Owwwwwwwww... is het d??r fout gegaan...DuFF wrote:ik ben geen ophaalservice hoorMNM(tm) wrote:Muaaahahahaha... 'k had 't te druk met balen dat DuFF die spoilert niet is wezen halen bij JS!q01z wrote:ik vertrouwde op jou.. mjah, dat blijkt dus onterecht!MNM(tm) wrote:Whaaahahaha... en waar blijven jouw foto's dan?!?!q01z wrote:ja michiel! slecht hoor!
zo maak je geen vrienden natuurlijklol
en wat is een spoilert?
als het nou een spoiler was, was ik 'm wel wezen halen
Meeting zondag 15 April, Nieuwegein!
Moderators: Browny, webmasters
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
arnie
- AX super weirdo

Ect joh, ik werd 's ochtends met maar 1 ged8te wakker.... K*t kopp... oh nee, strandje!Ben 86 wrote:En wij maar wachten op je ...arnie wrote:Sodeknetters, ik was het weer helemaal vergeten. had met Sohail, Ben en Frank afgesproken ga ik met mijn ballen op een strand liggen.... Stom natuurlijk![]()
![]()
Freude am Fahren.
Geeft niet, volgende keer beterarnie wrote:Ect joh, ik werd 's ochtends met maar 1 ged8te wakker.... K*t kopp... oh nee, strandje!Ben 86 wrote:En wij maar wachten op je ...arnie wrote:Sodeknetters, ik was het weer helemaal vergeten. had met Sohail, Ben en Frank afgesproken ga ik met mijn ballen op een strand liggen.... Stom natuurlijk![]()
![]()
Xantia 1.9D Sensation (Import)
-
arnie
- AX super weirdo

Haha, wanneer gaan we weer eten?ZX1.4i wrote:Geeft niet, volgende keer beterarnie wrote:Ect joh, ik werd 's ochtends met maar 1 ged8te wakker.... K*t kopp... oh nee, strandje!Ben 86 wrote:En wij maar wachten op je ...arnie wrote:Sodeknetters, ik was het weer helemaal vergeten. had met Sohail, Ben en Frank afgesproken ga ik met mijn ballen op een strand liggen.... Stom natuurlijk![]()
![]()
Freude am Fahren.