij mij eronder monteren. Eigenlijk gaat de trekhaak dus van ax wisselen.
Als het Joost lukt om die radiator te regelen, gaat mijn dieseltje een neije krijgen.
En ik moet dat kl*te-stekkertje van de knipper links voor eens gruwelijk een lesje leren!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
grietje wrote:Zijn er misschien mensen die zin hebben om te helpen bij een koppelingswissel?
Mijn druklager is nu echt-echt-echt overleden, maar ik durf er zelf nog niet helemaal aan te beginnen in mijn eentje.... En miss kan ik aad zn 'brug' lenen.....?
Alles gaat wel los, t meeste heb ik zelf vastgedraaid dus zou met de hand nog los moeten kunnen
wil ik evt ook wel bij helpen. Heb het vorige week nog gedaan.
grietje wrote:Zijn er misschien mensen die zin hebben om te helpen bij een koppelingswissel?
Mijn druklager is nu echt-echt-echt overleden, maar ik durf er zelf nog niet helemaal aan te beginnen in mijn eentje.... En miss kan ik aad zn 'brug' lenen.....?
Alles gaat wel los, t meeste heb ik zelf vastgedraaid dus zou met de hand nog los moeten kunnen
wil ik evt ook wel bij helpen. Heb het vorige week nog gedaan.
super
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).